Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]

Data: 2015-12-11 09:50:51
Autor: A. Filip
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
http://www.rp.pl/Prawnicy/151219898-Rzad-nie-opublikuje-wyroku-TK-w-Dzienniku-Ustaw.html
| Rz膮d nie opublikuje wyroku TK w Dzienniku Ustaw
| publikacja: 11.12.2015 ; aktualizacja: 11.12.2015, 09:47

WIG20 09:49 +0.97%

--
A. Filip
Wszyscy s艂ysz膮, gdy m贸wi jeden; kt贸偶 s艂yszy, gdy wszyscy m贸wi膮?  (Przys艂owie abisy艅skie)

Data: 2015-12-11 10:28:21
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
WIG20 09:49 +0.97%

Kolego, a mo偶e nie od tego podskoczy艂o ?.

Pierwszy deal PiS-u z banksterami
http://nikander.neon24.pl/post/127974,pierwszy-deal-pis-u-z-banksterami

鈥瀃...] Sejm zmieni艂 regu艂臋 wydatkow膮. Znajduj膮cy si臋 w niej wska藕nik inflacji (CPI), wraz z korekt膮 b艂臋d贸w jej prognoz, zostanie zast膮piony tzw. sztywnym celem inflacyjnym NBP w wysoko艣ci 2,5 proc. Za nowel膮 g艂osowa艂o 232 pos艂贸w, przede wszystkim z PiS, przeciw by艂o 206 pos艂贸w z klub贸w opozycyjnych, trzech si臋 wstrzyma艂o [...]鈥

Endriu

Data: 2015-12-11 11:24:46
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
Bardzo mi si臋 podoba. Pa艅stwo b臋dzie psu艂o pieni膮dz ze sta艂膮 pr臋dko艣ci膮.
Jak偶e ambitny i dalekosi臋偶ny cel. Musz膮 splajtowa膰.

No niestety. Musz膮.

Endriu

Data: 2015-12-14 22:35:25
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
No niestety. Musz膮.

Kurde tutus ale da艂by艣 im chocia偶 troch臋 czasu, a a nie tak od razu.....

http://www.forum.forexcity.pl/download/file.php?id=3778&mode=view

--
Pozrtawiam
Endriu

Data: 2016-01-29 11:06:01
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
Bardzo mi si臋 podoba. Pa艅stwo b臋dzie psu艂o pieni膮dz ze sta艂膮 pr臋dko艣ci膮. Jak偶e ambitny i dalekosi臋偶ny cel. Musz膮 splajtowa膰.

Ale gdyby sie tak przyjrze膰, to taka polityka finansowa trwa ju偶 od 1998 roku a kto wie , czy nie wcze艣niej. Nic si臋 nie zmieni艂o wi臋c nie ma co utyskiwa膰 akurat na Kaczora i PiS po wyborach 2015. Niemniej zbankrutowa膰 musz膮 ....

http://images76.fotosik.pl/276/39ef25d3da0d99fc.png

Endriu

Data: 2016-01-29 14:34:54
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Taka polityka zosta艂a wprowadzona w 1913. Od tamtej pory datuj膮 si臋 zjawiska zwane cyklami koniunkturalnymi. Drastycznie spad艂a dynamika przyrostu bogactwa. Skompromitowa艂y si臋 wszystkie cele, w imi臋 kt贸rych ta polityka zosta艂a wprowadzona. Osi膮gane s膮 tylko te cele, o kt贸rych politycy nie m贸wi膮. Dodatkowe opodatkowanie bez zgody cia艂 przedstawicielskich i redukcja zaci膮ganych d艂ug贸w. Czyli okrada si臋 tych, kt贸rzy pracuj膮 i oszcz臋dzaj膮 na rzecz tych, kt贸rzy nie pracuj膮 i zaci膮gaj膮 kredyty.

Data: 2016-01-29 15:04:59
Autor: Endriu
[...]

Totusie my艣licielu, pom贸偶 bo mi to si臋 jednak wszystko nie uk艂ada w ca艂os膰. Podczas gdy w USA drukowali QE1, QE2 i QE3 SP500 (przy w miar臋 stabilnym dolarze) SP500 poszybowa艂 w g贸r臋 z 600 do 2000 punkt贸w. Gdy w Eurozonie 2014  Draghi zacz膮艂  drukowa膰 Euro http://images76.fotosik.pl/277/9e308e2ae8877431.png

Dax poszybwa艂 z 10k na 12k. Natomiast jak u nas drukuj膮 wedle funkcji f(x) =ax to Wig 20 leci na pysk, a nam niby 偶yje si臋 lepie wzgl臋dem koszyka innych walut:

http://images78.fotosik.pl/277/aeb849a17c1a5b69.png

 O co kaman totus, mo偶esz mi jako艣 to wyt艂umaczy膰, bo ja to naprawd臋 si臋 w tym wszystkim gubi臋. Jakies perpetum mobile czy, co ?.

Endriu

Data: 2016-01-29 15:40:49
Autor: totus
Endriu wrote:

O co kaman totus, mo偶esz mi jako艣 to wyt艂umaczy膰, bo ja to naprawd臋 si臋 w
tym wszystkim gubi臋. Jakies perpetum mobile czy, co ?.

呕adne tam perpetuum mobile. Trzeba poszuka膰 gdzie przep艂ywaj膮 drukowane 艣rodki pieni臋偶ne. Odpowiedzie膰 na pytanie jak膮 cz臋艣膰 drukowane 艣rodki stanowi膮 wszystkich 艣rodk贸w uwa偶anych za got贸wk臋. W USA druk g艂贸wnie trafia艂 do bank贸w i na gie艂d臋, nie trafia艂 na rynki tych d贸br, ceny kt贸rych wchodzi艂y do wska藕nik贸w inflacyjnych. W Polsce ja tego nie 艣ledz臋. Trzeba by zobaczy膰 jaki jest przyrost oszcz臋dno艣ci. By膰 mo偶e dodruk trafia tam. Nie wiem. Zak艂adanie, 偶e jak jest dodruk to dro偶eje chleb i jajka to z艂e za艂o偶enie. Dodruk mo偶na wypchn膮膰 za granic臋 lub kupowa膰 obligacje jak to robili Szwajcarzy. Trzeba poszuka膰 co z tymi 艣rodkami zrobili zleceniodawcy dodruku.
Pewne jest, 偶e przyjdzie czas, 偶e du偶a cz臋艣膰 tych drukowanych 艣rodk贸w w spos贸b skumulowany uderzy w rynki d贸br powszechnego u偶ytku i ceny na tych rynkach wystrzel膮. Ludzie gwa艂townie zaczn膮 pozbywa膰 si臋 艣rodk贸w i pog艂臋bi膮 ten proces. Tak jak to si臋 sta艂o w Rosji, o co ostatnio pyta艂e艣. Drukowane 艣rodki poupychane po r贸偶nych finansowych dziurach i ciemnych k膮tach wylej膮 si臋 na rynki konsumpcyjne.

Data: 2016-02-22 23:59:24
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]

呕adne tam perpetuum mobile. Trzeba poszuka膰 gdzie przep艂ywaj膮 drukowane 艣rodki pieni臋偶ne.

Chmm.... powiadasz. A mo偶e za dodrukowany szmal NBP po prostu zwi臋ksza rezerwy i Belka po prostu kupuje dolara ?.
http://images78.fotosik.pl/356/d885445b6f219397.jpg

Endriu

Data: 2016-02-23 15:25:40
Autor: totus
Endriu wrote:

A mo偶e za dodrukowany szmal NBP po prostu zwi臋ksza rezerwy i Belka po
prostu kupuje dolara ?

Zastan贸wmy si臋 chwil臋. Czyli NBP drukuje i kupuje $$. Gdzie kupuje? Od kogo? jak by to by艂o wida膰 na parze $/pln? Znasz odpowiedzi na te pytania. Jak to si臋 technicznie odbywa? Opowiedz.

Data: 2016-02-23 20:05:42
Autor: Endriu
[...]

A co ty totus z choinki sie urwa艂e艣?.

http://waluty.com.pl/a82338-wsp_lna_interwencja_nbp_i_bgk_na_rynku_walutowym.html

Nie pami臋tasz jak rozmawiali艣my tutaj o tym jak Donek (czy tam kto tam by艂 wtedy prezesem NBP) w 2009 i w 2011 poprzez NBP i BGK sprzeda艂 euro na g贸rce ?.

http://grupy-dyskusyjne.money.pl/pl;biznes;wgpw,watek,1040929-p1.html

Endriu

Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]