Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]

Data: 2015-12-11 10:28:21
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
WIG20 09:49 +0.97%

Kolego, a może nie od tego podskoczyło ?.

Pierwszy deal PiS-u z banksterami
http://nikander.neon24.pl/post/127974,pierwszy-deal-pis-u-z-banksterami

„[...] Sejm zmienił regułę wydatkową. Znajdujący się w niej wskaźnik inflacji (CPI), wraz z korektą błędów jej prognoz, zostanie zastąpiony tzw. sztywnym celem inflacyjnym NBP w wysokości 2,5 proc. Za nowelą głosowało 232 posłów, przede wszystkim z PiS, przeciw było 206 posłów z klubów opozycyjnych, trzech się wstrzymało [...]”

Endriu

Data: 2015-12-11 11:24:46
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
Bardzo mi się podoba. Państwo będzie psuło pieniądz ze stałą prędkością.
Jakże ambitny i dalekosiężny cel. Muszą splajtować.

No niestety. Muszą.

Endriu

Data: 2015-12-14 22:35:25
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
No niestety. Muszą.

Kurde tutus ale dałbyś im chociaż trochę czasu, a a nie tak od razu.....

http://www.forum.forexcity.pl/download/file.php?id=3778&mode=view

--
Pozrtawiam
Endriu

Data: 2016-01-29 11:06:01
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
Bardzo mi się podoba. Państwo będzie psuło pieniądz ze stałą prędkością. Jakże ambitny i dalekosiężny cel. Muszą splajtować.

Ale gdyby sie tak przyjrzeć, to taka polityka finansowa trwa już od 1998 roku a kto wie , czy nie wcześniej. Nic się nie zmieniło więc nie ma co utyskiwać akurat na Kaczora i PiS po wyborach 2015. Niemniej zbankrutować muszą ....

http://images76.fotosik.pl/276/39ef25d3da0d99fc.png

Endriu

Data: 2016-01-29 14:34:54
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Taka polityka została wprowadzona w 1913. Od tamtej pory datują się zjawiska zwane cyklami koniunkturalnymi. Drastycznie spadła dynamika przyrostu bogactwa. Skompromitowały się wszystkie cele, w imię których ta polityka została wprowadzona. Osiągane są tylko te cele, o których politycy nie mówią. Dodatkowe opodatkowanie bez zgody ciał przedstawicielskich i redukcja zaciąganych długów. Czyli okrada się tych, którzy pracują i oszczędzają na rzecz tych, którzy nie pracują i zaciągają kredyty.

Data: 2016-01-29 15:04:59
Autor: Endriu
[...]

Totusie myślicielu, pomóż bo mi to się jednak wszystko nie układa w całosć. Podczas gdy w USA drukowali QE1, QE2 i QE3 SP500 (przy w miarę stabilnym dolarze) SP500 poszybował w górę z 600 do 2000 punktów. Gdy w Eurozonie 2014  Draghi zaczął  drukować Euro http://images76.fotosik.pl/277/9e308e2ae8877431.png

Dax poszybwał z 10k na 12k. Natomiast jak u nas drukują wedle funkcji f(x) =ax to Wig 20 leci na pysk, a nam niby żyje się lepie względem koszyka innych walut:

http://images78.fotosik.pl/277/aeb849a17c1a5b69.png

 O co kaman totus, możesz mi jakoś to wytłumaczyć, bo ja to naprawdę się w tym wszystkim gubię. Jakies perpetum mobile czy, co ?.

Endriu

Data: 2016-01-29 15:40:49
Autor: totus
Endriu wrote:

O co kaman totus, możesz mi jakoś to wytłumaczyć, bo ja to naprawdę się w
tym wszystkim gubię. Jakies perpetum mobile czy, co ?.

Żadne tam perpetuum mobile. Trzeba poszukać gdzie przepływają drukowane środki pieniężne. Odpowiedzieć na pytanie jaką część drukowane środki stanowią wszystkich środków uważanych za gotówkę. W USA druk głównie trafiał do banków i na giełdę, nie trafiał na rynki tych dóbr, ceny których wchodziły do wskaźników inflacyjnych. W Polsce ja tego nie śledzę. Trzeba by zobaczyć jaki jest przyrost oszczędności. Być może dodruk trafia tam. Nie wiem. Zakładanie, że jak jest dodruk to drożeje chleb i jajka to złe założenie. Dodruk można wypchnąć za granicę lub kupować obligacje jak to robili Szwajcarzy. Trzeba poszukać co z tymi środkami zrobili zleceniodawcy dodruku.
Pewne jest, że przyjdzie czas, że duża część tych drukowanych środków w sposób skumulowany uderzy w rynki dóbr powszechnego użytku i ceny na tych rynkach wystrzelą. Ludzie gwałtownie zaczną pozbywać się środków i pogłębią ten proces. Tak jak to się stało w Rosji, o co ostatnio pytałeś. Drukowane środki poupychane po różnych finansowych dziurach i ciemnych kątach wyleją się na rynki konsumpcyjne.

Data: 2016-02-22 23:59:24
Autor: Endriu
Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]

Żadne tam perpetuum mobile. Trzeba poszukać gdzie przepływają drukowane środki pieniężne.

Chmm.... powiadasz. A może za dodrukowany szmal NBP po prostu zwiększa rezerwy i Belka po prostu kupuje dolara ?.
http://images78.fotosik.pl/356/d885445b6f219397.jpg

Endriu

Data: 2016-02-23 15:25:40
Autor: totus
Endriu wrote:

A może za dodrukowany szmal NBP po prostu zwiększa rezerwy i Belka po
prostu kupuje dolara ?

Zastanówmy się chwilę. Czyli NBP drukuje i kupuje $$. Gdzie kupuje? Od kogo? jak by to było widać na parze $/pln? Znasz odpowiedzi na te pytania. Jak to się technicznie odbywa? Opowiedz.

Data: 2016-02-23 20:05:42
Autor: Endriu
[...]

A co ty totus z choinki sie urwałeś?.

http://waluty.com.pl/a82338-wsp_lna_interwencja_nbp_i_bgk_na_rynku_walutowym.html

Nie pamiętasz jak rozmawialiśmy tutaj o tym jak Donek (czy tam kto tam był wtedy prezesem NBP) w 2009 i w 2011 poprzez NBP i BGK sprzedał euro na górce ?.

http://grupy-dyskusyjne.money.pl/pl;biznes;wgpw,watek,1040929-p1.html

Endriu

Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]