Wzrosty, wzrosty...

Data: 2009-05-05 08:18:01
Autor: iktorn
Wzrosty, wzrosty...
http://pb.pl/2/a/2009/05/05/WIG20_juz_na_plusie_drobni_wracaja_do_gry

Skoro piszą o wzrostach, mamy coraz więcej optymistów, drobnica już się powoli nakupowała akcji do syta i czeka z uśmiechem na dalsze wzrosty to hmm do ilu punktów na Wig20 dojdziemy zanim zaczniemy kierunek powrotny? 2000 zahaczymy?
Na masowy powrót Polaków do TFI na razie bym raczej nie liczył (btw. to były czasy - zwykłe babcie w bankach pytały czy już sprzedawać fundusz akcyjny, czy trzymać - "Paniiii, to na długie lata :D").

Żeby nie było - gram z trendem (póki co wzrostowym)

Data: 2009-05-05 03:32:51
Autor: macieks
Wzrosty, wzrosty...
On 5 Maj, 08:18, iktorn <nos...@example.com> wrote:
[...]

Ale jest też dużo ślepych, którzy nie widzą obecnych wzrostów i nawet
je próbują negować ( że dane złe, wyniki do dupy i jeszcze świńska
grypa :)
Kursy rosną, średnie rosną, dywergencji brak, lecieć z pozycją,
stoplossa podsuwać i tyle.
Mało jest takich na świecie co potrafią określić górki i dołki.

U nas na FW20 będzie walka między 1880-1920, później może ok 1950 a
później cholera wie :)
I nie ma ludzi na świecie, którzy wiedzą gdzie będą rynki za tydzień,
to moja podstawowa zasada do której się stosuję.
Łatwiej się wtedy patrzy jak rynek leci 100 pktów w górę lub w dół,
nieważne czy z twoją pozycją czy przeciwko :)

Data: 2009-05-05 08:58:43
Autor: komunista0
Wzrosty, wzrosty...
[...]

A Ty to znowu kto??? Zaś Transformers???

Data: 2009-05-05 09:08:39
Autor: iktorn
Wzrosty, wzrosty...
komunista0@op.pl pisze:
A Ty to znowu kto??? Zaś Transformers???

Spokojnie, spokojnie, nie transformers, piszę pod jednym nickiem.
I nie twierdzę niczego na 100%, nie przewiduję luk itd. po prostu jak widzę pozytywne artykuły o wzrostach to coś mi z lekka śmierdzi.

Data: 2009-05-05 07:16:11
Autor: kc
Wzrosty, wzrosty...
iktorn <nospam@example.com> napisał(a):
komunista0@op.pl pisze:
> A Ty to znowu kto??? Zaś Transformers???

 A ty kto? Komunista, że przesłuchujesz? :)

 po prostu jak widzę pozytywne artykuły o wzrostach to coś mi z lekka śmierdzi.

Spokojnie, mimo niespodzianki to raczej nie jest jeszcze koniec, bo wczoraj kontrakty poszły znowu o 2 punkty za daleko.

kc

Data: 2009-05-05 09:45:26
Autor: iktorn
Wzrosty, wzrosty...
  kc pisze:
[...]

No i sytuacja na walutach jest póki co w normie, na wykresach wszystko wygląda okej. Musiałem wyrzucić z siebie resztki sceptycyzmu heh.

Data: 2009-05-05 09:13:59
Autor: Jan Werbiński
Wzrosty, wzrosty...
Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gtoolj$poh$1news.task.gda.pl...
komunista0@op.pl pisze:
[...]

No co Ty?
Teraz to już można kupować bez ryzyka!
Koniec bessy!!!
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-05 13:26:07
Autor: iktorn
Wzrosty, wzrosty...
Jan Werbiński pisze:

No co Ty?
Teraz to już można kupować bez ryzyka!
Koniec bessy!!!

Hmm w najnowszym poście wskaźnik Janek W. wygenerował jednak kolejny sygnał kupna :-o

Data: 2009-05-05 22:21:56
Autor: Zbyszek
Wzrosty, wzrosty...
Dnia 05-05-2009 o 13:26:07 iktorn <nospam@example.com> napisał(a):

Jan Werbiński pisze:
 No co Ty?
Teraz to już można kupować bez ryzyka!
Koniec bessy!!!

Hmm w najnowszym poście wskaźnik Janek W. wygenerował jednak kolejny  sygnał kupna :-o

raczej sprzedazy :(

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-05 11:09:09
Autor: Jeremiasz Kafelski
Wzrosty, wzrosty...
iktorn wrote:

[...]

Mi wyszło mniej niz 1900 moze 1920. Za to co będzie dalej to mnie zastanawia. Wyszlo mi 900 punktow za 1.5 miesiaca, ale jak tak widze trend to sie zastanawiam czy to mozliwe. Chyba bede musial zmienic znow program. ;)

Data: 2009-05-05 13:15:35
Autor: Jan Werbiński
Wzrosty, wzrosty...
Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj@jggjjj.pl> napisał w wiadomości news:gtovqi$be9> Mi wyszło mniej niz 1900 moze 1920. Za to co będzie dalej to mnie
zastanawia. Wyszlo mi 900 punktow za 1.5 miesiaca, ale jak tak widze
trend to sie zastanawiam czy to mozliwe. Chyba bede musial zmienic znow
program. ;)

Wszyscy wierzą, że spadnie, ale do ostatniej chwili kupują licząc że zdążą sprzedać z zyskiem. Giełda jest super.
:-)))

PS Ja wychodzę na wakacje, jak tylko mi pozostałe SL popuszczają.

Data: 2009-05-05 13:20:57
Autor: george
Wzrosty, wzrosty...

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gtp7ma$r$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

SL - ? teraz ?
grasz na "krótko" ?
george

Data: 2009-05-05 13:27:13
Autor: Jan Werbiński
Wzrosty, wzrosty...
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gtp80j$h0$1nemesis.news.neostrada.pl...
SL - ? teraz ?

SL to dobra rzecz zawsze. Częściej mi się opłaciły, niż wyleszczyły.

grasz na "krótko" ?

Na długo, ale coraz mniejszą częścią porftela, więc chyba na krótko? Nie bawię się w futures.

Data: 2009-05-05 13:34:34
Autor: george
Wzrosty, wzrosty...

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gtp8c1$15e$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

nie kumam.. napisałeś właśnie że padnie na ryj... po co czekasz na odpalenie Stop-losów ?
Sprzedaj i zapomnij.. a tak BTW kiedy kupowałeś ? w połowie miesiąca ? miałeś sie pochwalić ....

george

Data: 2009-05-05 13:44:26
Autor: Jan Werbiński
Wzrosty, wzrosty...
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gtp8q4
nie kumam.. napisałeś właśnie że padnie na ryj... po co czekasz na odpalenie Stop-losów ?

Bo może jeszcze pójdzie w górę? Nie mam czasu pilnować giełdy.

Sprzedaj i zapomnij.. a tak BTW kiedy kupowałeś ? w połowie miesiąca ? miałeś sie pochwalić ....

Cały czas coś kupuję i sprzedaję. W maju już tylko sprzedaję i wypłacam z r-ku żeby nie kusiło. :-)