Wzrosty, wzrosty...

Data: 2009-05-05 11:09:09
Autor: Jeremiasz Kafelski
Wzrosty, wzrosty...
iktorn wrote:

http://pb.pl/2/a/2009/05/05/WIG20_juz_na_plusie_drobni_wracaja_do_gry

Skoro piszą o wzrostach, mamy coraz więcej optymistów, drobnica już
się
powoli nakupowała akcji do syta i czeka z uśmiechem na dalsze wzrosty
hmm do ilu punktów na Wig20 dojdziemy zanim zaczniemy kierunek
powrotny?
2000 zahaczymy?

Mi wyszło mniej niz 1900 moze 1920. Za to co będzie dalej to mnie zastanawia. Wyszlo mi 900 punktow za 1.5 miesiaca, ale jak tak widze trend to sie zastanawiam czy to mozliwe. Chyba bede musial zmienic znow program. ;)

Data: 2009-05-05 13:15:35
Autor: Jan Werbiński
Wzrosty, wzrosty...
Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj@jggjjj.pl> napisał w wiadomości news:gtovqi$be9> Mi wyszło mniej niz 1900 moze 1920. Za to co będzie dalej to mnie
zastanawia. Wyszlo mi 900 punktow za 1.5 miesiaca, ale jak tak widze
trend to sie zastanawiam czy to mozliwe. Chyba bede musial zmienic znow
program. ;)

Wszyscy wierzą, że spadnie, ale do ostatniej chwili kupują licząc że zdążą sprzedać z zyskiem. Giełda jest super.
:-)))

PS Ja wychodzę na wakacje, jak tylko mi pozostałe SL popuszczają.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-05 13:20:57
Autor: george
Wzrosty, wzrosty...

--

SL - ? teraz ?
grasz na "krótko" ?

Data: 2009-05-05 13:27:13
Autor: Jan Werbiński
Wzrosty, wzrosty...
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gtp80j$h0$1nemesis.news.neostrada.pl...
SL - ? teraz ?

SL to dobra rzecz zawsze. Częściej mi się opłaciły, niż wyleszczyły.

grasz na "krótko" ?

Na długo, ale coraz mniejszą częścią porftela, więc chyba na krótko? Nie bawię się w futures.

Data: 2009-05-05 13:34:34
Autor: george
Wzrosty, wzrosty...

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gtp8c1$15e$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

nie kumam.. napisałeś właśnie że padnie na ryj... po co czekasz na odpalenie Stop-losów ?
Sprzedaj i zapomnij.. a tak BTW kiedy kupowałeś ? w połowie miesiąca ? miałeś sie pochwalić ....

george

Data: 2009-05-05 13:44:26
Autor: Jan Werbiński
Wzrosty, wzrosty...
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gtp8q4
nie kumam.. napisałeś właśnie że padnie na ryj... po co czekasz na odpalenie Stop-losów ?

Bo może jeszcze pójdzie w górę? Nie mam czasu pilnować giełdy.

Sprzedaj i zapomnij.. a tak BTW kiedy kupowałeś ? w połowie miesiąca ? miałeś sie pochwalić ....

Cały czas coś kupuję i sprzedaję. W maju już tylko sprzedaję i wypłacam z r-ku żeby nie kusiło. :-)