Wzruszyl mnei placz Kwasniewskiej

Data: 2010-04-14 00:37:14
Autor: awe
Wzruszyl mnei placz Kwasniewskiej
U Moniki Olejnik . Trzymala sie ok, a na koniec autentycznie poplakala. Bardzo ja lubie.
awe

Data: 2010-04-14 00:48:14
Autor: looker
Wzruszyl mnei placz Kwasniewskiej
U Moniki Olejnik . Trzymala sie ok, a na koniec autentycznie poplakala. Bardzo ja lubie.

Zakładając, że łzy Kwaśniewskiej były szczere, zastanawiają mnie
kolejne potoki łez Moniki. To juz trzecie. Czyżby naprawdę się opamiętała?

looker

Data: 2010-04-14 00:59:39
Autor: necr0c0w
Wzruszyl mnei placz Kwasniewskiej
Czyżby naprawdę się opamiętała?

Raczej przypomniała sobie  o swoim oficerze prowadzącym który zginął w tej samej
katastrofie. Albo o tarciu chrzanu, albo o tym że następnym Prezydentem mogą
znowu wybrać jakiegoś Kaczyńskiego....
Jak wygląda ich "opamiętanie" to sobie można poczytać na grupie już dziś, a
jutro-pojutrze zapewne we wszystkich przekaziorach przy okazji "afery wawelskiej".
Jeszcze trupy Państwa Kaczyńskich ostygnąć porządnie nie zdążyły.. myślę że Pan
Prezydent patrząc z góry może być autentycznie dumny ze swojego brata. Nie
dopuścił żeby ta tragedia poszła całkiem na marne :)
J-23

Data: 2010-04-14 05:44:26
Autor: ColgatesBilly
<necr0c0w@gazeta.pl> wrote in message news:3461.00001787.4bc4f75bnewsgate.onet.pl...
[...]

Bo jak kwasnieski rznal szymanek-jaruge
Jolanda zasypiala z gruszkami

Kol

Data: 2010-04-14 01:21:22
Autor: Tomy M.
Użytkownik "looker" <looker[]@home.pl> napisał w wiadomości news:hq2sgh$k8h$1atlantis.news.neostrada.pl...

Zakładając, że łzy Kwaśniewskiej były szczere, zastanawiają mnie
kolejne potoki łez Moniki. To juz trzecie. Czyżby naprawdę się opamiętała?

 Kwaśniewskiej były szczere, wynikały ze zrozumienia.
Olejnik już trzecią puszkę gazu zużyła, Walter
będzie rozdrażniony.
 Przekonacie się... oby moje słowa w gówno się
obróciły ale Olejnik pokaże swoje prawdziwe
oblicze gdy zacznie się kampania.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 05:43:03
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hq2rlk$b7c$1news.onet.pl...
U Moniki Olejnik . Trzymala sie ok, a na koniec autentycznie poplakala. Bardzo ja lubie.
awe

No tak!
Najwieksze nieszczescie Polski i polskosci.
Wybaczajacy katolicy.
Sklerotycy..

PS a na koncu morderca sie poplakal, bo to dobry czlowiek byl
a ja... chcialem go wrecz przytulic i zaplakac nad jego losem...

Obaj, niczym Bolek i Walesa wiec powtornie oddalismy zycie Marii.

Wzruszyl mnei placz Kwasniewskiej