Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami

Data: 2013-01-11 22:01:34
Autor: ToMasz
Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami
W dniu 11.01.2013 21:20, Krzysztof 45 pisze:
"Zawszê siê bojê, gdy w³adza zaczyna dbaæ o moje bezpieczeñstwo.
jasny gwint! to co maj± powiedzieæ miliony robotników którzy MUSZ¡ mieæ okulary ochronne? 30 lat temu ma³o kto u¿ywa³. s³ysza³ - owszem, ale u¿ywa³ tak jak pasów bezpieczeñstwa w samochodzie - czyli auto 10 lat, pasy nie tkniête. jak kto¶ nie chce aby pañstwo dba³o o jego bezpieczeñstwo to pierwszym krokiem powinna byæ rezygnacja z pañstwowej s³u¿by zdrowia. kto ma jaja?

A jak
ju¿ zaczyna dbaæ o bezpieczeñstwo ca³ego narodu w ramach narodowego
programu, to od razu, dzyñ, dzyñ, dzyñ, s³yszê dzwonki alarmowe,
w³±czaj± mi siê wszystkie alarmowe ¶wiate³ka i nie mam w±tpliwo¶ci -
w³adza robi mnie w konia."

http://tomaszlis.natemat.pl/46407,wzywam-do-narodowej-akcji-walki-z-fotoradarami

By³o. Autor zbija punkty na popularnym temacie.

ToMasz

Data: 2013-01-11 22:24:57
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-01-11 22:01, ToMasz pisze:

By³o. Autor zbija punkty na popularnym temacie.

Zbija nie zbija... Ale Nowak przej±³ siê tym tekstem i to bardzo, bo na nie odpowiedzia³. A jak siê przej±³, to znaczy ¿e ¶wiadom jest ci¶nienia w spo³eczeñstwie czego odzwierciedleniem s± sonda¿e.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-01-12 01:46:26
Autor: go!
W dniu 2013-01-11 21:01, ToMasz pisze:
pasy nie tkniête. jak kto¶ nie chce aby pañstwo dba³o o jego
bezpieczeñstwo to pierwszym krokiem powinna byæ rezygnacja z pañstwowej
s³u¿by zdrowia. kto ma jaja?

Ja mam.
Chcialem nie tylko zrezygnowac ze sluzby zdrowia, ale wogole zwrocic paszport i zostac bezpanstwowcem. Niestety... Tusk nie przewiduje takiej ewentualnosci i nie mozna ot tak sie obrazac na Polsze, i rezygnowac z jej dobrodziejstw.

--
go!

Data: 2013-01-14 19:33:42
Autor: Ghost
Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami

U¿ytkownik "go!" <go2@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kcqf9p$v0i$1node2.news.atman.pl...
[...]

Alez jaki problem? Wypierdalaj do lasu. Tam Cie skarbowka nie znajdzie, a i Ty nie bedziez korzystal z tego za co nie chcesz placic.

Data: 2013-01-12 09:00:41
Autor: Jacek
[...]

Jakbym wiedzia³ 20 lat temu, jak by³em m³odszy, to bym spieprzy³ z tego kraju. Jedna wielka Polityka Oszustw. I to w wykonaniu wszystkich partii. Chodzi tylko o kasê i utrzymanie siê przy w³adzy.
Jacek

Data: 2013-01-12 09:55:42
Autor: Dykus
Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami
Witam,

W dniu 2013-01-11 22:01, ToMasz pisze:

jak kto¶ nie chce aby pañstwo dba³o o jego
bezpieczeñstwo to pierwszym krokiem powinna byæ rezygnacja z pañstwowej
s³u¿by zdrowia. kto ma jaja?

O to chodzi, by¶my to my dbali o swoje bezpieczeñstwo, a nie kto¶...
Tylko niech sk³adki oddadz±.

Poza tym, jak to z t± s³u¿b± zdrowia jest - niby pañstwowa, ka¿dy ma do niej prawo, a co¶ tam tr±bili, ¿e lekarzowi trzeba pokazaæ, ¿e siê jest ubezpieczonym - jak nie to do widzenia...?! Socjalizm, nie socjalizm?

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-01-12 19:56:42
Autor: AZ
On 2013-01-12, Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl> wrote:

Poza tym, jak to z tą służbą zdrowia jest - niby państwowa, każdy ma do niej prawo, a coś tam trąbili, że lekarzowi trzeba pokazać, że się jest ubezpieczonym - jak nie to do widzenia...?! Socjalizm, nie socjalizm?

No masz do niej prawo pod warunkiem, ze masz oplacona skladke NFZ, OIDP
to jakies >300PLN za miesiac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-01-13 00:06:19
Autor: Dykus

W dniu 2013-01-12 20:56, AZ pisze:
> No masz do niej prawo pod warunkiem, ze masz oplacona skladke NFZ,
> OIDP to jakies >300PLN za miesiac.

Czyli jak rozumiem, tekst z Wikipedii nie jest już prawdziwy:

"Zgodnie z artykułem 68 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, każdy ma prawo do ochrony zdrowia. Obywatelom, niezależnie od ich sytuacji materialnej, władze publiczne zapewniają równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych." ?

Czym się to różni od ubezpieczenia prywatnego? Poza tym, że taki system jest - z zasady - m.in. mniej wydajny, oraz oczywiście, że ten państwowy jest obowiązkowy, a nieopłacanie składek jest zapewne karane...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-01-13 01:35:04
Autor: AZ
On 2013-01-12, Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl> wrote:
> [...]

"Zgodnie z artykułem 68 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, każdy ma prawo do ochrony zdrowia. Obywatelom, niezależnie od ich sytuacji materialnej, władze publiczne zapewniają równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych." ?

Jak widac nie, konstytucja to taka historyczna zaszlosc i ma ma miec
ladny wydzwiek - tylko tyle, prawnie to juz dawno stracila jakakolwiek
wartosc.

Czym się to różni od ubezpieczenia prywatnego? Poza tym, że taki system jest - z zasady - m.in. mniej wydajny, oraz oczywiście, że ten państwowy jest obowiązkowy, a nieopłacanie składek jest zapewne karane...

Rozni sie tym, ze jak u prywaciarza placisz to przewaznie to dostajesz,
panstwowo placisz i nie masz praktycznie nic, no chyba ze bedziesz mial
powazny wypadek i bedziesz musial lezec dwa lata w szpitalu.

Nieoplacanie skladek nie jest karane bo jest to dobrowolne ubezpieczenie
zdrowotne. Tylko, ze jezeli nie placiles a chcesz przystapic to cennik jest
taki:
-- -
Narodowy Fundusz Zdrowia uzależnia objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym osoby, które nie były ubezpieczone:

    w okresie od 3 miesiÄ™cy do roku od wniesienia opÅ‚aty dodatkowej w       wysokoÅ›ci 737,96 zÅ‚
    w okresie powyżej 1 roku do 2 lat w wysokoÅ›ci 1 844,91 zÅ‚
    w okresie powyżej 2 lat do 5 lat w wysokoÅ›ci 3 689,81 zÅ‚
    w okresie powyżej 5 lat do 10 lat w wysokoÅ›ci 5534,72 zÅ‚
    w okresie powyżej 10 lat w wysokoÅ›ci 7379,62 zÅ‚
-- -

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-01-13 18:19:16
Autor: John Kołalsky
Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

> [...]

Jak widac nie, konstytucja to taka historyczna zaszlosc i ma ma miec
ladny wydzwiek - tylko tyle, prawnie to juz dawno stracila jakakolwiek

Trochę pierniczysz. Jest przed każdym innym aktem prawnym tylko nie wszystko reguluje.

Data: 2013-01-13 20:39:35
Autor: Dykus

W dniu 2013-01-13 02:35, AZ pisze:

> Nieoplacanie skladek nie jest karane bo jest to dobrowolne ubezpieczenie
> zdrowotne. Tylko, ze jezeli nie placiles a chcesz przystapic to cennik jest
> taki: (...)

Nie bardzo:
"Na dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne decydują się osoby, które z różnych względów nie przysługuje ubezpieczenie zdrowotne (osoby pracujące na umowę o dzieło, cudzoziemcy). "

Dla pozostałych jest obowiązkowe ubezpieczenie zdrowotne, tzw. powszechne:

http://ubezpieczenie-zdrowotne.com.pl/system_opieki_zdrowotnej.html

"ObowiÄ…zkowi ubezpieczenia zdrowotnego podlegajÄ…:
- Pracownicy
- Osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych
- Emeryci i renciści
- Osoby prowadzące pozarolniczą działalność gospodarczą
- Niektóre grupy osób, np. osoby bezrobotne zarejestrowane w urzędzie pracy, pobierające zasiłek z opieki społecznej"

Ale, mniejsza o to...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-01-12 12:59:18
Autor: nazgul
Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami
W dniu 2013-01-11 22:01, ToMasz pisze:
W dniu 11.01.2013 21:20, Krzysztof 45 pisze:
"Zawszę się boję, gdy władza zaczyna dbać o moje bezpieczeństwo.
jasny gwint! to co mają powiedzieć miliony robotników którzy MUSZĄ mieć
okulary ochronne? 30 lat temu mało kto używał. słyszał - owszem, ale
używał tak jak pasów bezpieczeństwa w samochodzie - czyli auto 10 lat,
pasy nie tknięte. jak ktoś nie chce aby państwo dbało o jego
bezpieczeństwo to pierwszym krokiem powinna być rezygnacja z państwowej
służby zdrowia. kto ma jaja?

ci się pozajoncowało

mylisz prywatny samochód z zakładem pracy

We własnym domu możesz sobie ciąć i wiercić bez okularów (jeszcze).
Jak Ci przyjdzie do mieszkania pan ze straży miejskiej i wlepi mandat za "niemanie" rękawic ochronnych, okularów i beretu (za niewywietrzony pokój też) to może zauważysz ze coś jest nie tak.

Data: 2013-01-12 14:34:33
Autor: John Kołalsky
Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl>

[...]

Przecież zakłady są własne a nie państwowe jak drzewiej :-)

Data: 2013-01-12 15:21:01
Autor: nazgul
W dniu 2013-01-12 14:34, John Kołalsky pisze:

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl>

[...]

nie na temat
i bez sensu

są własne (załóżmy litościwie że tak) ale to nie właściciel musi mieć na głowie beret.

Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami