Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami

Data: 2013-01-12 10:13:27
Autor: nazgul
Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami
W dniu 2013-01-11 21:20, Krzysztof 45 pisze:
"Zawszę się boję, gdy władza zaczyna dbać o moje bezpieczeństwo. A jak
już zaczyna dbać o bezpieczeństwo całego narodu w ramach narodowego
programu, to od razu, dzyń, dzyń, dzyń, słyszę dzwonki alarmowe,
włączają mi się wszystkie alarmowe światełka i nie mam wątpliwości -
władza robi mnie w konia."

http://tomaszlis.natemat.pl/46407,wzywam-do-narodowej-akcji-walki-z-fotoradarami

ciekawe i to etatysta lizus Lis napisał?
wiatry się zmieniają czyco?

Data: 2013-01-12 11:14:08
Autor: tᴏ
nazgul wrote:

ciekawe i to etatysta lizus Lis napisał? wiatry się zmieniają czyco?

Pewnie jakieś zdjęcia dostał. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-12 13:00:29
Autor: nazgul
W dniu 2013-01-12 12:14, tᴏ pisze:
nazgul wrote:

ciekawe i to etatysta lizus Lis napisał? wiatry się zmieniają czyco?

Pewnie jakieś zdjęcia dostał. :>

o To to!

Data: 2013-01-12 11:17:50
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-01-12 10:13, nazgul pisze:
ciekawe i to etatysta lizus Lis napisał?
wiatry się zmieniają czyco?

Też się zastanawiam nad tym co go sprowokowało do tego i czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój.

Albo to było jednorazowe bekniecie po wyrajaniu zleżałej trawy, albo uświadamia sobie że z POpaprańcami nie ma co trzymać i zbija nie mały elektorat.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami