X 360 Kontroler

Data: 2010-06-15 02:13:14
Autor: Paweł
X 360 Kontroler
Witam

Mam pytanie w sprawie uszkodzonego kontrolera do x360
NIe wiem od czego zaczac szukanie usterki.
Kontroler wlacza konsole bezproblemowo i na tym sie konczy, dalej juz
sie nie laczy z konsola tylko mruga wszystkimi diodkami.
Probowalem od nowa sparowac kontroler z konsola i nic,szuka przez
chwile i to wszystko.
I teraz nie wiem czy to konsola lezy czy pad :(
Nie mam mozliwosci sprawdzic z inna konsola.
Moze ktos z Was mial taki problem.
pozdr.

ps. czy mozna podlaczyc kontroler bezprzewodowy na kablu ?
moze tak by dzialal

Data: 2010-06-15 06:22:18
Autor: Uzytkownik
X 360 Kontroler
On 15 Cze, 11:13, Paweł <q...@wp.pl> wrote:
[...]

wyslalem odpowiedz, ale gdzies sie zapodziala...dziwne.

w kazdym razie - wyglada to na usterke przedniego modulu
odpowiedzialnego za komunikacje konsola-pad. oznacza to rowniez, ze
bezprzewodowy pad na kablu nie zadziala, bo po usb leci tylko
zasilanie. przynajmniej moje proby ominiecia tego problemu w taki
wlasnie sposob konczyly sie nie powodzeniem. jesli ta diagnoza jest
trafna, musisz wymienic owy modul. nie wykluczam jednak, ze domin ma
racje i wina lezy po stronie pada - tego przynajmniej ci zycze :)

uzyt.

Data: 2010-06-15 07:52:22
Autor: Paweł
X 360 Kontroler
On 15 Cze, 15:22, Uzytkownik <jaje...@googlemail.com> wrote:
> [...]

trafna, musisz wymienic owy modul. nie wykluczam jednak, ze domin ma
racje i wina lezy po stronie pada - tego przynajmniej ci zycze :)

Odpowiedz doszla
Dzieki bardzo
Zakupie ten modul wymienie i zobacze czy pomoglo :)
pozdr.

Data: 2010-06-15 18:27:05
Autor: domin
X 360 Kontroler
Uzytkownik pisze:
[...]

przekona sie o tym jak pozyczy od kogos pada i sprobuje go zsynchronizowac, ja tak zrobilem dlatego bylem pewien, ze u mnie padl kontroler

Data: 2010-06-15 11:51:00
Autor: Paweł
X 360 Kontroler
On 15 Cze, 18:27, domin <do...@master.pl> wrote:
Uzytkownik pisze:

> [...]

przekona sie o tym jak pozyczy od kogos pada i sprobuje go
zsynchronizowac, ja tak zrobilem dlatego bylem pewien, ze u mnie padl

Mam dwa pady i wobu przypadkach jest to samo.
pozdr.

Data: 2010-06-23 12:28:15
Autor: Paweł
X 360 Kontroler
Dzieki wszystkim za pomoc :)
Uzytkownikowi dziekuje szczegolnie gdyz on mnie naprowadzil na
usterke.
MOdul rf wymieniony i konsolka wrocila do zycia ;)
pozdr.

Data: 2010-06-15 11:34:12
Autor: domin
X 360 Kontroler
Paweł pisze:
[...]

masz gwarancje na konsole jeszcze? jesli tak to dzwon i opisz problem, mialem tak samo przyslali pada w ciagu 2 tyg, nie musialem odsylac zepsutego, co ciekawe sam zaskoczyl po kilkunastu dniach od zepsucia wiec mialem 2 :) kabel mozesz kupic ten do ladowania baterii podczas grania, ale jak sie zepsul to czy bedzie dzialal? nie wiem

X 360 Kontroler