X-Alps

Data: 2013-03-18 04:17:51
Autor: bubuzaq
X-Alps
Witam
Juz 07.07 rusza kolejna edycja wyscigu Red Bull X-Alps.
Po raz drugi udało mi sie zakwalifikować, towazystwo jest zacne (Nepalczyk który po zlocie z Everestu, kajakiem dopłynąl do oceanu. Francuz który solo w 86r zdobyl K2, i 30 innych z całego swiata.)
Wyscig jest na zywo transmitowany w internrcie. Prosze trzymajcie za mnie kciuki.
( posyłam linka do krótkiego filmiku z poprzedniej edycji).
http://www.youtube.com/watch?v=x6gj40OnCDc

a oto link do strony zawodów, gdzie mozna zobaczyć m.in. tegoroczna trase
http://www.redbullxalps.com/
Pozdrawiam
Pawel

X-Alps