X-Fi vs zintegrowane 7.1

Data: 2011-03-18 10:18:47
Autor: diverek
X-Fi vs zintegrowane 7.1
Witajcie
Krótkie pytanko - jak się ma Creative X-Fi (mam ją w wersji Platinum z wyniesionym panelem z przodu obudowy) do najnowszych układów zintegrowanych 7.1?
Zastanawiam się czy pozbywać się X-Fi jako zbędnego balastu czy zintegrowany 7.1 to może jednak jedynie chwyt marketingowy i przeciętna jakość dźwięku?

--
Pozdrowienia
diverek

Data: 2011-03-18 03:48:31
Autor: Szymon von Ulezalka
X-Fi vs zintegrowane 7.1
man xi-fi gamer /zwykle, 5.1/- osobiscie uwazam, ze zadna ze
zintegrowanych kart jej sie nie rowna. nic nie przebije dzwieku
przestrzennego + crystalizatora /szkoda tylko, ze na linuksie nie
dziala :|/ :)

Data: 2011-03-18 11:02:36
Autor: Andrzej Libiszewski
X-Fi vs zintegrowane 7.1
W dniu 2011-03-18 10:18, diverek pisze:
[...]

Nie chwyt marketingowy, ale jakość dźwięku jest w integrach przeciętna.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-03-18 10:47:36
Autor: Kamil
X-Fi vs zintegrowane 7.1
On 18/03/2011 10:02, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Ktos jeszcze wogole podlacza takie karty bezposrednio do glosnikow? Ja mam to spiete optycznym do amplitunera, karta tam niewiele przetwarza.

Kamil

Data: 2011-03-18 12:11:10
Autor: Andrzej Libiszewski
X-Fi vs zintegrowane 7.1
W dniu 2011-03-18 11:47, Kamil pisze:

Nie chwyt marketingowy, ale jakość dźwięku jest w integrach przeciętna.

Ktos jeszcze wogole podlacza takie karty bezposrednio do glosnikow? Ja
mam to spiete optycznym do amplitunera, karta tam niewiele przetwarza.

Na przykład ja. Nie mam amplitunera i mi do niczego nie jest potrzebny. Słucham przeważnie na słuchawkach.

Data: 2011-03-18 11:26:16
Autor: Kamil
X-Fi vs zintegrowane 7.1
On 18/03/2011 11:11, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

I w takim przypadku jest sens inwestowac w karte dzwiekowa, pytanie tylko czy potrzebujesz 7.1 do tych sluchawek. Wiekszosc ludzi podlacza komputer do glosnikow albo zestawu audio, wtedy inwestowanie w karte jest watpliwe..

Kamil

Data: 2011-03-18 12:51:18
Autor: Andrzej Libiszewski
X-Fi vs zintegrowane 7.1
W dniu 2011-03-18 12:26, Kamil pisze:

[...]

Nie :) Ale sensowna karta stereo z zabudowanym wzmacniaczem słuchawkowym jest droższa niż podobna karta 7.1 bez wzmacniacza - a ten, jak się okazuje, nie jest potrzebny do moich słuchawek :)

Wiekszosc ludzi podlacza
komputer do glosnikow albo zestawu audio, wtedy inwestowanie w karte
jest watpliwe..

Jeśli głośniki są dostatecznie dobre, to w większości przypadków doskonale słychać różnice.

Data: 2011-03-18 12:28:53
Autor: Kamil
X-Fi vs zintegrowane 7.1
On 18/03/2011 11:51, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

A to swoja droga, chociaz jesli ktos jest purysta, to i tak podlaczy sluchawki do dobrego wzmacniacza stereo, a nie komputera. :)

[...]

Skrot myslowy, chodzilo mi o jakies z wbudowanym dekoderem, zestawy 5.1 logitecha czy creative kosztuja dzisiaj grosze i nawet jesli ktos nie podlacza zaraz kina domowego do PC, to takie naglosnienie komputerowe daje sporo frajdy w grach.

Kamil

Data: 2011-03-18 21:03:01
Autor: Andrzej Libiszewski
X-Fi vs zintegrowane 7.1
Dnia Fri, 18 Mar 2011 12:28:53 +0000, Kamil napisał(a):

[...]

Gram na słuchawkach + emulacja 5.1 z Dolby Headphone :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2011-03-18 12:38:43
Autor: zly
X-Fi vs zintegrowane 7.1
Dnia Fri, 18 Mar 2011 10:47:36 +0000, Kamil napisa³(a):

Ktos jeszcze wogole podlacza takie karty bezposrednio do glosnikow?

Pewnie jakie¶ 99% u¿ytkowników komputerów?

--
marcin

Data: 2011-03-18 12:29:32
Autor: Kamil
X-Fi vs zintegrowane 7.1
On 18/03/2011 11:38, zly wrote:
Dnia Fri, 18 Mar 2011 10:47:36 +0000, Kamil napisał(a):

Ktos jeszcze wogole podlacza takie karty bezposrednio do glosnikow?

Pewnie jakieś 99% użytkowników komputerów?

87% gospodyn domowych z gdanska nie slyszy roznicy miedzy topowymi B&W a miniwieza panasonic. ;)

Kamil

Data: 2011-03-18 12:52:07
Autor: Andrzej Libiszewski
X-Fi vs zintegrowane 7.1
W dniu 2011-03-18 12:38, zly pisze:
Dnia Fri, 18 Mar 2011 10:47:36 +0000, Kamil napisał(a):

Ktos jeszcze wogole podlacza takie karty bezposrednio do glosnikow?

Pewnie jakieś 99% użytkowników komputerów?

Większość z nich nie usłyszy różnicy między integrą a x-fi :)