X0 vs. PS3 - co lepsze dla 7latka?

Data: 2009-08-16 20:20:15
Autor: Pablo Puertorican
X0 vs. PS3 - co lepsze dla 7latka?

Która konsola Waszym zdaniem bedzie lepsza dla 7latka: PS3 czy X360? Bedzie to jego pierwsza konsola, wiec nie ma zadnego doswiadczenia z takimi zabawkami. Która konsola oferuje wiecej gier dla dzieci w takim wieku? Jakie gry mozna polecic na poczatek?

imho lepsza będzie ps3 i mówie to jako posiadacz szczęśliwy xboxa
powodem są imho dużo lepsze pozycję dla dzieci, np. widzialem na youtube taką grę- locco rocco, albo np. masz tam buzza - świetny teleturniej, dzieciak mojego kolegi zagrywa się w to z innymi dzieciakami , na xboxa wydali scene-it - porażka totalna, no i np. na ps3 masz świetne karaoke -singstara, podczas gdy LIPS to imho porażka totalna (mam to i wybór piosenek jest po prostu żałosny, nie ma żadnych polskich itd)

zdecydowanie ps3 (chociaż sam mam x), argument w postaci buzz jest trudny do odparcia :-)

Maciek

Data: 2009-08-17 08:12:17
Autor: Cezar
Użytkownik "Pablo Puertorican" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:h69ikt$i5g$1news.onet.pl...
[...]

Rocco to jest gwiazdor porno. Gra to LocoRoco i nie ma jej na PS3 - jest na PSP. Buzz dla 7-latka tak jak napisał Dentarg jest zbyt poważny IMO - wydaje mi się, że są jednak gry które korzystają z Buzzerów, a nie są z pakietu Buzz Quiz TV - do sprawdzenia. Generalnie obie się nadają dla dzieci. Gry tu i tu są podobne (oprócz niektórych wyjątków - opisanych już w wątku) - może faktycznie pad z PS3 lepiej będzie leżał w ręce.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-08-17 09:23:22
Autor: Piotr KUCHARSKI
Cezar <blah@blah.com> wrote:
Gra to LocoRoco i nie ma jej na PS3 - jest na PSP.

Jest LocoRoco na PS3, ale wersja na PSP jest lepsza. :)

p.

Data: 2009-08-17 12:36:06
Autor: Cezar
Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <chopin@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:qT67dsf4I32uN34.chopinakson.sgh.waw.pl...
Cezar <blah@blah.com> wrote:
Gra to LocoRoco i nie ma jej na PS3 - jest na PSP.

Jest LocoRoco na PS3, ale wersja na PSP jest lepsza. :)

O cholera. Faktycznie. Przepraszam, zwracam honor. Nie wiem czemu nie byłem świadom tego, że jest taka wersja...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-08-17 13:32:47
Autor: Piotr Gnyp
X0 vs. PS3 - co lepsze dla 7latka?
..::On Mon, 17 Aug 2009 12:36:06 +0200, in <h6bbo5$q7h$1@inews.gazeta.pl>
..::Cezar <blah@blah.com> wrote:
Jest LocoRoco na PS3, ale wersja na PSP jest lepsza. :)
O cholera. Faktycznie. Przepraszam, zwracam honor. Nie wiem czemu nie byłem świadom tego, że jest taka wersja...

Ale to taki bardziej screensaver niĹź gra. Wersja z PSP milion razy lepsza. --
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms,
munching pills and listening to repetitive music."

Data: 2009-08-17 12:16:34
Autor: Piotr KUCHARSKI
Piotr Gnyp <toread@nospam.discordia.pl> wrote:
Jest LocoRoco na PS3, ale wersja na PSP jest lepsza. :)
O cholera. Faktycznie. Przepraszam, zwracam honor. Nie wiem czemu nie byłem świadom tego, że jest taka wersja...
Ale to taki bardziej screensaver niĹź gra.

E, bez przesady.

Wersja z PSP milion razy lepsza.

Może nie milion, ale wielokroć lepsza, istowo.

p.

X0 vs. PS3 - co lepsze dla 7latka?