X0 vs. PS3 - co lepsze dla 7latka?

Data: 2009-08-16 15:06:01
Autor: Dentarg
X0 vs. PS3 - co lepsze dla 7latka?
On 16 Sie, 11:20, piotrek <piotrek...@gazeta.pl> wrote:
Witajcie
Która konsola Waszym zdaniem bedzie lepsza dla 7latka: PS3 czy X360?
Bedzie to jego pierwsza konsola, wiec nie ma zadnego doswiadczenia z
takimi zabawkami. Która konsola oferuje wiecej gier dla dzieci w takim
wieku? Jakie gry mozna polecic na poczatek?

--
piotrek

IMHO buzz jest za poważny dla 7latka. I jak na mój gust obie konsole
(ps3 i x0) są za poważne, chociaż fakt, jest trochę gier, w które
dzieci mogą grać to jednak obie konsole skierowane są do graczy15+.
Jak ktoś wspominał ps2 będzie najlepszy, chyba że rzeczywiście zależy
Wam na HD, to wtedy ps3. A dlaczego ?
Bo pad od ps3 jest mniejszy niż w x0 i będzie leżał lepiej w ręce
dziecka, chociaż jako posiadacz ps3 muszę stwierdzić, że ten pad jest
cholernie niewygodny, plus taki, że dziecko nie będzie siedziec 5h
przy konsoli bo zaboli je ręka ;).

A serie lego są rzeczywiście fajne (Indiana Jones podobał mi się
najbardziej) i są dostępne na ps3 i x0.
Podobno na Live jest więcej popierdułkowatych gier, które są
skierowane dla młodych graczy, ale stwierdzić nie mogę bo mam tylko
ps3.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-08-17 08:06:39
Autor: Katanka
Dentarg wrote:

IMHO buzz jest za poważny dla 7latka.

BUZZ Jugle Party (PL)
BUZZ Robo Jam (PL)

To gry dla 7 latka właśnie. Każda kosztuje 18zł na PSN. Jest cos na Live po Polsku?

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

X0 vs. PS3 - co lepsze dla 7latka?