X200 - problem z recovery

Data: 2011-05-31 13:25:43
Autor: OkuczaWa
X200 - problem z recovery
Witam!

2 lata temu kupilem Lenovo X200 z Vista Basic.
DziĹ› chcÄ™ w nim podmienic dysk na SSD
Wkladam plytki 3x DVD, ktore stowrzylem w 2 lata temu w create recovery media i przywraca mi sie system do factory state na nowym dysku SSD.
Rzecz w tym, ze to jest Windowx XP.
Dzwonilem do serwisu Lenovo to mi powiedzieli ze to nie jest mozliwe i ze mi serwis zainstaluje wlasciwy system za pieniadze.
Powiedzcie mi, moze ja cos mieszam..  czy jest szansa aby ponownie wymusic nagranie create recovery media - normalnie po jednym nagraniu odpowiednia ikonka ginie.

X200 - problem z recovery