X360 Jaka dobra gra na splitscreen?

Data: 2009-12-26 11:49:17
Autor: Zdzicho
X360 Jaka dobra gra na splitscreen?
Witam poszukjuje jakies dobrej gry na splite screen?
GoW i Gow 2 skonczone
Nie musi byc w tym klimacie generalnie klimat obojętny byle fajna byla

Pozdro

Data: 2009-12-26 12:17:06
Autor: Dysiek
X360 Jaka dobra gra na splitscreen?
Witam poszukjuje jakies dobrej gry na splite screen?
GoW i Gow 2 skonczone
Nie musi byc w tym klimacie generalnie klimat obojętny byle fajna byla

Np. Army of Two.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-12-26 19:10:04
Autor: Zdzicho
X360 Jaka dobra gra na splitscreen?

Np. Army of Two.

Kurcze zapomnialem napisac ze Army of Two tez skonczone
I fakt bylo dobre

Data: 2009-12-26 12:31:30
Autor: Meanthord

Użytkownik "Zdzicho" <no_spam@hot.pl> napisał w wiadomości news:4b35ea21$1news.home.net.pl...
Witam poszukjuje jakies dobrej gry na splite screen?

    Left 4 Dead II - gierka kozak :).

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-12-26 19:09:21
Autor: Zdzicho
X360 Jaka dobra gra na splitscreen?
A to dobre jest ? Bo slyszalem ze to na live glownie jest
A ja live nie mam

Data: 2009-12-26 23:18:13
Autor: Długi
[...]

Polecam Borderlands, bardzo dobra gra :)

Pozdro600

Data: 2009-12-27 19:04:53
Autor: Wooyek
X360 Jaka dobra gra na splitscreen?
Witam poszukjuje jakies dobrej gry na splite screen?
GoW i Gow 2 skonczone
Nie musi byc w tym klimacie generalnie klimat obojętny byle fajna byla

Podłączę się do pytania, tyle że ja szukam czegoś łatwego, czysto arcade, żeby z dziewczyną pograć :)

Teraz śmigamy w Forzę 3 i jest super, ale fajnie by było mieć jakąś alternatywę. Może jakaś samochodowa rozwałka w stylu Destruction Derby? Nie ma to jak porządne kraksy :P

Data: 2009-12-28 01:23:42
Autor: kamil_pl

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hh87ka$9n7$1inews.gazeta.pl...
Witam poszukjuje jakies dobrej gry na splite screen?
GoW i Gow 2 skonczone
Nie musi byc w tym klimacie generalnie klimat obojętny byle fajna byla

No mi z kolegą 3 noce ukradł Resident Evil 5 na splicie

Data: 2010-01-05 14:26:11
Autor: kamil

"Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote in message news:hh87ka$9n7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Burnoutow poszukaj, ostatni jaki gralem to III na starego Xboxa i jedna z lepszych gier na split screen do zabawy przy piwie. Ewentualnie Gotham Racing ?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-28 18:43:33
Autor: Meanthord

Użytkownik "piotr. wanat" <piotr.wanat@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ce32a4f-1b1d-4ccd-a367-fdb83ad374c1a32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

    Miala byc fajna... ;)

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-12-28 20:24:04
Autor: Zdzicho
X360 Jaka dobra gra na splitscreen?

   Miala byc fajna... ;)

No wlasnie halo zupelnie mi nie przypasowalo :)

X360 Jaka dobra gra na splitscreen?