X360, component i brak obrazu

Data: 2010-07-01 21:53:54
Autor: smogg
X360, component i brak obrazu
Witam,
podłączam konsole do Sony CRT TV (model KV-EX29M39, instrukcja http://tv.manualsonline.com/mdownloads/57a32d15-9452-c2a4-a95d-ebdc25438985.pdf) kablem component i nie mam obrazu, jest dźwięk. Konsola podłączona przez composite działa ok. Przy kablu composite nie mogę nic ustawić z ustawień HD (które chcę uzyskać poprzez kabel component, w moim przypadku tylko 480p) - opcja w menu jest nieaktywna, jest napisane, żeby podłączyć kablem HD...
Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić?
Dodam, że nie jest to kabel od MS, nie ma tego przełącznika na kablu (TV/HDTV).

pozdro
smogg

Data: 2010-07-01 13:57:47
Autor: Katanka
smogg wrote:
[...]

U mnie pomogła zmiana w opcjach z 50Hz na 60Hz (lub odwrotnie), dopiero mi wtedy zadziałała zmiana na kabel hd.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-01 22:00:10
Autor: smogg
X360, component i brak obrazu
homo sapiens o pseudonimie "Katanka" naskrobał/a:

U mnie pomogła zmiana w opcjach z 50Hz na 60Hz (lub odwrotnie), dopiero mi wtedy zadziałała zmiana na kabel hd.

Hm... ale jak to zmienić jak nie mam obrazu? Po drugie co robisz jak gra (np. PGR4) wymaga 60Hz?

pozdro
smogg

Data: 2010-07-01 05:10:35
Autor: marklar
X360, component i brak obrazu
On 1 Lip, 13:00, smogg <smo...@NOSPAMop.pl> wrote:
homo sapiens o pseudonimie "Katanka" naskroba /a:

> U mnie pomog a zmiana w opcjach z 50Hz na 60Hz (lub odwrotnie), dopiero
> mi wtedy zadzia a a zmiana na kabel hd.

Hm... ale jak to zmieni jak nie mam obrazu? Po drugie co robisz jak gra
(np. PGR4) wymaga 60Hz?

pozdro
smogg

jak TV nie obsluguje 60hz to masz problem.

Data: 2010-07-01 22:11:24
Autor: smogg
X360, component i brak obrazu
homo sapiens o pseudonimie "marklar" naskrobał/a:

jak TV nie obsluguje 60hz to masz problem.

Mój obsługuje.

pozdro
smogg

Data: 2010-07-01 17:41:29
Autor: Tomek Głowacki
W dniu 2010-07-01 14:11, smogg pisze:
homo sapiens o pseudonimie "marklar" naskrobał/a:

jak TV nie obsluguje 60hz to masz problem.

Mój obsługuje.

pozdro
smogg

A ten pstryczek TV-HDTV przy wtyczce w X przełączyłeś?

Pozdr,
Tomek

Data: 2010-07-02 04:41:10
Autor: marklar
X360, component i brak obrazu
On 1 Lip, 16:41, Tomek Głowacki
<t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid> wrote:
> [...]

> pozdro
> smogg

A ten pstryczek TV-HDTV przy wtyczce w X przełączyłeś?

czytaj cale posty
cyt. "Dodam, e nie jest to kabel od MS, nie ma tego przelacznika na
kablu
(TV/HDTV)"

Data: 2010-07-02 00:32:14
Autor: danil
Użytkownik "smogg" <smogg9@NOSPAMop.pl> napisał w wiadomości news:i0hvkm$5ok$1news.onet.pl...
[...]

U mnie pomogla wizyta w serwisie (a nawet 3) ale jak troche pochodzila bez obrazu to konczylo sie RRODem.

danil

Data: 2010-07-05 16:16:12
Autor: smogg
X360, component i brak obrazu
Witam,
problem rozwiązany, tzn. kabel, który miałem nie był kablem firmowym Microsoft, tylko MadCatz - nie miał przełącznika HDTV/TV.
Kupiłem oryginalny kabel na eBay (za $10 używany :D) i działa w 480p z przełącznikiem na kablu ustawionym na TV, jest zauważalna poprawa obrazu względem kabla "composite".

pozdro
smogg

X360, component i brak obrazu