XBLive PL od północy?

Data: 2010-11-09 12:52:32
Autor: kQr
XBLive PL od północy?
Jak myslicie - czy w XBL PL bedzie mozna juz po północy sie rejestrowac czy dopiero jutro w innych ogdzinach?

Data: 2010-11-09 13:20:14
Autor: Marcin Gardeła
XBLive PL od północy?
kQr wrote:
Jak myslicie - czy w XBL PL bedzie mozna juz po północy sie
rejestrowac czy dopiero jutro w innych ogdzinach?

LOL, masz chłopie problemy ;)
Myślę, że będzie można albo po północy albo w innych godzinach.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-11-09 16:14:55
Autor: PW
XBLive PL od północy?
W dniu 2010-11-09 13:20, Marcin Gardeła pisze:
kQr wrote:
Jak myslicie - czy w XBL PL bedzie mozna juz po północy sie
rejestrowac czy dopiero jutro w innych ogdzinach?

LOL, masz chłopie problemy ;)
Myślę, że będzie można albo po północy albo w innych godzinach.

LOL, jesteś chłopie konkretny... ;)
Myślę, że pytającemu chodziło o bardziej precyzyjną odpowiedź.

--
PW

Data: 2010-11-10 22:15:13
Autor: Marcin Gardeła
XBLive PL od północy?
PW wrote:
[...]

Dobrze, że byłem dziś raczej cały dzień zajęty, wchodzę wieczorem w dashboard - nie widzę żadnej opcji zmiany regionu, wchodzę na www, też nie za bardzo, szukam po necie - jest poradnik na polygamii. Obejrzałem, wyczyściłem ciasteczka, wylogowałem, zalogowałem i kątem oka widzę stronę "wstrzymajcie się z migracją konta Xbox Live".
Samo życie, że tak powiem. Zostaję w Anglii jak na razie. Niech kurz opadnie.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-11-11 14:08:28
Autor: PW
XBLive PL od północy?
W dniu 2010-11-10 22:15, Marcin Gardeła pisze:
[...]
stronÄ™ "wstrzymajcie siÄ™ z migracjÄ… konta Xbox Live".
Samo życie, że tak powiem. Zostaję w Anglii jak na razie. Niech kurz
opadnie.

Kurz i ceny :)
Mi się nie śpieszy z powrotem z emigracji... ponoć można zyskać 1600MSP, jednak jakoś i to mnie na razie nie przekonuje.

--
PW

Data: 2010-11-11 16:06:22
Autor: Marcin Gardeła
XBLive PL od północy?
PW wrote:
Mi się nie śpieszy z powrotem z emigracji... ponoć można zyskać
1600MSP

O, a jak?

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-11-11 19:39:18
Autor: Zdzicho
XBLive PL od pó³nocy?

U¿ytkownik "Marcin Garde³a" <diobeu@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ibh0pn$e5e$1inews.gazeta.pl...
PW wrote:
Mi siê nie ¶pieszy z powrotem z emigracji... ponoæ mo¿na zyskaæ
1600MSP

O, a jak?

Ano prawda prawda za golda 1600 a za silver 800 chyba ze cos pokrecilem
Ja poki co czekam bo mam na US wykupoine 2100 MSP a na poly pisza ze sa jakies kwasy i cos sie blokuje punkty nie przechodza czy cos
Chociaz konto mojej kobiety - silver na UK - przenioslo sie bez problemu i juz na polskim live smiga

Data: 2010-11-11 23:53:01
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
XBLive PL od pó³nocy?
PW wrote:
Mi siê nie ¶pieszy z powrotem z emigracji... ponoæ mo¿na zyskaæ
1600MSP

O, a jak?

Ano prawda prawda za golda 1600 a za silver 800 chyba ze cos pokrecilem

Teoretycznie 1600msp je¿eli kiedykolwiek kupi³e¶ cos z Markteplace. W innym przypadku 800msp. Inna sprawa, ze jeszcze chyba nikt nie potwierdzi³ otrzymania tego bonusu?

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-11-12 00:27:03
Autor: Zdzicho
XBLive PL od pó³nocy?

Teoretycznie 1600msp je¿eli kiedykolwiek kupi³e¶ cos z Markteplace. W
innym przypadku 800msp. Inna sprawa, ze jeszcze chyba nikt nie potwierdzi³ otrzymania tego bonusu?

Kurde faktycznie to konto o ktorym pisalem z UK mialo kupione kilka rzeczy i nie ma zadnych punktow narazie

XBLive PL od północy?