XBOX controller S - da się jeszcze gdzi eś kupić?

Data: 2009-11-28 13:14:35
Autor: nzwei
XBOX controller S - da się jeszcze gdzi eś kupić?
PW pisze:
Witam!

Czy ktoś orientuje się może, czy da się jeszcze gdzieś kupić oryginalnego pada do Xboxa pierwszego (controller S)?
Przeszukałem kilka popularnych sklepów i nic nie znalazłem, na allegro też nie ma...

A może ktoś zaproponuje jakiegoś innego pada, który będzie w miarę dobry? Te podróbki za 20zł to jest jakaś porażka...

Mój stary "balon" zaczął właśnie fiksować, ale dłuuugo wytrzymał :)

Allegro ma tego sporo. Nie wiem czy akurat oryginalne mają, ale raczej powinny być jakieś. Warto pogmerać.

XBOX controller S - da się jeszcze gdzi eś kupić?