XBOX - klasyki - jakie?

Data: 2010-05-21 18:32:18
Autor: Corso
XBOX - klasyki - jakie?
Witam,

Niedawno wpadł mi w ręce pierwszy XBOX - i tu pytanie: jakie są żelazne
pozycje, takie w które TRZEBA zagrać:) Pozdrawiam,
Corso

Data: 2010-05-21 18:51:39
Autor: Marcin Gardeła
XBOX - klasyki - jakie?
Corso wrote:
Niedawno wpadł mi w ręce pierwszy XBOX - i tu pytanie: jakie są
żelazne pozycje, takie w które TRZEBA zagrać:)

Conker: Live and Reload (z pamięci), ten, no, rozwinięcie tytułu to: Escape from The Butcher Bay, yyyy, no i pamięć mi się wyłączyła. Strasznie trudne pytanie, to było dawno temu :)

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-05-21 20:20:08
Autor: Artur Bross
XBOX - klasyki - jakie?
On 2010-05-21 18.51, Marcin Gardeła wrote:
Corso wrote:
[...]

Nie trudne pytanie, tylko gier żadnych, które mile się wspomina nie było! Same gnioty... ;-)

Pamiętam, jak grałem w Gran Turismo na PS2 i zobaczyłem PGR1 na XBOX to myślałem, że padnę, a kumpel zapytał: to na serio tak chujowo wygląda czy tylko mnie w konia robisz?

Data: 2010-05-21 23:55:12
Autor: KILu
XBOX - klasyki - jakie?
Pamiętam, jak grałem w Gran Turismo na PS2 i zobaczyłem PGR1 na XBOX to myślałem, że padnę, a kumpel zapytał: to na serio tak chujowo wygląda czy tylko mnie w konia robisz?

Przewaga PGR (szczegolnie drugiej czesci) lezala w modelu jazdy (uwage zwracaly takie detale, jak praca zawieszenia czy sposob utraty przyczepnosci przez poszczegolne kola), znakomicie zorganizowanym trybie mistrzostw, fajnie skonstruowanych trasach, swietnie dobranej liscie aut... no i rzecz jasna oprawie (dwojka miala bajeczna grafike, muzyka w formie stacji radiowych tez byla przednia). GT zaczelo sie dla mnie i skonczylo na PSX - po kilkuset gdzinach grania mialem dosc. Pozniej byl znakomity, choc arcade'owy MSR na Dreamcascie, a PGR okazal sie jego godnym nastepca.

--
KILu

Data: 2010-05-25 12:15:22
Autor: Jan Strybyszewski
XBOX - klasyki - jakie?
KILu pisze:
[...]

PGR to MSR z podbita rozdzialka zasadniczo. Wlasnie gram w PGR2 jest calkiem fajnie model jazdy to arcade te slizgi na lodzie.... ale jest ok.

Data: 2010-05-21 20:38:12
Autor: Elves
XBOX - klasyki - jakie?

Użytkownik "Corso" <corso@nospam.jabster.pl> napisał w wiadomości news:18voibicv2mp6.tq8b1wie6p9l$.dlg40tude.net...
[...]

Chronicles of Riddick, Black, Fahrenheit, Silent Hill 2, Dreamfall, Splinter Cell (szczególnie dwie ostatnie części Double Agent i Chaos Theory), Conker, Ninja Gaiden Black, Hitman Blood Money, Prince of Persia (wszystkie części), PGR2, Forza Motorsport, Fable, Burnout Revenge, Timesplitters Future Perfect, Metal Gear Solid 2, Shenmue II, Beyond Good and Evil, Second Sight

pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-05-21 23:42:45
Autor: KILu
XBOX - klasyki - jakie?
[...]

....oraz Panzer Dragoon Orta, Moto GP (ktorykolwiek, moze z malym naciskiem na 3), RalliSport Challenge 2, GTA 3&VC (mocno podrasowane wzgledem wersji na PS2 i PC) i San Andreas, oczywiscie Halo, Riddick, Star Wars KotOR, Jet Set Radio Future, Top Spin, Crimson Skies, Oddworld Stranger's Wrath, Dead or Alive 3, Lego Star Wars, Tony Hawki, moga byc tez Coliny, Yager, ewentualnie Half-Life 2 (choc do wersji na PC sie nie umywa, podobnie jak Doom 3), Far Cry... heh, wspomnienia. :)

Wbrew pozorom na pierwszego Iksa bylo sporo naprawde znakomitych gier.

--
KILu

Data: 2010-05-22 00:15:14
Autor: Marcin Gardeła
XBOX - klasyki - jakie?
KILu wrote:
[...]

Właśnie :) Chłopaki mi z ust wyjęli.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-05-24 11:25:31
Autor: kamil
XBOX - klasyki - jakie?

"KILu" <byter@wp.pl> wrote in message news:ht6uok$kq6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zapomnieliscie o Tenchu, Burnout 3, Crimson Sea (ale tu trzeba lubic klimat gier Koei), moze jeszcze Psychonauts i Otogi.

Wbrew pozorom na pierwszego Iksa bylo sporo naprawde znakomitych gier.

Dobra konsola i tyle.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-25 16:32:27
Autor: Corso
XBOX - klasyki - jakie?
Dnia Fri, 21 May 2010 23:42:45 +0200, KILu napisał(a):

[...]

Jak widać jest w czym wybierać - dzięki za pomysły!

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2010-05-25 16:31:27
Autor: Corso
XBOX - klasyki - jakie?
Dnia Fri, 21 May 2010 20:38:12 +0200, Elves napisał(a):

[...]

Dzięki - większość co prawda znam z PC - ale kilka ciekawych rzeczy też tu
widzę:)

pozdrawiam,
Corso

Data: 2010-05-21 21:02:53
Autor: RK
XBOX - klasyki - jakie?
Corso pisze:
Niedawno wpadł mi w ręce pierwszy XBOX - i tu pytanie: jakie są żelazne
pozycje, takie w które TRZEBA zagrać:)

Zostało mi po sprzedaży X-a sporo gier, jak jesteś zainteresowany, to na priv.

--
Robert.

Data: 2010-05-25 16:37:03
Autor: Corso
XBOX - klasyki - jakie?
Dnia Fri, 21 May 2010 21:02:53 +0200, RK napisał(a):

Zostało mi po sprzedaży X-a sporo gier, jak jesteś zainteresowany, to na priv.

Próbowałem odezwać się na Twojego maila, ale za każdym razem odbija mi z
informacją, że konto nie istnieje.. Coś robię nie tak?:)

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2010-05-25 18:04:05
Autor: RK
XBOX - klasyki - jakie?
Corso pisze:
Próbowałem odezwać się na Twojego maila, ale za każdym razem odbija mi z
informacją, że konto nie istnieje.. Coś robię nie tak?:)

Usuń trzy litery przed maupą ;)

--
Robert.

Data: 2010-05-22 03:31:13
Autor: amdyss@gmail.com
XBOX - klasyki - jakie?
Witam!

On 21 Maj, 18:32, Corso <co...@nospam.jabster.pl> wrote:
Witam,

Niedawno wpadł mi w ręce pierwszy XBOX - i tu pytanie: jakie są żelazne
pozycje, takie w które TRZEBA zagrać:)

Ja ze swojej strony dorzucilbym rasowe przygodowki - Syberia 1 i 2 i
swietny Dreamfall, juz przez kogos wspomniany, ktory niedawno
ukonczylem :)
Poza tym chyba nikt jeszcze nie wspomnial o Cold Fear klimatyczny
survival :) a i CoD3 tez daje rade.

Pozdrawiam,
Corso

pozdr. Andy

Data: 2010-05-23 22:35:12
Autor: Michał Gancarski
XBOX - klasyki - jakie?
[...]

[...]

Najgorsze w Dreamfallu, którego cenię sobie znacznie bardziej niż "The Longest Journey" jest to, że ciągle opóźniają się pracę nad jego kontynuacją. Funcom skupia się teraz na swoim MMO.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

A synanym is a word you use in place of one you can't spell.

Data: 2010-05-24 22:25:23
Autor: Marcin Gardeła
XBOX - klasyki - jakie?
Michał Gancarski wrote:
Najgorsze w Dreamfallu, którego cenię sobie znacznie bardziej niż
"The Longest Journey"

Pamiętam stąd taki tekst: The Longest January :)
--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-05-24 17:52:13
Autor: KAM_
XBOX - klasyki - jakie?
W dniu 2010-05-21 18:32, Corso pisze:
Witam,

Niedawno wpadł mi w ręce pierwszy XBOX - i tu pytanie: jakie są żelazne
pozycje, takie w które TRZEBA zagrać:)

Trudne pytanie, ważne, czy wcześniej miałeś PS2. :) Ja dokupiłem Xa do PS2, więc wtedy na tej konsoli zostało dla mnie (z gier, których nie ma na PS3, czy X360): Halo, Halo2, Forza Motrosport, Otogi 1&2, Fable, Doom 3, KOTOR 1&2. Ew. PGR i Jade Empire.

Natomiast jeśli nie miałeś PS2, to gier będzie o wiele więcej. :)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

XBOX - klasyki - jakie?