XBOX pytanie 50/60Hz...

Data: 2010-09-03 17:20:41
Autor: Artur Bross
XBOX pytanie 50/60Hz...
Już raz to robiłem, ale wymieniłem konsolę i zapomniałem. Gra wymaga 60PAL i samo przełączenie w preferencjach nie wystarcza. Był na to jakiś trochę dziwny sposób. Czy moglibyście mi przypomnieć jak się to robi?

Działało wcześniej, także nie jest to wina TV. W starej konsoli działało, po wymianie natknąłem się na pierwszą grę tego typu i za cholerę nie mogę jej wystartować: w grę grałem wcześniej, mam nawet sejwy.

XBOX pytanie 50/60Hz...