XII JJSP - Bieszczady, Bacówka pod Honem ?

Data: 2012-10-03 22:15:06
Autor: Slawomir Wozniak
XII JJSP - Bieszczady, Bacówka pod Honem ?
Użytkownik "Doczu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:afac892c-2985-40e8-be9e-03f9299de68c@googlegroups.com...

Witam.

No cześć :)

W związku z faktem iż mamy już jesień, zbliża się czas na kolejne (XII ?) Jubileuszowe Jesienne Spotkanie Precla.

Już 12-ty? Jak ten czas... ;)

A ponieważ padały przy okazji poprzednich imprez, głosy że Doczu jeszcze nic nie organizował, zatem czuję się w obowiązku podjąć wyzwanie, zwłaszcza że nie widzę, by ktoś tu się ogłaszał z chęcią zorganizowania tej imprezy :)
Jako miłośnik Bieszczadów na miejsce zlotu wybrałem właśnie tamten rejon, a konkretnie Bacówkę Pod Honem w Cisnej.

Dalej się nie dało? ;p ;) Choć Iwonka to się pewnie cieszy ;)
Z moich zachodnich rubieży to jakieś 8-9 h jazdy.... :(
Muszę popatrzeć czy coś lata z na trasie Poznań - Rzeszów ;) O tempora.... ;)
A równo 10 lat temu na pierwszy formalny JJSP jechałem osobowymi pociągami z przesiadkami.... ;)

Obiekt jest łatwo dostępny zarówno dla zmotoryzowanych jak i podróżujących komunikacją publiczną. Posiada 46 miejsc noclegowych w pokojach 2,3,4 i 8 osobowych. Cennik http://www.podhonem.pl/?page_id=194 .
Pokoje umieszczone są zarówno w samej bacówce (32 miejsca) jak i w budynku znajdującym się obok (14 miejsc) co z pewnością docenią osoby, które nie przepadają za długimi nasiadówami, odpada więc problem przeszkadzania przybyłym
turystom, którzy niekoniecznie są zainteresowani przyłączeniem się.
Oprócz tego jest też sporo miejsca na glebie więc sądzę, że nie będzie problemów z noclegiem :)
Z zaparkowaniem samochodów także. Przy samej bacówce jest kilka miejsc (do listopada może nawet będzie kilkanaście)
Obsługa jest miła, uczynna, elastyczna, tolerancyjna i bardzo pozytywnie nastawiona na nasze odwiedziny.
Jestem z nimi "po słowie" i już na wstępie mamy u nich jako grupa beczkę piwa.
Tyle jeśli chodzi o miejscówkę i obsługę.

Brzmi ok, choć jeśli myślałem o zlocie/biwaku w Bieszczadach, to jakoś bardziej mi pasowała Chatka Puchatka lub Bacówka pod Małą Rawką...
Ale że dawno na południowo-wschodnich nie byłem, to nie wybrzydzam....

Co do wyszynku, to jeśli mielibyśmy gotować jakąś potrawę zlotową, to dobrze by było określić się już teraz, bo wówczas musiałbym dopytać, o mozliwość skorzystania z kuchni. Możemy też pewnie skorzystać z usług Obsługi i poprosić o
przyrządzenie jakiejś potrawy zlotowej. Mają świetne pierogi domowej roboty (kilka rodzajów, w tym ze szpinakiem).

IMVHO pierogi na zlotową potrawę średnio pasują, może wymyślimy coś bardziej 'górnolotnego'? ;)
Choć ja bardzo lubię pierogi ;)

Teraz termin. Myślę, że tradycyjnie druga połowa listopada będzie najdogodniejszym terminem dla większości, uwzględniając ponadto terminarz przesłany na początku roku przez Inżyniera, proponuję 23-25.11.12

Termin wstępnie pasi. :) Choć kto wie co będzie za 1,5 miesiąca ;)

Proszę zatem osoby zainteresowane o wpisywanie się poniżej:
1.Doczu

2. Beneq (zapytam też Jacka)

--
pozdrav.
Beneq

XII JJSP - Bieszczady, Bacówka pod Honem ?