XII JJSP czyli zlot "Precla" - sprawy organizacyjne

Data: 2012-11-07 10:22:23
Autor: Doczu
XII JJSP czyli zlot "Precla" - sprawy organizacyjne
Witam.
Jak już niżej pisałem spotkanie odbędzie się w dniach 23-25.11.2012 w Bacówce Pod Honem w Cisnej.
Jeśli ktoś nie był w samej bacówce lub nawet w Bieszczadach, to dojazd komunikacją publiczną chyba najlepiej zorganizowany jest z Krakowa.
Jeździ stamtąd sporo PKSów do Sanoka, oraz busów prywatnych (San-Bus, Galicja Bus i jeszcze chyba jedna czy dwie firmy) lecz najlepiej jest wcześniej przedzwonić i rezerwować sobie miejsce, bo przynajmniej w przypadku Sanbusa decyzja na ostatnią chwilę może grozić brakiem wolnych miejsc. Z Sanoka na Cisną jest komunikacja publiczna PKS i busy, choć o tej porze roku na tę drugą formę komunikacji nie zdawałbym się za bardzo. Jeszcze więcej połączeń do Cisnej jest z Leska więc jak nie będzie nic z Sanoka - podjedźcie sobie do Leska lub od razu kierujcie się na Lesko.
Uwaga - w Sanoku busy prywatne zatrzymują się przy dworcu kolejowym, więc na dworzec PKS trzeba przejśc kładką nad torami.
W Cisnej należy wysiąść na pierwszym przystanku (zdaje się naprzeciw Urzędu Gminy. Jest tam tez bankomat PKO BP) zaś po drugiej stronie drogi jest kościół.
Cofamy się kilkadziesiąt metrów w kierunku z którego przyjechaliśmy i skręcamy w drogę prowadzącą w lewo (czerwony szlak). Tym szlakiem dojdziemy do samej bacówki (ok. 7 minut).
Zmotoryzowani jadący od strony Sanoka skręcają w prawo na wysokości przystanku i sklepu ABC.
Osoby jadące od strony Komańczy na rozwidleniu w centrum Cisnej skręcają w lewo (kierunek Baligród) i następnie również na wysokości przystanku i sklepu ABC skręcają w lewo.
Samochodem (nawet osobowym) da się dojechać pod samą bacówkę (końcówka trochę stroma i szuter). Przy bacówce spokojnie wejdzie z 6-7 aut. Kolejne auta mogą zaparkować przed podjazdem w górę. Jest tam parking na kolejne kilka/naście aut. Stamtąd do bacówki jest ok.100 m podejścia.
Wszystko wskazuje na to, że ja będę tam już od czwartkowego popołudnia lub wieczora, więc gdyby były jakieś pytania, czy kłopoty nawigacyjne to proszę dzwonić 784686123.
Gospodarze na hasło "Zlot Precla" będą domyślnie kwaterować w budynku bacówki, ale jeśli ktoś sobie winszuje nocować w budynku obok, proszę to zaznaczyć przy meldowaniu się. Nie sądzę by były jakieś problemy.
W kwestii potrawy zlotowej dyskusja się widzę nie toczy, więc uznaję, że stołujemy się na zasadzie wyboru z menu.
Standardy nie uległy zmianie i nadal obowiązuje 0,5L "ducha" na ryjodobę :) Dla piwoszy w bacówie leją Leżajsk z kija.
Przybywajcie zatem licznie. Mile widziani są i bywalcy zlotów i Ci, którzy zamiarują zjawić się pierwszy raz.
Pozdrawiam i do zobaczenia.
Miło będzie mi znów Was widzieć.
Doczu.

Data: 2012-11-14 08:48:02
Autor: Barbara Zygmanska
XII JJSP czyli zlot "Precla" - sprawy organizacyjne
On 7 Lis, 10:22, Doczu <do...@gazeta.pl> wrote:
Witam.
Jak ju¿ ni¿ej pisa³em spotkanie odbêdzie siê w dniach 23-25.11.2012 w
Bacówce Pod Honem w Cisnej.

Ostatnio z powodów technicznych logujê siê na "precla" raz na 6
tygodni.
Po prostu nie mam dostêpu do news, a www czyta siê wyj±tkowo
niewygodnie i zajmuje to duzo czasu, którego mi ci±gle brakuje.

Tak wiêc dopiero teraz przeczyta³am o spotkaniu.
Niestety dok³adnie w tym samym czasie mam spotkanie "Mi³o¶ników Karpat
Wschodnich" zorganizowane (za moj± podpowiedzi±) w schronisku na Cyrli
w Beskidzie S±deckim.
Niestety nie da siê byæ w dwóch miejscach na raz  :(

Je¿eli bêdzie mi pasowa³ termin "zimowego biwaku" to siê z
przyjemno¶ci± pojawiê, ale bardzo proszê o wcze¶niejsze powiadomienie
równie¿ mailem przez kogo¶ z organizatorów.

Data: 2012-11-15 07:11:37
Autor: Doczu
W dniu 2012-11-14 17:48, Barbara Zygmanska pisze:
> [...]
> Po prostu nie mam dostêpu do news, a www czyta siê wyj±tkowo
> niewygodnie i zajmuje to duzo czasu, którego mi ci±gle brakuje.

Skorzystaj do czytania z serwera news.neostrada.pl,a do wysy³ania np.konto pocztowe na gazeta.pl czy nawet na gmailu.
Trochê jest teraz kombinacji z tymi newsami, ale da sie to ogarn±æ przez czytnik.

> Tak wiêc dopiero teraz przeczyta³am o spotkaniu.

bijê siê w pier¶, poniewa¿ zupe³nie zapomnia³em wys³aæ Ci informacjê poprzez facebooka. Do tych, o których pamiêta³em ¿e maj± tam konto wysy³a³em, Ty mi jako¶ umknê³a¶ a ¿e ostatnio chyba os³abi³a¶ tam aktywno¶æ to i nie rzuci³o mi siê w oczy, ¿e Ciê pomin±³em.
Przepraszam :(

Pozdrawiam Doczu.

Data: 2012-11-15 18:49:59
Autor: Tomasz Sójka
XII JJSP czyli zlot "Precla" - sprawy organizacyjne
Dnia Thu, 15 Nov 2012 07:11:37 +0100, Doczu napisa³(a):

> [...]

Trochê jest teraz kombinacji z tymi newsami, ale da sie to ogarn±æ przez czytnik.

Ale mo¿e byæ tak, ¿e firma dostêp do nntp blokuje, i wtedy jest k³opot. I
wiele firm tak robi, jako ¿e w wiêkszo¶ci przypadków usenet nie jest
potrzebny do wykonywania obowi±zków s³u¿bowych. A nawet przeszkadza ;) Znam
firmê która potr±ci³a jakie¶ drobne z pensji ludziom którym SKD (system
kontroli drzwi) wykaza³ ponadregulaminowe przerwy w pracy. Drobne bo i
przekroczenia by³y niewielkie - 10-20 minut... S± te¿ systemy które loguj±
aktywno¶æ na komputerze i szefostwo je¶li chce mo¿e sprawdziæ co robi³e¶ w
pracy na kompie. Jaka¶ podpadziocha zwyczajowo mo¿e "kosztowaæ" 5-10%
premii. BTW - osobi¶cie zawsze by³em zwolennikiem czytników, jako ¿e lepiej siê
czyta, a przy okazji mo¿na w³asne archiwum sobie utworzyæ...
Nawiasem mówi±c niektóre serwery (p³atne) daj± mo¿liwo¶æ u¿ywania innych
portów ni¿ 119 oraz SSL

Pozdrawiam Doczu.

Pozdrawiam Tomek

Data: 2012-11-15 13:34:26
Autor: Marcin Lubojanski
W dniu 2012-11-15 12:49, Tomasz Sójka pisze:
> [...]

czytnik.

Ale mo¿e byæ tak, ¿e firma dostêp do nntp blokuje, i wtedy jest k³opot.

Wydaje mi siê ¿e w tej chwili du¿o wiêkszym problemem jest brak bezp³atnych serwerów NNTP.

Pozdrawiam
Marcin Lubojañski
tablica og³oszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozk³ad PKS Katowice
www.duzy-biust.pl - porady dla Pañ obdarzonych du¿ym biustem, recenzje
staników, jak dobraæ odpowiedni biustonosz na du¿y biust, æwiczenia na
jêdrny biust

XII JJSP czyli zlot "Precla" - sprawy organizacyjne