XII JJSP czyli zlot "Precla" - sprawy organizacyjne

Data: 2012-11-14 08:48:02
Autor: Barbara Zygmanska
XII JJSP czyli zlot "Precla" - sprawy organizacyjne
On 7 Lis, 10:22, Doczu <do...@gazeta.pl> wrote:
Witam.
Jak już niżej pisałem spotkanie odbędzie się w dniach 23-25.11.2012 w
Bacówce Pod Honem w Cisnej.

Ostatnio z powodów technicznych loguję się na "precla" raz na 6
tygodni.
Po prostu nie mam dostępu do news, a www czyta się wyjątkowo
niewygodnie i zajmuje to duzo czasu, którego mi ciągle brakuje.

Tak więc dopiero teraz przeczytałam o spotkaniu.
Niestety dokładnie w tym samym czasie mam spotkanie "Miłośników Karpat
Wschodnich" zorganizowane (za moją podpowiedzią) w schronisku na Cyrli
w Beskidzie Sądeckim.
Niestety nie da się być w dwóch miejscach na raz  :(

Jeżeli będzie mi pasował termin "zimowego biwaku" to się z
przyjemnością pojawię, ale bardzo proszę o wcześniejsze powiadomienie
również mailem przez kogoś z organizatorów.

Data: 2012-11-15 07:11:37
Autor: Doczu
W dniu 2012-11-14 17:48, Barbara Zygmanska pisze:
> [...]
> Po prostu nie mam dostępu do news, a www czyta się wyjątkowo
> niewygodnie i zajmuje to duzo czasu, którego mi ciągle brakuje.

Skorzystaj do czytania z serwera news.neostrada.pl,a do wysyłania np.konto pocztowe na gazeta.pl czy nawet na gmailu.
Trochę jest teraz kombinacji z tymi newsami, ale da sie to ogarnąć przez czytnik.

> Tak więc dopiero teraz przeczytałam o spotkaniu.

biję się w pierś, ponieważ zupełnie zapomniałem wysłać Ci informację poprzez facebooka. Do tych, o których pamiętałem że mają tam konto wysyłałem, Ty mi jakoś umknęłaś a że ostatnio chyba osłabiłaś tam aktywność to i nie rzuciło mi się w oczy, że Cię pominąłem.
Przepraszam :(

Pozdrawiam Doczu.

Data: 2012-11-15 18:49:59
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Thu, 15 Nov 2012 07:11:37 +0100, Doczu napisał(a):

> [...]

Trochę jest teraz kombinacji z tymi newsami, ale da sie to ogarnąć przez czytnik.

Ale może być tak, że firma dostęp do nntp blokuje, i wtedy jest kłopot. I
wiele firm tak robi, jako że w większości przypadków usenet nie jest
potrzebny do wykonywania obowiązków służbowych. A nawet przeszkadza ;) Znam
firmę która potrąciła jakieś drobne z pensji ludziom którym SKD (system
kontroli drzwi) wykazał ponadregulaminowe przerwy w pracy. Drobne bo i
przekroczenia były niewielkie - 10-20 minut... Są też systemy które logują
aktywność na komputerze i szefostwo jeśli chce może sprawdzić co robiłeś w
pracy na kompie. Jakaś podpadziocha zwyczajowo może "kosztować" 5-10%
premii. BTW - osobiście zawsze byłem zwolennikiem czytników, jako że lepiej się
czyta, a przy okazji można własne archiwum sobie utworzyć...
Nawiasem mówiąc niektóre serwery (płatne) dają możliwość używania innych
portów niż 119 oraz SSL

Pozdrawiam Doczu.

Pozdrawiam Tomek

Data: 2012-11-15 13:34:26
Autor: Marcin Lubojanski
W dniu 2012-11-15 12:49, Tomasz Sójka pisze:
> [...]

czytnik.

Ale może być tak, że firma dostęp do nntp blokuje, i wtedy jest kłopot.

Wydaje mi się że w tej chwili dużo większym problemem jest brak bezpłatnych serwerów NNTP.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

XII JJSP czyli zlot "Precla" - sprawy organizacyjne