XII ZLOT PIERNIKÓW - info

Data: 2011-02-22 22:01:10
Autor: Piotr May
XII ZLOT PIERNIKÓW - info
W dniu 2011-02-21 07:49, Odys pisze:
Ponaglam prośbę o zapisywanie się ze względu na ograniczone miejsca
noclegowe.
Wiem ze jest to ciężko zaplanować majowy łykend ale postarajcie się.

No ja juz zaplanowalem. W Bieszczadach tradycyjnie mnie nie będzie.

Jeden z naszych kolegów leci z Holandii 1450 km , będzie w sobotę a w
poniedziałek już musi być z powrotem,

Heniutek ?

wiec jak on może to ci co są na
miejscu w Polszy i nie przyjadą to niech się wstydzą,
w końcu
piernikowisko jest raz do roku.

Sie wstydzimy tylko nachalnej reklamy :) Ci co maja byc to będą i nie trzeba im tego co chwila przypominać :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-02-22 23:16:13
Autor: Odys
XII ZLOT PIERNIKÓW - info
On 22 Lut, 22:01, Piotr May <pio...@riders.pl> wrote:
W dniu 2011-02-21 07:49, Odys pisze:

> Ponaglam pro b o zapisywanie si ze wzgl du na ograniczone miejsca
> noclegowe.
> Wiem ze jest to ci ko zaplanowa majowy ykend ale postarajcie si .

No ja juz zaplanowalem. W Bieszczadach tradycyjnie mnie nie b dzie.

> Jeden z naszych koleg w leci z Holandii 1450 km , b dzie w sobot a w
> poniedzia ek ju musi by z powrotem,

Heniutek ?

> wiec jak on mo e to ci co s na
> miejscu w Polszy i nie przyjad to niech si wstydz ,
> w ko cu
> piernikowisko jest raz do roku.

Sie wstydzimy tylko nachalnej reklamy :) Ci co maja byc to b d i nie
trzeba im tego co chwila przypomina :)

--
piomaywww.piomay.riders.pl

nie chodzi o tych co maja byc i będą ale o tych co moga byc a im się
nie chce a fajnie bylo by ich zobaczyć.

Odys
-- -
XLH 883 ( Grupa Lublin )

Data: 2011-02-26 08:38:41
Autor: cpt. Nemo
XII ZLOT PIERNIKÓW - info

Użytkownik "Odys" <odyse_k@tlen.pl> napisał w wiadomości news:1a73e123-ceac-45a3-a17d-41bdc5b50bb4a28g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

No i pewnie o tych co co potem mowia, Oj szkoda ze nie wiedzialem, albo w ostatniej chwili zechca zeby ich dopisac...
Ja mysle ze bede jak zawsze, ale rozumiem ze teraz sa takie czasy iz osrodek w Bieszczadach trzeba na majowy weekend zamawiac duuuzo wczesniej, zeby miec gwarancje miejsca. Tak ze jest sens przypominac i egzekwowac wczesniejsze deklaracje.

cpt.Nemo

XII ZLOT PIERNIKÓW - info