XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)

Data: 2009-06-08 16:50:48
Autor: All
XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)
Plan trasy znajduje siÄ™ pod tym samym adresem.
A atrakcji po drodze naprawdę jest wiele. Ich opis zostanie dołaczony
jutro.

Dołączono opis trasy, czyli wykaz atrakcji do zwiedzania po drodze :).

Zainteresowanych z okolic ... hmm... w promieniu 100 km od Wałbrzycha ?:),
zapraszam serdecznie.

http://www.wirall.net/sworam/trasa_aktualna.html

wewnątrz serwisu mapka trasy i postojów,
oraz
relacja fotograficzna z XII SWORAM (pod hasłem zrealizowane).

--
All
KLE500 (Klara)

Data: 2009-06-08 22:04:10
Autor: N1
XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)
Z widoków na fotkach, to tylko motocykle :-(

Data: 2009-06-08 23:09:41
Autor: All
XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)

"N1" w news:h0jqrp$fho$1inews.gazeta.pl...

Z widoków na fotkach, to tylko motocykle :-(

.... że niby czegoś brakuje?
Zawsze czegoś komuś może brakować - jak sądzę.
Ale żeby od razu smutnik?

Powiedz coś więcej - czego byś oczekiwał na ten przykład... :).

No i nie wiem, czy mówisz o XII czy o planowanym XIII?

--
All
KLE500 (Klara)