XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)

Data: 2009-06-12 16:13:19
Autor: All
XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)

"N1" w news:h0jqrp$fho$1inews.gazeta.pl...
/.../

Z widoków na fotkach, to tylko motocykle :-(

Zasmucony nieco Twoim zasmuceniem, postanowiłem rzecz urozmaicić,
poprzez dodanie do relacji zdjęć z trasy, nie zawierających motocykli :).

Nowa wersja relacji (niestety nadal nie ma obiecanego filmu - jest w nim
8 minut pięknych winkielków za Hejnicami, do opracowania)
jest pod adresem:

www.wirall.net/sworam/trasa_012.html

Tuż obok znajdziemy trasę na JUTRO - czyli XIII SWORAM.
Wiem, że trudno to pogodzić z "Czachowiskiem", które jest jednak
imprezÄ… praktycznie stacjonarnÄ… (piÄ…tek, sobota, niedziela - parada
w Kłodzku po ochroną Policji, koncerty, konkursy, wyżerka i spanie
w Ludwikowicach).

W planie SWORAM jest ciekawa trasa przez Czechy, ciekawostki
UFO-logiczne (FLYTRAP) w Ludwikowicach, droga stu zakrętów,
zwiedzanie sztolni Walimskich - poniemieckich, podziemnych fabryk
broni.

Zapraszam

All
KLE500 (Klara)
XIII SWORAM    13 czerwca 2009  (sobota)
http://www.wirall.net/sworam

[jak tam Martek?]

XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)