XIV Spływ Twardzieli-Memoriał Andrzeja "Balona" Tarasiewicza

Data: 2009-03-11 18:08:27
Autor: wojtas
XIV Spływ Twardzieli-Memoriał Andrzeja "Balona" Tarasiewicza
W imieniu Zarządu Klubu Płetwonurków "PŁETWAL" z Giżycka mam zaszczyt zaprosić osoby nurkujące oraz towarzyszące do udziału w corocznym - już XIV - Spływie Twardzieli - Memoriale Andrzeja Balona Tarasiewicza, który odbędzie się w 21 marca 2009r. Osoby zainteresowane udziałem odsyłam na naszą stronę gdzie znajdziecie więcej informacji. Pozdrawiam Wojciech Pruszyński

--

XIV Spływ Twardzieli-Memoriał Andrzeja "Balona" Tarasiewicza