XIX Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

Data: 2012-10-07 10:41:39
Autor: abc
XIX Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Introit na XIX Niedzielę po Zesłaniu Ducha Świętego można wysłuchać tu:

http://www.youtube.com/watch?v=w_A83SWn93k

Tekst:

Salus populi ego sum, dicit Dominus : de quacumque tribulatione clamaverint
ad me, exaudiam eos : et ero illorum Dominus in perpetuum

Attendite, popule meus, legem meam : inclinate aurem vestram in verba oris
mei.

Gloria Patri...

Salus populi...

czyli

Jam jest, mówi Pan, zbawienie ludu. W jakimkolwiek ucisku wołać będą, Ja ich
wysłucham i będę ich Panem na wieki.

 Słuchaj, ludu Mój, nauki Mojej, nakłońcie uszy ku słowom ust moich.

 Chwała Ojcu...

Jam jest...

XIX Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]