XJ600s/CB-500/ER-5/GPZ-500/...

Data: 2009-06-03 01:33:34
Autor: sted
XJ600s/CB-500/ER-5/GPZ-500/...
ja jeżdzę na xj600 z 1992 już trzeci sezon (to moje pierwsze moto).
BARDZO jestem zadowolony, że nie kupiłem cb500/gs500. niektórzy moi
znajomi bardzo szybko się tymi sprzętami znudzili. dodatkowo owiewka
(nawet częściowa) to według mnie wspaniała sprawa (lubię jeździć poza
miasto).
ja generalnie tego moto ciągle nie mam dość, ale chciałbym wreszcie
kupić coś pewniejszego i odpowiedniejszego do bardzo dalekich wyjazdów
w 2 osoby.. jednak finansowo na nowy sprzęt będę mógł sobie pozwolić
dopiero za rok.

na 90% będę ją sprzedawał pod koniec tego sezonu. jeśli sytuacja
finansowa się poprawi to może nawet wcześniej.

generalnie jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę motocyklową, ale
kupiłem ten motocykl z w miarę pewnego źródła (od jednego z klientów
mojego znajomego mechanika - ten mechanik od zawsze też ją serwisował,
więc wiedział co i jak tam działa). skłamałbym gdybym napisał, że jest
niezawodna i bezawaryjna.. w końcu ma 17 lat. ale nie żałuję ani
jednej wydanej na nią złotówki.

tak więc jeśli masz jakieś pytania dot. XJ600 lub też będziesz jeszcze
zainteresowany zakupem (pod koniec tego lub na początku następnego
sezonu) to pisz :)

Data: 2009-06-03 16:00:54
Autor: Jasio
XJ600s/CB-500/ER-5/GPZ-500/...

Użytkownik "sted" napisał w wiadomości news:2162d5ce-6e11-4220-8ce6-9ae158131222g1g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

***

Nie widzę problemu, żeby 17 czy nawet 27 letni motocykl był niezawodny i bezawaryjny.
"Jak kto dba, tak i ma".

--
Jasio
vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541