XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB

Data: 2011-05-04 22:43:57
Autor: MiK
XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB
Problem jest następujący. Po podłączeniu dysku 500 GB przez USB system go wykrywa, ale nie da się zainstalować urządzenia. Na innym komputerze z SP2 wszystko jest ok. Wiem, że można kombinować z "Zarządzaniem" (przypisywaniem litery dysku, etc), ale IMHO sprzęt ma po prostu działać. Co jest grane? Może jest jakiś patch, fix, update?

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-05-04 21:48:26
Autor: DooMiniK
On 04/05/2011 21:43, MiK wrote:
[...]

NTG.

p.s. nie sądzę, że jest to wina SP3.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-05-04 23:55:02
Autor: BartekK
XP SP3 a urz�dzenia pami�ci masowej USB
W dniu 2011-05-04 22:43, MiK pisze:
Problem jest nastĂŞpujÂący.
Po pod³¹czeniu dysku 500 GB przez USB system go
wykrywa, ale nie da siĂŞ zainstalowaĂŚ urzÂądzenia.
> _Na innym komputerze_ z SP2 wszystko jest ok.

A czy ten dysk to nie jest 2.5" ? Podłączasz go kabelkiem Y do dwóch portów USB?
Stawiam na tysiąc razy wałkowany tutaj problem zbyt małej wydajności prądowej portu USB w danym komputerze, gdzie w innym może jakimś cudem działać, a software SP2 czy SP3 nic nie zmienia.

Data: 2011-05-05 19:47:00
Autor: Przemek
XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB
MiK nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Problem jest następujący. Po podłączeniu dysku 500 GB przez USB system go wykrywa, ale nie da się zainstalować urządzenia. Na innym komputerze z

Co to znaczy: "nie da się zainstalować urządzenia"

SP2  wszystko jest ok. Wiem, że można kombinować z "Zarządzaniem"
(przypisywaniem  litery dysku, etc), ale IMHO sprzęt ma po prostu
działać. Co jest grane?  Może jest jakiś patch, fix, update?

Czy zcasem nie ma dysku sieciowego, który "przykrywa" przypisaną literkę?
Przem

Data: 2011-05-07 12:19:55
Autor: Doxent
XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB
Może jest jakiś patch, fix, update?

odłącz ten dysk, ściągnij i odpal to : http://www.nirsoft.net/utils/clean_after_me.html
zaznacz wszystkie opcje w tym te od usb.

Data: 2011-05-07 12:45:44
Autor: miab
W dniu 2011-05-07 12:19, Doxent pisze:
Może jest jakiś patch, fix, update?

odłącz ten dysk, ściągnij i odpal to :
http://www.nirsoft.net/utils/clean_after_me.html
zaznacz wszystkie opcje w tym te od usb.

To już lepiej:
http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html

miab

XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB