XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB

Data: 2011-05-05 19:47:00
Autor: Przemek
XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB
MiK nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Problem jest następujący. Po podłączeniu dysku 500 GB przez USB system go wykrywa, ale nie da się zainstalować urządzenia. Na innym komputerze z

Co to znaczy: "nie da się zainstalować urządzenia"

SP2  wszystko jest ok. Wiem, że można kombinować z "Zarządzaniem"
(przypisywaniem  litery dysku, etc), ale IMHO sprzęt ma po prostu
działać. Co jest grane?  Może jest jakiś patch, fix, update?

Czy zcasem nie ma dysku sieciowego, który "przykrywa" przypisaną literkę?
Przem

XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB