[OT] XP SP3 się nie aktualizuje

Data: 2014-01-01 22:35:56
Autor: z
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Od kilku dni 4 różne instalacje WinXPSP3 nie chcą się aktualizować.
Próbowałem różnych sposobów ale to chyba nie jest przypadek.
W kwietniu mają XP przestać wspierać ale dzisiaj mamy 1 stycznia.
Przydałby się jakiś zbiorczy SP4. :-)

Data: 2014-01-01 23:23:16
Autor: zhbick
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Problem istnieje już od kilku miesięcy i dotyka różnych użytkowników tego systemu o czym się przekonasz wpisując "svhost 100% CPU" w wyszukiwarce.

Mi się przedwczoraj udało zaktualizować, po kilka godzinach mielenia przez stronę windows update.

Data: 2014-01-01 23:32:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.01.2014 23:23, zhbick pisze:
[...]

Inna opcja to zostawić komputer włączony i podłączony do sieci na dzień czy dwa (z włączoną opcją automatycznego pobierania uaktualnień).

Data: 2014-01-02 09:03:24
Autor: z
W dniu 2014-01-01 23:32, Andrzej Lawa pisze:
Inna opcja to zostawić komputer włączony i podłączony do sieci na dzień
czy dwa (z włączoną opcją automatycznego pobierania uaktualnień).

O w mordę. 3 godziny już trenowałem.
Miesiąc temu wszystko działało na tych kilku bardzo różnych XP.
Jest jakaś szansa na taki zbiorczy SP4?
Wiem że zmuszają do przesiadki na nowsze systemy ale wku... potencjalny klient to ZŁY klient. :-)

Data: 2014-01-02 12:29:39
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.01.2014 09:03, z pisze:
[...]

W sumie to NTG.

Wiem że zmuszają do przesiadki na nowsze systemy ale wku... potencjalny
klient to ZŁY klient. :-)

Dlatego ja mam Linuxa :D

Data: 2014-01-02 17:07:09
Autor: zhbick
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
W sumie to NTG.

Nie do końca :p - najszybciej się poprawki odnalazły dla komputera z C2D, dłużej trwało w przypadku Atoma z hyper threadingiem a najwolniej na Core Solo :)

Data: 2014-01-02 17:32:17
Autor: z
W dniu 2014-01-02 17:07, zhbick pisze:
W sumie to NTG.

Nie do końca :p - najszybciej się poprawki odnalazły dla komputera z
C2D, dłużej trwało w przypadku Atoma z hyper threadingiem a najwolniej
na Core Solo :)

A na maszynie wirtualnej poleciało z buta. :-)

Data: 2014-01-02 22:33:58
Autor: qwerty
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52c59495$0$2155$65785112@news.neostrada.pl...
A na maszynie wirtualnej poleciało z buta. :-)

U mnie na wirtualnych mieliło po ponad 5 godz. (na stacjonarnym i laptopie).

Data: 2014-01-21 00:16:53
Autor: zhbick
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
windows update naprawili ale skype przestał działać w tak połatanym win xp

Data: 2014-01-02 14:54:17
Autor: BUNIEK
[...]

Ostatnio tez się z tym spotkałem - instalacja Update Agenta i ile pamiętam w wersji 3.0 rozwiązywała problem.

Buniek

-- -

Data: 2014-01-02 18:02:02
Autor: rageofhonor

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:52c48a40$0$2160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Miałem to samo.
Mi problem chyba się udało rozwiązać. Jednak trwało to trochę aż znalazłem
odpowiednie rozwiązanie. Nie jestem pewien która droga doprowadziła do celu.
Stosowałem różne metody: rejestrowanie składników ręcznie instalacja
najnowszej wersji przeglądarki, i narzędzia Microsoft Update itd. Stosowałem
tez narzędzie Fixit przeznaczone do naprawy aktualizacji automatycznych.
Jednak zawsze zostawały 2 błędy. Do tego doszło że system też nie pobierał
aktualizacji dla Windows Defender.

Aż się wkurzyłem i zainstalowałem wszystkie poprawki ręcznie które system
wskazał gdyż w pewnym momencie przeglądarka znalazła potrzebne łaty ale nie
mogła ich zainstalować. Trzeba było sprawdzić czy poszczególne usługi są
ustawione na Automatycznie i chodzą (Aktualizacje automatyczne, usługa
inteligentnego transferu w tle (BITS), Stacja robocza, usługi
kryptograficzne)

Potem jeszcze gdy nie było rezultatu znalazłem informację że muszę stworzyć
plik REG w notatniku i potem go uruchomić. Jest to podobno przewidziane
tylko dla Windows XP.

Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\BITS]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\BITS]
"Type"=dword:00000020
"Start"=dword:00000003
"ErrorControl"=dword:00000001
"ImagePath"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\
74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,73,\
00,76,00,63,00,68,00,6f,00,73,00,74,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,2d,00,\
6b,00,20,00,6e,00,65,00,74,00,73,00,76,00,63,00,73,00,00,00
"DisplayName"="Usługa inteligentnego transferu w tle"
"DependOnService"=hex(7):52,00,70,00,63,00,53,00,73,00,00,00,00,00
"DependOnGroup"=hex(7):00,00
"ObjectName"="LocalSystem"
"Description"="Używa przepustowości bezczynnej sieci do transferu danych.
Jeżeli BITS zostanie wyłączone, funkcje takie jak Windows Update przestaną
działać."
"FailureActions"=hex:00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,68,e3,0c,\
00,01,00,00,00,60,ea,00,00,01,00,00,00,60,ea,00,00,01,00,00,00,60,ea,00,00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\BITS\Parameters]
"ServiceDll"=hex(2):25,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,72,00,6f,00,6f,\
00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,\
71,00,6d,00,67,00,72,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,00,00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\BITS\Security]
"Security"=hex:01,00,14,80,90,00,00,00,9c,00,00,00,14,00,00,00,30,00,00,00,02,\
00,1c,00,01,00,00,00,02,80,14,00,ff,01,0f,00,01,01,00,00,00,00,00,01,00,00,\
00,00,02,00,60,00,04,00,00,00,00,00,14,00,fd,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,\
05,12,00,00,00,00,00,18,00,ff,01,0f,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,\
20,02,00,00,00,00,14,00,8d,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,05,0b,00,00,00,00,\
00,18,00,fd,01,02,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,23,02,00,00,01,01,\
00,00,00,00,00,05,12,00,00,00,01,01,00,00,00,00,00,05,12,00,00,00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\BITS\Enum]
"0"="Root\\LEGACY_BITS\\0000"
"Count"=dword:00000001
"NextInstance"=dword:00000001

Wprowadziłem to do notatnika zapisałem plik jako "fix.reg". Uruchomiłem
plik, potwierdziłem i dane zostały wprowadzone do rejestru. Chyba zrobiłem
restart. Z nie dużą nadzieją odpaliłem IE8 i uruchomiłem Automatyczne
aktualizacje. Znalazł aktualizacje tak jak wcześniej. Wcisnąłem przycisk
zainstaluj myśląc że zaraz wszystkie będą miały napis "niepowodzenie" a tu
niespodzianka. Aktualizacje zaczęły się pobierać i zostały zainstalowane.
Podobnie było z Windows Defender update.

Data: 2014-01-02 21:38:17
Autor: z
W dniu 2014-01-02 18:02, rageofhonor pisze:

Wprowadziłem to do notatnika zapisałem plik jako "fix.reg".

nic z tego :-(

Data: 2014-01-02 22:10:39
Autor: BQB
W dniu 2014-01-02 21:38, z pisze:
W dniu 2014-01-02 18:02, rageofhonor pisze:

Wprowadziłem to do notatnika zapisałem plik jako "fix.reg".

nic z tego :-(

Jak napiszesz na odpowiednią grupę, to Ci tam odpowiem, co i jak zrobić.

Data: 2014-01-03 07:19:25
Autor: z
W dniu 2014-01-02 22:10, BQB pisze:
Jak napiszesz na odpowiednią grupę, to Ci tam odpowiem, co i jak zrobić.

Dzięki. Jak zapewne wiesz na innych grupach posucha. Tylko tu zaglądają jeszcze na bieżąco kompetentni fachowcy co nie poskąpią chwilą czasu nawet jeśli NTG OT czy inne ... :-)

Data: 2014-01-03 09:00:02
Autor: Zakonspirowany
W dniu 01-01-2014 22:35, z pisze:
W kwietniu mają XP przestać wspierać ale dzisiaj mamy 1 stycznia.

I rok 2014. Od premiery minęło 12 lat. Chyba najwyższa pora wesprzeć producenta zakupem nowego systemu. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-01-03 09:17:15
Autor: z
W dniu 2014-01-03 09:00, Zakonspirowany pisze:
I rok 2014. Od premiery minęło 12 lat. Chyba najwyższa pora wesprzeć
producenta zakupem nowego systemu. ;)

Można jeszcze wciągnąć w to aspekt ekologiczny tak jak przy samochodach hybrydowych. Nie wiem po co i w jaki sposób ale ekologia jest dobra na wszystko. Grunt żeby interes się kręcił :-)

Data: 2014-01-03 09:45:38
Autor: Chris
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Zakonspirowany nabazgrał(a):

W dniu 01-01-2014 22:35, z pisze:
W kwietniu mają XP przestać wspierać ale dzisiaj mamy 1 stycznia.
I rok 2014. Od premiery minęło 12 lat. Chyba najwyższa pora wesprzeć producenta zakupem nowego systemu. ;)

Tylko nie koniecznie używany sprzęt nadąży za systemem :)

Data: 2014-01-03 11:17:39
Autor: Zakonspirowany
W dniu 03-01-2014 09:45, Chris pisze:
Tylko nie koniecznie używany sprzęt nadąży za systemem :)

"Kafle" są akurat dość lekkie:

Wymagania zalecane
Procesor: Core 2 Duo 2.00Ghz/Athlon 64 X2 dla 32/64 bit
RAM: 1 GB dla wersji 32-bit, 2 GB dla wersji 64-bit
Dysk twardy: 16 GB wolnego miejsca dla wersji 32-bit, 20 GB wolnego miejsca dla wersji 64-bit
Karta graficzna: Obsługa DirectX 11 z WDDM 1.2, ekran o rozdzielczości 1366x768 lub wyższej do obsługi podziału ekranu przy korzystaniu z programów środowiska Modern UI.

Gorzej z najnowszymi programami, ale to oczywiste, zaś najgorzej, jak dla mnie, jest ze stronami internetowymi, które powinny się ładować maksymalnie w sekundę, a przykładowa www.tvn24.pl do pełnego załadowania potrzebuje u mnie od kilku do 10 s.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-01-03 11:23:19
Autor: Chris
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Zakonspirowany nabazgrał(a):

W dniu 03-01-2014 09:45, Chris pisze:
Tylko nie koniecznie używany sprzęt nadąży za systemem :)
"Kafle" są akurat dość lekkie:

Siedzę teraz na Duron 1600 + 512MB i spokojnie wystarczy do tego co robię .. po co mam zmieniać system na xx core 2 x tyle ramu skoro działa ??

Data: 2014-01-03 11:41:56
Autor: Zakonspirowany
W dniu 03-01-2014 11:23, Chris pisze:
Siedzę teraz na Duron 1600 + 512MB i spokojnie wystarczy do tego co robię ..

Jak z ładowaniem się cięższych stron?
U mnie: Chrome, Thunderbird, ESET, VLC + reszta procesów po kilka-, kilkanaście MB i nie ma 40% (z 4 GB).
Z procesorem juĹź lepiej (i3-2312M).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-01-03 11:55:11
Autor: Chris
[...]

Do tego co robię nie potrzeba mi ciężkich stron www.
Co innego komuter domowy ale do pracy nie zawsze potrzebna jest super hiper maszyna, zobacz co potrzeba np. dla księgowego prosty program a najchętniej jak by był jeszcze w DOS :)

Data: 2014-01-03 12:22:19
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Dnia 2014-01-03, o godz. 11:55:11
"Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Co innego komuter domowy ale do pracy nie zawsze potrzebna jest super
hiper maszyna, zobacz co potrzeba np. dla księgowego prosty program a

Z DOS-owskimi narasta problem w drukowaniem bo drukarki często już
tylko USB+sieć a te chcą LPT1. I trzeba potem kombinować z mapowaniem
portów co nie zawsze chce stabilnie działać.

Pęd do zmiany systemu widać od ponad roku. Większość dużych firm
oferuje narzędzia do migracji środowisk korporacyjnych z WinXP. Co
ciekawe - praktycznie wyłącznie do Win7. A problem jest duży - jak
byłem na konferencji VMware na jesieni to oceniali że około 40%
użytkowników w korporacjach to nadal XP.

Z mojego niedużego poletka wychodzi że muszę wymienić do kwietnia około
20-25 z około setki stacji roboczych które by spokojnie pracowały
dalej ale kończy się wsparcie dla systemu. I to właśnie maszyny typu
księgowość, sekretariaty etc.

Zdrówko

Data: 2014-01-03 12:28:59
Autor: Zakonspirowany
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
około 40% użytkowników w korporacjach to nadal XP.

W Chinach ponoć połowa wszystkich pecetów leci na XP.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-01-03 13:28:54
Autor: Chris
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Moja działa po LPT do kompa i potem udostępnienie po sieci do następnego bo zkoda firmie kasy na sieciową :)

[...]

Dokładnie tak jest bo po co na siłę coś zmieniać skoro to działa i to dobrze.

[...]

U nas systematycznie są wymieniane ale u mnie na dziale szkoda kasy firmy na takie zmiany i lepiej reanimować starego parcha niż dać nowy.

Data: 2014-01-03 14:23:42
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Dnia 2014-01-03, o godz. 13:28:54
"Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał(a):

Moja działa po LPT do kompa i potem udostępnienie po sieci do
następnego bo zkoda firmie kasy na sieciową :)

Robi się sztuczkę z udostępnianiem drukarki w sieci i jednocześnie
mapowaniem tego udziału jako LPT1. Wrzuca się to do skryptu startowego
i zwykle działa. Niestety czasami nie chce działać a dochodzenie czemu
nie działa bywa upierdliwe.
U nas systematycznie są wymieniane ale u mnie na dziale szkoda kasy
firmy na takie zmiany i lepiej reanimować starego parcha niż dać nowy.

Ja też wymieniam systematycznie ale tu akurat muszę wymienić coś poza
planem bo skończyło się wsparcie. Zastanawiam się np. co zrobią z
systemami sprzedaży w knajpach ich dostawcy. Dwa najpopularniejsze
rozwiązania dostępne na naszym rynku bazują bardzo silnie na WinXP. Już
z Vistą z ich backendem bywało sporo problemów. Zdrówko

Data: 2014-01-03 14:53:40
Autor: Chris
[...]

U mnie do pewnego czasu było tak że musiałem być zalogowany do systemu na obu kompach bo drukarka nie działała inaczej, po długim czasie nagle jej się odwidziało i działa tylko przy odpalonym kompie już bez logowania.

[...]

Tak jak kobieta miała program GIS-owski też silnie zgrany z XP .. na szczęście zmieniła branżę i może już mieć W7 :)

Data: 2014-01-03 17:08:05
Autor: nadir
[...]

Tak z ciekawości. Jakie przewidujecie problemy w związku z brakiem wsparcia?
Sam mam w firmie jeszcze około 30 komputerów z XP i się zastanawiam czy usilnie nalegać na szefów żeby je wymienić czy olać i czekać co będzie.
Nie są to jakieś newralgiczne maszyny i nawet jak trzeba je będzie odłączyć od internetu to tragedii nie będzie.
Pamiętam, że jeszcze długo po zaniku wsparcia dla Win98 działały one sobie dziarsko, choć czasem były problemy z jakimiś "nowinkami".

Data: 2014-01-03 17:36:16
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 03 Jan 2014 17:08:05 +0100, nadir napisał(a):

Tak z ciekawości. Jakie przewidujecie problemy w związku z brakiem wsparcia?

Raczej nie przewiduję. Ale zapewne za parę lat mogą się pojawić problemy z
obsługą nowego sprzętu. Producenci mogą nie robić sterów.
--
Jacek

Data: 2014-01-07 10:36:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Dnia 2014-01-03, o godz. 17:36:16
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał(a):

> [...]

Raczej nie przewiduję. Ale zapewne za parę lat mogą się pojawić
problemy z obsługą nowego sprzętu. Producenci mogą nie robić sterów.

Nowego sprzętu to już teraz potrafią XP nie obsługiwać. Choć w drugą
stronę też bywa ciekawie - niedawno znajomy musiał pożegnać się z
2-letnią drukarką termosublimacyjną do zdjęć (niestety nie pamiętam
modelu ani producenta) gdy okazało się że nir ma ona wsparcia w win8 a
producent nie przewiduje sterowników. Tyle że sprzęt to sprawa raczej
producenta sprzętu i jego sterowników a nie MS. Podobnie jak
oprogramowanie które będzie wymagać do pracy wyższej wersji Windows.

Większym problemem jest brak łatania dziur jakie pojawiają się w
systemie. I tu może to być bolesne. XP raczej jest tam gdzie nowego
oprogramowania rzadko się używa ale warto nawet dla starego mieć
bezpieczny system. Gdy zostanie wyłączony system Windows Update dla
XP problem pojawi się przy reinstalacji systemu z konieczności - nie
będzie można dociągnąć nawet starych poprawek.

Podobne problemy przerabiałem parę lat temu wraz z końcem wsparcia dla
Win2000. Zdrówko

Data: 2014-01-07 10:57:15
Autor: z
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Nowego sprzętu to już teraz potrafią XP nie obsługiwać. Choć w drugą
stronę też bywa ciekawie - niedawno znajomy musiał pożegnać się z
2-letnią drukarką termosublimacyjną do zdjęć

Już Vista (i nowsze też) nie potrafiła obsłużyć karty dźwiękowej SB1024.
Podstawypodstaw :-)

Data: 2014-01-11 13:06:16
Autor: Jan StoĹźek
Po głębokim namyśle Maciek Babcia Dobosz napisał w wtorek, 7 stycznia 2014 10:36:

[...]

Ktoś w tym wątku wspominał o możliwości ściągnięcia ISO ze wszystkimi paczami - może to będzie rozwiązanie? Mam kilka programów zainstalowanych na maszynach wirtualnych i XP - zwłaszcza po odchudzeniu instalacji - sprawuje się na nich bardzo dobrze. --
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2014-01-04 19:38:48
Autor: Poldek
Zakonspirowany wrote:
W dniu 03-01-2014 11:23, Chris pisze:
Siedzę teraz na Duron 1600 + 512MB i spokojnie wystarczy do tego co
robię ..

Jak z ładowaniem się cięższych stron?
U mnie: Chrome, Thunderbird, ESET, VLC + reszta procesĂłw po kilka-,
kilkanaście MB i nie ma 40% (z 4 GB).
Z procesorem juĹź lepiej (i3-2312M).

U mnie Celeron M 1,5 GHz i 1,5 GB RAM.
Przeglądarka Seamonkey, w niej kilka do kilkunastu zakładek, program pocztowy. Do tego OpenOffice Calc i wszystko hula. Można oglądać youtube. Przymula się dopiero na stronach przeładowanych reklamami flashem.

Data: 2014-01-04 21:36:52
Autor: zhbick
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
U mnie Celeron M 1,5 GHz i 1,5 GB RAM.

SSE2 i SSE3 robią dużą robotę. Core Solo 1,6 + 1 GB też daje radę w takich zastosowaniach, gdzie antyczny Barton 3200+ z 3 GB RAM klęka.

Data: 2014-01-05 01:03:55
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Sat, 04 Jan 2014 19:38:48 +0100, Poldek napisał(a):

[...]

Teraz weź OpenOffice Writera, ustaw obraz A4 jako tło strony i spróbuj
popracować…

[ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam… nie mówię tu o wzroście ]
[ w kilogramach tylko, Ĺźe tak powiem o wymiarze moralnym… masz tu banana!  ]
[                                              (KrĂłl Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2014-01-06 00:25:08
Autor: Poldek
Przemysław Ryk wrote:
[...]

Nie kapuję o co Ci chodzi.

Data: 2014-01-06 19:23:57
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Mon, 06 Jan 2014 00:25:08 +0100, Poldek napisał(a):

Przemysław Ryk wrote:
[...]

Zobaczysz, jak zacznie OpenOffice „hulać”…

[ Toast: Za alkohol, przyczynę i rozwiązanie wszystkich problemĂłw na       ]
[ świecie.                                                 (Homer Simpson) ]

Data: 2014-01-07 01:09:32
Autor: Poldek

Przemysław Ryk wrote:
[...]

Ok, ale jak to zobaczyć?

Data: 2014-01-07 01:30:06
Autor: Przemysław Ryk
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
Dnia Tue, 07 Jan 2014 01:09:32 +0100, Poldek napisał(a):

(ciach…)
[...]

OtwĂłrz OpenOffice Writera
Ustaw grafikę, jako tło dokumentu - bez szaleństw, A4, 150 dpi, żeby jakoś
na drukarce wyglądało
Powiedz, jak bardzo skacze obciążenie procesora, przy najprostszej opcji
edycyjnej - ot wprowadzaniu tekstu.

[ Wilson: Why do women always do that? (...) Create ridiculous standards   ]
[ that no human could meet, with your careers, with your kids. You got to  ]
[ be more like us men.                        ("House M.D. 5e13 Painless") ]

Data: 2014-01-11 13:03:17
Autor: Jan StoĹźek
Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w wtorek, 7 stycznia 2014 01:30:

[...]

Z ciekawości ustawiłem. LibreOffice Wersja 3.6:build-304, system OpenSUSE 12.3 z późniejszymi upgrade'ami. Jakiegoś szczególnie tragicznego wzrostu obciążenia nie zauważyłem. Co prawda w tej chwili leci mi w tle dość obciążające zadanie, ale jednowątkowe, więc drugi rdzeń jest obciążony w zaledwie 10-30 procentach. Zarówno podczas edycji tekstu, jak i przewijania dokumentu lista procesów pokazuje, że soffice.bin zajmuje ~1-3 procent procesora. W czasie przewijania przydział czasu dla procesu nie rósł, natomiast ogólne obciążenie procesora rosło, nawet do 100 procent, ale tylko chwilami - przypuszczam więc, że to raczej podsystem graficzny systemu potrzebował proca do przewalenia grafiki, a nie sam LibreOffice. --

Data: 2014-01-11 22:07:58
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Sat, 11 Jan 2014 13:03:17 +0100, Jan Stożek napisał(a):

Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w wtorek, 7 stycznia 2014 01:30:

Otwórz OpenOffice Writera
[...]

LibreOffice 4.x. Plik tła Ci mogę podesłać, w sumie sam szablon dokumentu
też. Głupie wpisywanie danych w tabelę powoduje, że LibreOffice Writer
pożera cały rdzeń z procesora (Core 2 Duo E8400 kręcony na 3,9 GHz to
powinien mu wystarczyć chyba aż nadto?), to samo się wyprawia przy
przewijaniu dokumentu. System to Windows 7 x64.

[ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które      ]
[ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem.               ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2014-01-11 23:56:43
Autor: Jan StoĹźek
Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w sobota, 11 stycznia 2014 22:07:

LibreOffice 4.x. Plik tła Ci mogę podesłać, w sumie sam szablon
dokumentu teĹź.

Podeślij. Najlepiej na priv (please note, że mój adres jest tweaked).

Data: 2014-01-14 13:58:11
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Sat, 11 Jan 2014 23:56:43 +0100, Jan Stożek napisał(a):

[...]

Cześć. Poszło.

[ Rząd, który kradnie od Piotra, żeby zapłacić Pawłowi, zawsze może liczyć ]
[ na poparcie ze strony Pawła.                       (George Bernard Shaw) ]

Data: 2014-01-07 05:01:29
Autor: animka

Przemysław Ryk wrote:
[...]

Teraz jest nowszy. Libre Office.

--
animka

Data: 2014-01-08 07:04:07
Autor: JDX
On 2014-01-05 01:03, Przemysław Ryk wrote:
[...]
Teraz weź OpenOffice Writera, ustaw obraz A4 jako tło strony i spróbuj
popracować…
No ale kto normalny używa grafiki jako podkładu w edytorze tekstu? :-D
PrzecieĹź to opcja dla marketroidĂłw i tego typu podludzi. :-D UĹźywam
edytorów tekstu od czasów ChiWritera do zadań typu sprawozdanie
tygodniowe czy też tworzenia dokumentacji urządzeń nad którymi pracuję i
jakoś nigdy nie potrzebowałem ustawiać obrazka jako tła. :-D

Data: 2014-01-08 11:20:59
Autor: Przemysław Ryk

On 2014-01-05 01:03, Przemysław Ryk wrote:
[...]
[...]

Ty nie potrzebowałeś, kto inny potrzebuje - co poradzisz? Writer dostaje po
takiej operacji ciężkiej zadyszki.

Swoją drogą - jaką logiką kierował się ktoś ustalający, że jak chcesz mieć
tło strony na obszarze całej strony, to musisz marginesy na 0 ustawić, to
się cały czas zastanawiam…

[ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem,              ]
[ to dwa tygodnie.                                              (Garfield) ]

Data: 2014-01-08 21:12:07
Autor: Poldek

On 2014-01-05 01:03, Przemysław Ryk wrote:
[...]
[...]

Co prawda nie chciało mi się grzebać, aby odtworzyć taki efekt jak opisujesz, ale oczywiście to jest możliwe. Dla każdego systemu można znaleźć takie zadanie, które go przymuli. Jeżeli zależy Ci na grafice, jako tło, to może wrzuć ją tam na samym końcu pracy nad dokumentem?

Data: 2014-01-09 00:51:00
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Wed, 08 Jan 2014 21:12:07 +0100, Poldek napisał(a):

[...]

Dać Ci instrukcję punkt po punkcie? :D

Dla każdego systemu można znaleźć takie zadanie, które go przymuli. Jeżeli
zależy Ci na grafice, jako tło, to może wrzuć ją tam na samym końcu pracy
nad dokumentem?

Gdyby to o mnie chodziło, to pikuś. Miałem jednak zamówienie, by takie
szablony dokumentów (właśnie z tłem) przygotować. Zobaczyłem, co się u mnie
wyprawia i mina mi się trochę wydłużyła. Bo osoba docelowo korzystająca z
owego szablonu ma na jego podstawie zrobić dokument, a nie bawić się
każdorazowo w dokładnie tła, prawda? :)

[ Kobieta: sama się pyta, sama odpowiada i jeszcze się obraĹźa.             ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]

Data: 2014-01-06 16:34:52
Autor: 1634Racine
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
z in news:52c48a40$0$2160$65785112news.neostrada.pl
[...]

ja bez problemu robie to ta
droga: WSUS Offline Updater - sciaga wszystko, co ma do powiedzenia MS od
poczatku istnienia xp do dzisiaj (iso).

Data: 2014-01-07 17:49:56
Autor: Kamikazee
W dniu 2014-01-06 16:34, 1634Racine pisze:
ja bez problemu robie to ta
droga: WSUS Offline Updater - sciaga wszystko, co ma do powiedzenia MS od
poczatku istnienia xp do dzisiaj (iso).

O dzięki brakowało mi czegoś w rodzaju AutoPatcher'a.

Data: 2014-01-08 08:26:21
Autor: Chris
[OT] XP SP3 się nie aktualizuje
z nabazgrał(a):

[...]

Zbiorczego SP4 nie będziem do końca XP zostały tylko dwie aktualizacje i koniec.

Data: 2014-01-17 17:43:37
Autor: z