XR 1000 + pinlock - paruje

Data: 2009-11-02 09:06:50
Autor: Seba
XR 1000 + pinlock - paruje
Witam.
Mam problem z szybką w moim XR 1000 - paruje mi mocno zauważalnie.
Żebym nie wiem jak starannie zakładał pinlocka (np. po myciu wizjera),
to zawsze znajdzie się miejsce, gdzie szybka mi zaparuje (szczególnie
teraz jest to widoczne - przy mocno niskich temp. na zewnątrz). Wygląda
to tak, jakby pinlock nie był szczelny na całym obwodzie w stosunku do
szyby (albo szyba jest mało prosta, albo może mechanizm się rozjechał
powodując jej nieliniowość). Czy regulacja mechanizmu szyby rozwiąże ten
problem? Jeżeli tak, to gdzie mogę we Wrocławiu z tym podjechać?

Kask jest prawie nowy - kupiłem go w tym sezonie, bo ceny zaczęły być
normalne a chciałem coś porządnego, nieparującego na okres
jesienno/zimowy. Miałem go na łbie dosłownie kilkanaście razy - całe
lato przejeździłem w otwartym Nolanie - teraz przyszedł czas próby i się
okazało że dupa blada.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-11-02 00:38:36
Autor: Mowso
XR 1000 + pinlock - paruje
On 2 Lis, 09:06, Seba <seb_beztego_...@gazeta.pl> wrote:
[...]

podociągaj delikatnie tymi śrubkami plastikowymi co trzymają pinlocka
- u mnie pomogło i paruje teraz tylko pod pinlockiem :)

--
Pozdro
Mowso

Data: 2009-11-02 19:41:51
Autor: Seba
XR 1000 + pinlock - paruje
Dnia Mon, 2 Nov 2009 00:38:36 -0800 (PST), Mowso napisał(a):

podociągaj delikatnie tymi śrubkami plastikowymi co trzymają pinlocka
- u mnie pomogło i paruje teraz tylko pod pinlockiem :)

A dzięki - nie wpadłbym na to - rzeczywiście uszczelka zaczęła dolegać
do szybki. Rano będzie możliwośc przetestowania - zima nadal trzyma ;)

Dzięki za podpowiedź.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.