Data: 2012-06-06 13:20:35 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW] | |
Barnaba pisze:
A jezeli to drugie to kto mi pomoze w transporcie motura na trasie Plonsk - Wawa (Bialoleka)? :) Jak mi żona nie zabierze samochodu, to mógłbym jutro wypożyczyć przyczepkę i przejechać się do Płońska. W razie czego, wal na priva. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-06-06 04:33:47 | |
Autor: piotrek.franczak | |
XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW] | |
W dniu ¶roda, 6 czerwca 2012 13:20:35 UTC+2 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
Jak mi żona nie zabierze samochodu, to mógłbym jutro wypożyczyć przyczepkę i przejechać się do Płońska. Kurde blaszka, dzieki wszystkim za szybki odzew. Odma! Czyli juz wszystko wiem na temat tej dymiacej rurki. Rzeczywiscie objawy moga wygladac na brak paliwa. Sprawdze. Jak zaplon to chyba nic na miejscu nie zrobie, poza obstukaniem mlotkiem aparatu zaplonowego :) Piotrze, dzieki, odezwe sie niedlugo na priva. -- Pozdrawiam, Barnaba VFR A2 '02 XS 400 2a2 '79 :) -- Nie wysłano z czytnika Sikacz.pl |
|
Data: 2012-06-06 14:07:19 | |
Autor: Kuczu | |
XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW] | |
W dniu 2012-06-06 13:33, piotrek.franczak@gmail.com pisze:
Odma! Czyli juz wszystko wiem na temat tej dymiacej rurki. A mocno dymi ? Bo dym (nie mylic z mgielka olejowa) oznaczac moze przedmuchy do skrzyni korbowej czyli upadle pierscienie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-06-06 05:15:02 | |
Autor: piotrek.franczak | |
XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW] | |
W dniu ¶roda, 6 czerwca 2012 14:07:19 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
W dniu 2012-06-06 13:33, Barnaba pisze: Wlasnie nie pamietam, czy byl to tylko taki konwekcyjny dymek, czy raczej dym wydobywajacy sie pod cisnieniem. Raczej to pierwsze, ale dosyc sporo go bylo. Czy pierscienie dalyby taki efekt, ze moc spadalaby wraz ze wzrostem temperatury silnika? Raczej temperatura powinna uszczelnic :) Po odpaleniu pracuje rowno i spokojnie rozpedza sie do ponad 100kmh. Dodam ze ta odma czy wsadzona we wloty powietrza czy tez wypuszczona w atmosfere - nie zmieniala efektu. -- Pozdrawiam, Barnaba |
|
Data: 2012-06-06 14:20:38 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW] | |
piotrek.franczak@gmail.com pisze:
..
Kiedy¶ jechałem z koleg± u którego były podobne objawy (ale w wolniejszym tempie). Maszyna z czasem traciła moc. Przyczyn± były luzuj±ce się ¶ruby trzymaj±ce głowicę silnika. W efekcie pojawiły się przedmuchy na uszczelce głowicy. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-06-06 14:11:27 | |
Autor: AZ | |
XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW] | |
On 06/06/2012 02:07 PM, Kuczu wrote:
Pewno tak, skoro sprzęt z 79 roku. Chociaż to chyba nie powinno wpływać na gaśnięcie? Po rozgrzaniu przedmuchy powinny być mniejsze więc do dolotu powinno być pchane mniej spalin niż przy zimnym.Odma! Czyli juz wszystko wiem na temat tej dymiacej rurki. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-06-06 15:04:59 | |
Autor: Kuczu | |
XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW] | |
W dniu 2012-06-06 14:11, AZ pisze:
On 06/06/2012 02:07 PM, Kuczu wrote: Ale ja pytalem o odme tak sobie, bez zwiazku z gasnieciem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|