XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW]

Data: 2012-06-06 16:42:57
Autor: masti
XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW]
Dnia pięknego Wed, 06 Jun 2012 02:32:05 -0700 osobnik zwany Barnaba
wystukał:

Witam,

Zanabylem ostatnio przecudowna Yamahe XS 400 z '79 roku (SOHC). Zanim
jednak sie zabiore za gruntowny serwis, musze ja dowiezc do Stolycy z
okolic Plonska. Jako ze nie mam haka, a nie bede wypozyczal specjalnie
samochodu na 70km jazdy, postanowilem sprzeta przewiezc na kolach. No i
tutej zaczol sie problem.

Objawy sa takie: na zimno odpala sprawnie i pracuje rowno. Po nagrzaniu
motura (ok 3-4 minuty jazdy) zaczyna tracic moc. Pracuje rowno, ale
slabnie, po czym troche sie dlawi, dwa - trzy razy na minute piardnie i
szarpnie, ale dalej jedzie, moc spada liniowo w dol, po czym gasnie. Jak
ostygnie to cykl da sie powtorzyc i tym sposobem mozna przejechac 5km :)

miałem taki objaw przy zatarciu zaworów :(

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW]