XT600 się grzeje

Data: 2012-05-28 14:26:53
Autor: Andrzej Lawa
XT600 się grzeje
W dniu 28.05.2012 14:21, JK pisze:
Witam,
XT600 z 93 roku dwa lata stało w garażu (czekał na regenarcję
amortyzatora). Teraz po przygotowaniu do sezonu  (wymiana filtrów oleju
i świecy) mocno się grzeje. Moto zostało zalane nowym paliwem. Ciepło
jest wyczuwalne na nodze w trakcie jazdy i przedni błotnik leciutko się
odkształcił. Sam silnik działa dobrze i nie ma spadku mocy, ale aby go
nie zarżnąć odstawiłem moto. Chyba czeka mnie wizyta u mechanika, ale
najpierw sam bym spróbował zdiagnozować o co chodzi. Od czego powinienem
zacząć?

Czyszczenie i regulacja gaźnika może?

Dysze mają tendencję do zasyfiania się przy dłuższym postoju, a zbyt
uboga mieszanka to wyższa temperatura.

Data: 2012-05-28 14:38:02
Autor: Roman Niewiarowski
XT600 się grzeje
W dniu 2012-05-28 14:26, Andrzej Lawa pisze:

Dysze mają tendencję do zasyfiania się przy dłuższym postoju, a zbyt
uboga mieszanka to wyższa temperatura.

albo pojawily sie nieszczelnosci na dolocie i dostaje lewe powietrze.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-05-28 15:00:16
Autor: AZ
XT600 się grzeje

On 05/28/2012 02:46 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
> Dobrze go zalales olejem? Tam sucha miska olejowa jest. Sprawdz
> poziom tak jak kaze serwisowka.

Chłopaki, takimi fachowymi poradami zaniżacie poziom na sikaczu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-28 14:57:27
Autor: JK
XT600 się grzeje
W dniu 5/28/12 2:26 PM, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Tak, to była moja jedna koncepcja. Gdzieś jeszcze wyczytałem, że problemem może być złe ustawienie zapłonu bądź uszkodzenia aparatu zapłonowego. Jak to sprawdzić?

J.K.

XT600 się grzeje