XT600 vs XT660 - koła SM

Data: 2009-04-21 12:55:01
Autor: Fragles
XT600 vs XT660 - koła SM
Witam,
Jeżdżę XT 600 po lekkim terenie. Niestety ostatnio tak się poukładało, że będzie więcej asfaltu. Wpadłem na pomysł zrobienia  "supermoto" z mojego XT. Zmiana kółek byłaby idealna (raz na tydzień, może dwa). Mam okazję kupić koła sm od XT660 (z tarczami). Czy próbował ktoś takiej zamiany? Zmieszczą się czy może będę potrzebował dystansów? Jak z adaptacją zacisków?
Wszelkie rady i pomysły mile widziane.

PS. Może ma ktoś komplet kół 17" z oponami do XT?

--
pozdrawiam,
Fragles

XT600 vs XT660 - koła SM