XT600e gaśnięcie przy redukcji

Data: 2009-08-10 14:08:58
Autor: Krzysztof Biały
XT600e gaśnięcie przy redukcji
Czołem,
Moto Yamaha xt600e. Kilkukrotnie mi się zdarzyło wczoraj, że przy dojechaniu do skrzyżowania, wysprzęglenie przed redukcją z 5 w dół zakończyło się zgaśnięciem silnika. W sumie powtarzało się to dość losowo.  Macie może jakiś pomysł co może być przyczyną?

Pozdrawiam
nseal

Data: 2009-08-10 19:34:33
Autor: Akarm
Krzysztof Biały napisał:
[...]

Stacyjka? Mojemu koledze kiedyś gasł po zamknięciu przepustnicy i okazało się, że luźne styki czasem puszczały. Po wymianie stacyjki (bo nie dało sie naprawić) jak ręką odjął.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2009-08-11 09:15:05
Autor: Krzysztof Biały
XT600e gaśnięcie przy redukcji
Stacyjka? Mojemu koledze kiedyś gasł po zamknięciu przepustnicy i okazało się, że luźne styki czasem puszczały. Po wymianie stacyjki (bo nie dało sie naprawić) jak ręką odjął.

lookne na stacyjkę, możliwe. dzięki :)

XT600e gaśnięcie przy redukcji