XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.

Data: 2009-12-03 08:19:02
Autor: Roger Perejro
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.
- W tym roku zagramy nawet na biegunach. Obydwóch - zapowiada Jurek Owsiak. Wystartowały już pierwsze orkiestrowe aukcje internetowe.

XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia. Po raz drugi pieniądze zbierane będą na doposażenie klinik onkologii dziecięcej.

- Dostajemy sygnały od lekarzy, że sprzętu pozwalającego na wczesne wykrywanie nowotworów brakuje najbardziej - mówi Bogdan Maruszewski, wiceprezes fundacji.

Owsiak rozpocznie finał w Poznaniu, potem "okiestrolotem" przeniesie się do Warszawy. - Zjedliśmy z prezydentem po rogalu marcińskim i jakoś się po poznańsku dogadaliśmy - tłumaczył Owsiak na wczorajszej konferencji.

Wielka Orkiestra szacuje, że w przyszłorocznej edycji weźmie udział 1,5 tys. sztabów i 120 tys. wolontariuszy. Sztaby powstają też za granicą, m.in. w Kanadzie, USA, Australii, Egipcie, a także w polskich stacjach na biegunach północnym i południowym. Transmisje zapowiadają Telewizja Polska, TVN i Canal+.

Wczoraj przygotowania do finału zainaugurowano koncertem "40 lat amerykańskiego Woodstock" w warszawskiej hali Torwar.

Zaczęły się pierwsze orkiestrowe aukcje. Można już licytować m.in. 27-letniego mercedesa, którym Mateusz Damięcki przejechał 25 tys. km przez Syberię, i przejazd samochodem rajdowym w towarzystwie Leszka Kuzaja podczas Rajdu Barbórka. Licytować można na stronie internetowej www.aukcje.wosp.org.pl.

10 stycznia dojdzie mnóstwo nowych akcji, m.in. naturalnych rozmiarów figury silikonowe Hansa Klossa i Hermanna Brunnera, rękawice bokserskie Dariusza Michalczewskiego, telefon Bogdana Rymanowskiego.

Podczas ostatniego Finału WOŚP zebrano dokładnie 40 458 625,09 zł. Kupiono za to m.in. 78 nowoczesnych aparatów USG do wstępnej diagnostyki onkologicznej.

http://wyborcza.pl/1,75478,7324766,Osiemnastka_Wielkiej_Orkiestry_Owsiaka.html

Przemek

Zanosi się na to, że kolejny raz służba zdrowia, a w tym przypadku kliniki onkologii dziecięcej dostaną dodatkowe wyposażenie. Pomimo zawistnego wycia kk. Tak trzymac Panie Jurku!!

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-02 23:29:49
Autor: J-23
On 3 Gru, 08:19, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

100zeta zawsze daje na WOSP

J-23 itede...

Data: 2009-12-03 08:33:11
Autor: Roger Perejro
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał

100zeta zawsze daje na WOSP

J-23 itede...

Chwała Ci za to. Ja również gdy gra WOŚP zawsze wracam do domu z serduszkiem.

Przemek

Data: 2009-12-03 00:11:52
Autor: Antenka
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Po mocy odbędzie się 10 stycznia.
Naczelny Naciągacz RP znów w akcji. Będą lody dla całego klanu.

Antenka

Data: 2009-12-03 01:04:44
Autor: J-23
On 3 Gru, 09:11, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Naczelny Naciągacz RP znów w akcji. Będą lody dla całego klanu.

Antenka

Bylas kiedys w jakims szpitaku w Polsce?
Warto zobaczyc ile jest tam sprzetu wyposazenia ufundowanego przez
WOSP.
Karetki pogotowai ratunkowego z napisem fundacja WOSP, tez nozna
ujrzec na ulicach miast.
Qrna, jakos nie widzialem nigdy niczego, co by bylo kupione przez
Karitas!
Na rzeczony Karitas, nigdy nawet zlotowki nie przeznacze.

J-23 itede...

Data: 2009-12-03 01:25:30
Autor: Antenka
On 3 Gru, 10:04, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Karitas!
Na rzeczony Karitas, nigdy nawet zlotowki nie przeznacze.

A ja widziałam i łożę wyłącznie na "CARITAS"! Te karetki, sprzęt to
wszystko prawda tylko dlaczego zakupowane są nie w drodze uczciwego
przetargu? Nie wspomnę już o tym, że tak naprawdę to jest produkt
uboczny, bardzo "szlachetny" ,a przy okazji klana naczelnego
naciagacza RP  zbiera smaczne konfitury ;-P Nie wierzę w ani jedno
słowo Owsiaka - nie toleruję wilków przebranuch w owczą skórę i
starych 60-letnich dziadków udających chłopczyków w krótkich
spodniach.

Antenka

P.s.  "Caritas" wybudował pod Poznaniem piękny dom dla samotnych matek
z dziećmi, dla kobiet bitych maltretowanych przez własnych mężów - tam
znajdują one schronienie. Oprócz tego bary "Caritas" gdzie wydawane są
darmowe posiłki dla bezdomnych, stołówki dla bezdomnych, wspiera
rodziny potrzebujące, jest fundatorem stypediów dla dzieci i
młodzieży, organizatorem letniego i zimowego wypoczynku dla
najuboższych, zajmuje się dożywianiem dzieci w szkołach, bo co roku
przekazywane są  na ten cel pieniądze dla szkół - patrz sprawozdanie
finansowe "CARITAS ARCHIDIECEZJI POZNAŃSKIEJ" - wyliczenie co do
złotówki. Chciałabym chociaż raz zobaczyć podobne sprawozdanie
naczelnego naciągacza RP.

Antenka

Data: 2009-12-03 12:16:50
Autor: cytryna
> [...]

finansowe "CARITAS ARCHIDIECEZJI POZNAŃSKIEJ" - wyliczenie co do
złotówki. Chciałabym chociaż raz zobaczyć podobne sprawozdanie

Owsik ten wesoły playboy pobiera za usługi ogłupionej młodzieży 15% na rzecz tej nibyto fundacji. Podobnie jak pierwowzór Kuroń z fundacją SOS oprocentowanie uzyskanych ze zbiórki pieniędzy traktuje jako "kapitał własny".
Potem dziwy do busa i hajda z Livorno statkiem na Korsykę bździchy odstawiać.
A ta aparatura - abstrahuje od sposobu nabywania - no nie dary WOSP tylko społeczeństwa oszukiwanego przez owsikopodobnych. Na tym polega łajdactwo socjotechniki, goniec przynoszący aparature wstawia tabliczke z własnym nazwiskiem. A Caritas faktycznie działa cicho, bez reklamy ale skutecznie.

Data: 2009-12-03 12:31:04
Autor: Jadrys
cytryna pisze:

Owsik ten wesoły playboy pobiera za usługi ogłupionej młodzieży 15% na rzecz tej nibyto fundacji.

źródło tej informacji proszę... Zobaczymy czy twoje chciejstwo znajdzie potwierdzenie w faktach..

Data: 2009-12-03 12:47:15
Autor: Roman Rumian

http://galba.blox.pl/2006/07/Owsiak.html

Data: 2009-12-03 13:07:24
Autor: Jadrys
Roman Rumian pisze:
Jadrys pisze:
cytryna pisze:
[...]

Nie Roman, to nie jest źródło. To jest opinia kolejnego antyOwsiakowego oszołoma.

Data: 2009-12-03 14:11:58
Autor: Karol
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Roman Rumian pisze:

> http://galba.blox.pl/2006/07/Owsiak.html

Nie Roman, to nie jest źródło. To jest opinia kolejnego antyOwsiakowego oszołoma.
 sorry. to nie oszolom, tylko czlowiek, ktory ma PRAWO wyrazania swoich
pogladow i opinii, podobnie jak i ty, Jadrysiu.

Nazywanie kogos oszolomem (inwektywa) zamiast rozwazenia DOWODOW
MERYTORYCZNYCH na temat danego problemu natury spolecznej, to przejaw
autorytaryzmu i ciagatek w kierunku metod TOTALITARNEGO, zalatwiania adwersarza. Sa to metody NIEDEMOKRARYCZNE. --

Data: 2009-12-03 20:55:15
Autor: Jadrys
Roman Rumian pisze:

Jadrys pisze:

cytryna pisze:

[...]

Dla mnie jest oszołomem..  Jak inaczej można osobnika który  krytykuje  kogoś kto ochotniczo zbiera środki na zakup aparatury dp ratowania dzieci?

Data: 2009-12-03 12:06:25
Autor: Hans Kloss
On 3 Gru, 20:55, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Dla mnie jest oszołomem..  Jak inaczej można osobnika który  krytykuje
kogoś kto ochotniczo zbiera środki na zakup aparatury dp ratowania dzieci?

Tak samo jak człowieka który krytykuje kogoś  ochotniczo zbierającego
pieniądze na ratowanie głodujących murzynków w Afryce- zwłaszcza gdy
sie okazuje że murzynkowie jak umierali tak umierają a kasa jakoś tak
się rozeszła...
Czyli realistą. O
szołomstwem zaś jest raczej twój "owsiakizm"
J-23

Data: 2009-12-04 10:13:12
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

W WOŚP kasa się nie rozchodzi.  A jeżeli chodzi o o moje  oszołomstwo, to musisz wiedzieć że ja zafascynowany medialnym wizerunkiem Owsiaka, a sama ideą WOŚP na czele której stoi.

Data: 2009-12-04 02:00:44
Autor: J-23
On 4 Gru, 10:13, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Hans Kloss pisze:

> [...]

W WOŚP kasa się nie rozchodzi.  A jeżeli chodzi o o moje  oszołomstwo,
to musisz wiedzieć że ja zafascynowany medialnym wizerunkiem Owsiaka, a

Zawistnicy sto razy by juz Jurka "skasowali"!
Caly sztab WOSP "tyra" za "frico".
Zeby Skarbowka i katole, sie nie czepiali.

J-23 itede...

Data: 2009-12-04 19:59:08
Autor: Jadrys

Hans Kloss pisze:

[...]

Jasne, przecież to oczywiste. Tylko niektórym to nie może sie pomieścić w głowach że można działac i pracować w trybie społecznym.

Data: 2009-12-03 02:38:52
Autor: Hans Kloss
J-23 napisał(a):

Bylas kiedys w jakims szpitaku w Polsce?
Warto zobaczyc ile jest tam sprzetu wyposazenia ufundowanego przez
WOSP.

Jak będziesz we Wrocławiu to ci mogę w czynie społecznym pokazać
samochody, kupione za kasę zarobiona na sprzęcie "jurka" owsika. Aha,
samochody, rzecz jasna, całkiem prywatne.  Oczywiście nic mi do
waszego frajerstwa i głupoty- chcecie, płaćcie, wasze pieniądze i
wasza sprawa.
Wspomaganie instytucji publicznych z prywatnych pieniędzy to pomysł
tak debilny że szkoda elektronów na komentowanie go...a z
dobroczynnością albo filantropia nie ma to zupełnie nic wspólnego .
J-23

Data: 2009-12-03 09:48:30
Autor: J-23
On 3 Gru, 11:38, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
J-23 napisał(a):

> [...]

tak debilny że szkoda elektronów na komentowanie go...a z
dobroczynnością albo filantropia nie ma to zupełnie nic wspólnego .

Maja jakies oznakowania, te "prywatne" samochody kupione za "kase"
"jurka"?
Np. kupione dla Pipstynskiego WOSP, na burcie auta?
Bo jak nie sa oznakowane, to mozesz sobie wsadzic gdzie chcesz i tak
gleboko jak ci sie to podoba,
takie sensacje.

J-23 itede...

Data: 2009-12-03 10:58:18
Autor: Hans Kloss
On 3 Gru, 18:48, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Maja jakies oznakowania, te "prywatne" samochody kupione za "kase"
"jurka"?

Oczywiście. Na przedniej szybie biało- niebieski okrągły znaczek ze
żmiją wijącą się wokół  jakiejś lagi ;).
J-23

Data: 2009-12-03 23:38:35
Autor: J-23

Hans napisal:
"żmiją wijącą się wokół  jakiejś lagi"

To jest symbol sztuki medycznej

ASKLEPIOS, albo w Rzymie HIPOKRATES
Asklepios byl przedstawiany tez w postaci weza,
a w jego swiatyni w Epidauros trzymano kilka oswojonych wezy
jako symbole odrodzenia, poniewaz weze zrzucaja co roku skore.
http://images.google.pl/images?source=ig&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&q=Asklepios&lr=&um=1&ie=UTF-8&ei=FLoYS4yIFdPJ_gbtmJHaAw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=11&ved=0CE0QsAQwCg

Nie slyszalem tez by J.Owsiak przywlaszczyl sobie te symbolike.
Na ogol tak oznaczane sa auta lekarzy.
O czym warto wiedziec.
Bo moze sie ta wiedza przydac na drodze.

J-23 itede...

PS. jak swoja wiedze opiera sie glownie na znajomosci ksiazeczki do
nabozenstwa, to skutek taki ze powstaja drastyczne luki edukacyjne

Data: 2009-12-04 01:00:14
Autor: Hans Kloss
On 4 Gru, 08:38, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

PS. jak swoja wiedze opiera sie glownie na [...]

Dotychczas zdawało mi się  że aby dostrzec najprostszą  ironię
wystarczy mieć IQ choć odrobinę większe od IQ pawiana. Jak widać na
załączonym obrazku byłem w błędzie.
J-23

Data: 2009-12-04 01:57:54
Autor: J-23
On 4 Gru, 10:00, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Dotychczas zdawało mi się  że aby dostrzec najprostszą  ironię
wystarczy mieć IQ choć odrobinę większe od IQ pawiana. Jak widać na

To jak rozroznasz auta darowane przez WOSP, od innych?
Moze maja przednie szyby zamalowane na czarno?

J-23 itede...

PS. czy samochody ofiarowane przez Karitas oznaczone sa znakiem rybki,
bo takich jest sporo, a wszystko za "kase" durnych katoli...

Data: 2009-12-03 11:59:40
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
J-23 napisał(a):

[...]

Chyba żartujesz Hans.. Finanse WOŚP były wielokrotnie prześwietlane, a jakoś nie wykryto nieprawidłowości.

Data: 2009-12-03 03:10:16
Autor: Hans Kloss
Jadrys napisał(a):

Chyba żartujesz Hans.. Finanse WOŚP były wielokrotnie prześwietlane,
Przez kogo ;)? Czy aby je przez instytucję żywotnie zainteresowana w
tym żeby żadnych nieprawidłowości NIE BYŁO?

a jakoś nie wykryto nieprawidłowości.

Bo to żadna nieprawidłowość gdy pan doktor na owsikowym sprzęcie
wykonuje badania za które bierze kasę do zupełnie prywatnej kieszeni.
To w naszym kraju norma...niejednego stówaka już zapłaciłem lekarzom z
pewnym rozbawieniem oglądając owe plakietki z informacja "ten sprzęt
zakupiono ,,..." itditp  i z serduszkami na sprzęcie ;). I żeby nie
było wątpliwości- nie mam żadnych pretensji do lekarzy ani do nikogo,
bawi mnie jedynie głupota tych którzy tę całą hucpę finansują z
własnych, ileś tam razy opodatkowanych pieniędzy. Ale za głupotę
zwykle  się płaci, a więc śmierć frajerom ;))
J-23

Data: 2009-12-03 12:30:15
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

Chyba żartujesz Hans.. Finanse WOŚP były wielokrotnie prześwietlane,

Przez kogo ;)? Czy aby je przez instytucję żywotnie zainteresowana w
tym żeby żadnych nieprawidłowości NIE BYŁO?

Hans proszę, już nie wymyślaj. WOŚP jest ruchem społecznym, na dłuższa metę na dłuższą metę oszustwa nie mogłyby być prowadzone.

[...]

No raczej to już nie sprawa Owsiaka jak ten sprzęt jest wykorzystywany.

Data: 2009-12-03 04:26:50
Autor: Hans Kloss
On 3 Gru, 12:30, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Hans proszę, już nie wymyślaj. WOŚP jest ruchem społecznym, na dłuższa
metę na dłuższą metę oszustwa nie mogłyby być prowadzone.
Jan Kaczmarek śpiewał kiedyś taka piosenkę "Oj, naiwny, naiwny...."

No raczej to już nie sprawa Owsiaka jak ten sprzęt jest wykorzystywany.

 Jąkaty oszust po prostu wstrzelił się idealnie w zapotrzebowanie
rządzących na dodatkowy sponsoring tego na co szkoda im każdego grosza
czyli "służby zdrowia". Sam sobie z tego uszczknie tyle że że
wystarczy dla niego, jego rodziny i znajomych. Przy okazji cała masa
ludzi się przy tym korycie pożywi, a wy frajerzy- płaćcie ;). Płaćcie
dwa razy- raz w podatkach i drugi raz za czerwone serduszka "jurka".
Ja rozumiem że na każdym kroku wszystkich nas starają się wydymać i
czasem nie ma na to rady. Nie rozumiem jednak tych, którzy z własnej i
nieprzymuszonej woli nastawiają własne dupy do kolejnego dymania i
jeszcze wielce są z tego zadowoleni ;).
J-23

Data: 2009-12-03 14:44:36
Autor: Roman Rumian
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świą tecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.
Panie Kloss,

Hans Kloss pisze:
(...)
[...]

chyba Pan wie, że na oszczędnościach finansowych nie kończą się korzyści   cyników ułatwiających ten show ?
Ateiści i lewacy często podkreślają, że oni też mają prawo do patriotyzmu, do szlachetności. No, i proszę ! "Jurek" taki 'jest' !
To bardzo niechrześcijański sposób pomagania ('niech nie wie lewica co czyni prawica'), więc każdy klecha zauważający ten mankament to zazdrosny hipokryta !
Obym się mylił, ale w ten sposób możemy doczekac promocji 'patriotyzmu' i 'szlachetności' Senyszyn, Napierniczaka czy innego Michnika.
Kłamstwo zmieszane z prawdą dużo lepiej się sprzedaje, podobnie jak cynizm z pozorami szlachetności.

Kłaniam się

Roman Rumian

Data: 2009-12-03 15:34:26
Autor: Roger Perejro
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał

[...]

Pomylił pan, panie Rumian. pana Owsiaka z toruńskim sekciarzem:

http://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczeniafinansowe

Przemek

Data: 2009-12-03 20:54:07
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Wiesz Hans, bym był załamany twoja retoryką gdyby to był głos większości Polaków. Ale na szczęście tak jak ty myślą tylko nieliczni.

Data: 2009-12-03 12:10:33
Autor: Hans Kloss
On 3 Gru, 20:54, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Wiesz Hans, bym był załamany twoja retoryką gdyby to był głos większości
Polaków.

Ja tez- i piszę to całkiem szczerze. Bo to by oznaczało że się
prawdopodobnie mylę,  choć sprawę zbadałem na tyle sumiennie na ile
miałem ku temu możliwości.

Ale na szczęście tak jak ty myślą tylko nieliczni.

Powiem więcej- W OGÓLE myślą tylko nieliczni. Prawdopodobnie nie
więcej niż 10% populacji, reszta bazuje na odruchach, uczuciach,
chciejstwie i "misianiu".
J-23

Data: 2009-12-03 11:19:39
Autor: Jan Krystyna Brzechwa
[...]

Nie dyskutuj z cierpiącym człowiekiem. On sam już sobie piekło w głowie zafundował.

JKM

Data: 2009-12-03 15:27:49
Autor: Piotr
Dnia Thu, 03 Dec 2009 11:59:40 +0100, Jadrys napisał(a):

Chyba żartujesz Hans.. Finanse WOŚP były wielokrotnie prześwietlane, a jakoś nie wykryto nieprawidłowości.

A jakie nieprawidłowości? Dobroczynność to świetny interes... I taki
właśnie robi Owsiak. Byłby głupcem, gdyby jeszcze kantował, na lewo.
Piotr

Data: 2009-12-03 20:53:06
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Piotrze, na poparcie swoich słów powinieneś przedstawić jakieś  dowody na to że Owsiak  ma jakieś osobiste korzyści finansowe z prowadzenia WOŚP.

Data: 2009-12-03 21:14:57
Autor: Piotr
Dnia Thu, 03 Dec 2009 20:53:06 +0100, Jadrys napisał(a):

Piotrze, na poparcie swoich słów powinieneś przedstawić jakieś  dowody na to że Owsiak  ma jakieś osobiste korzyści finansowe z prowadzenia WOŚP.

Jakie dowody? Przecież on i żona tam pracują, ja go nie oskarżam o
oszustwa, tylko stwierdzam, że prowadzenie takiej fundacji to dobry
interes.

Data: 2009-12-04 10:11:29
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Tak dobry, przede wszystkim dla chorych dzieci.

Data: 2009-12-04 10:49:15
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfajo0$u2u$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Skoro to taki świetny biznes to dlaczego nie zakłada takiej fundacji?

--
stevep

Data: 2009-12-04 12:48:10
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Dec 2009 10:49:15 +0100, cirrus napisał(a):

Skoro to taki świetny biznes to dlaczego nie zakłada takiej fundacji?

Aleś teraz walnął, cyrkus... Jak chory w kubeł...
Piotr

Data: 2009-12-03 14:22:10
Autor: Karol
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
Wspomaganie instytucji publicznych z prywatnych pieni=EAdzy to pomys=B3
tak debilny =BFe szkoda elektron=F3w na komentowanie go...a z
dobroczynno=B6ci=B1 albo filantropia nie ma to zupe=B3nie nic wsp=F3lnego .

takie prywatne wspomaganie ma sens wlasnie w przypadku instytucji publicznych i robi sie nawet tak w przypadku instytucji prywatnych, ale w Polsce jest inny
problem, a mianowicie, sprawa szpitali i innych placowek zdrowia jest jeszcze
nieuregulowana i te zainwestowane z tych owsiakowych zbiorek pieniadze trafia
do ludzi, ktorzy kiedys dostana te szpitale i inne placowki, za friko:))
W tej chwili dzialalnosc Owsiaka, sluzy przede wszytkim jemu.

Data: 2009-12-03 06:51:48
Autor: Hans Kloss
On 3 Gru, 15:22, "Karol " <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Ależ zapewniam cię że większość ludzi którzy byliby potencjalnie
zainteresowani w przejęciu "placówek służby zdrowia" w prywatne
posiadanie będzie bronić się przed tym rękami i nogami. Teraz maja
sytuację czystą- wszelkie koszty pokrywa budżet państwa oraz
pożyteczni "jurkowsiakowcy", wszelkie profity wędrują do ich
prywatnych kieszeni. Więc nic dziwnego że obecna sytuacja im
odpowiada.
J-23

Data: 2009-12-03 15:00:16
Autor: Karol
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

Ale=BF zapewniam ci=EA =BFe wi=EAkszo=B6=E6 ludzi kt=F3rzy byliby potencjal=
nie
zainteresowani w przej=EAciu "plac=F3wek s=B3u=BFby zdrowia" w prywatne
posiadanie b=EAdzie broni=E6 si=EA przed tym r=EAkami i nogami. Teraz maja
sytuacj=EA czyst=B1- wszelkie koszty pokrywa bud=BFet pa=F1stwa oraz
po=BFyteczni "jurkowsiakowcy", wszelkie profity w=EAdruj=B1 do ich
prywatnych kieszeni. Wi=EAc nic dziwnego =BFe obecna sytuacja im
odpowiada.

nie wiem czy wiesz, ale UE juz o tym zadecydowala iz w Polsce zostanie jednak
przeprowadzona prywatyzacja. Chwilowo o tym sie nie mowi oficjalnie, bo to jeszcze nie jest odpowiednia pora:)

* nawet w sieci mozna znalezc opracowanie na ten temat.

Data: 2009-12-03 17:30:50
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Dec 2009 06:51:48 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Już nie. Teren jest sprawdzony i pewny, trzeba tylko znaleźć sposób na to
by poproszono zainteresowanych, żeby "sprywatyzowali". Piotr

Data: 2009-12-03 09:04:23
Autor: Hans Kloss
On 3 Gru, 17:30, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Już nie. Teren jest sprawdzony i pewny,

Czy sugerujesz że znaleźli się ludzie gotowi przejąć tę całą "służbę"
z całym dobrodziejstwem inwentarza, czyli także ponosić koszty jej
funkcjonowania? To w takim razie szacunek im i chwała...chyba że
upatrzyli sobie "służbę zdrowia" jako jeszcze wydajniejsza dojarkę
budżetu i przepompownię publicznej kasy do prywatnych kieszeni niż
obecnie. Bo owsiakowców niech sobie doją na zdrowie, w gruncie rzeczy
cieszy mnie sytuacja gdy mądry zyskuje a dureń traci, jedynie sytuacja
odwrotna napawa mnie niesmakiem jako sprzeczna z prawami natury.
J-23

Data: 2009-12-03 18:37:44
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Dec 2009 09:04:23 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Noo, całą to nie... Piotr

Data: 2009-12-03 10:23:34
Autor: cyc

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4866cbb3-1e11-4700-93d7-8dee5ddfaa01j24g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Wiesz dlaczego kuriewnym i ich poplecznikom Owsiak koscia w gardle stoi ? .
Bo jest dla nierobow duza konkurencja .
Cieszy mnie ona , tak samo zreszta jak wiekszosc Polakow bo widzimy  , ze zbierane przez niego pieniadze nie ida na marne a tymbardziej na limuzyny , sluzbe i bizantyjskosc  purpuratow - " ksiazat kosciola " , jak z pycha nazwal siebie i swoich kumpli po fachu ,  Glemp , czlowiek zywcem wyciagniety wprost ze sredniowiecza .

cyc

Data: 2009-12-03 11:49:04
Autor: abc
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.
Wiesz dlaczego kuriewnym i ich poplecznikom Owsiak koscia w gardle stoi ?
.

Bo z premedytacją z dobrem miesza zło.
A łyżka dziegciu psuje beczkę miodu.

Data: 2009-12-04 02:04:28
Autor: J-23
On 3 Gru, 11:49, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Wiesz dlaczego kuriewnym i ich poplecznikom Owsiak koscia w gardle stoi ?
> .

Bo z premedytacją z dobrem miesza zło.
A łyżka dziegciu psuje beczkę miodu.

Bo katabasy licza cala "kase", ktora trafia do WOSP.
I cholera ich ciska za te dobra nie trafia do ich kieszeni.
Albo w te ich tluste chciwe lapska.

J-23 itede...

Data: 2009-12-11 00:29:35
Autor: VicAbarca
J-23 пишет:
Na rzeczony Karitas, nigdy nawet zlotowki nie przeznacze.

99% czlonkow Caritasu jest zarejestrowanych jako tajni wspolpracownicy SB :) Taka organizacja...

--
Vic

Data: 2009-12-03 09:25:47
Autor: Roger Perejro
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Naczelny Naciągacz RP znów w akcji. Będą lody dla całego klanu.

Kręci cię temat robienia loda, druciaro, nieprawdaż?

Przemek

Data: 2009-12-03 10:53:49
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cb9aa02-de63-4e93-90fe-c27479c2788ap8g2000yqb.googlegroups.com...
Naczelny Naciągacz RP znów w akcji. Będą lody dla całego klanu.
Antenka

Naczelny naciągacz Ociec Rydzyk cąły rok próbuje coś wycyganić.

--
stevep

Data: 2009-12-03 11:21:07
Autor: Jan Krystyna Brzechwa
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Naczelny Naci=B1gacz RP zn=F3w w akcji. B=EAd=B1 lody dla ca=B3ego klanu.

A Ty i twoi sympatycy zrobili chociaż tysięczną część tego co Owsiak? Nie? To gęba w kubeł!!

JKM

Data: 2009-12-11 00:26:35
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Naczelny Naciągacz RP znów w akcji. Będą lody dla całego klanu.

Zrob loda swojemu paskudzie i nie intersuj sie tym, jak inni pomagaja...
Siedz w domu i rob laske ciulowi. I nie wtracaj sie gdy normalni robia cos dobrego...

--
Vic

Data: 2009-12-03 07:51:57
Autor: Mariusz Merta
bilanse owsiaka
parę lat temu, brałem udział w podobnej dyskusji nt. finansów owsiaka
z jednej strony zerżnąłem bilans przeanalizowałem go i...
znalzłem rzecz baaaaardzooooo ciekawą, otóż bazując na danych
dostępnych z bilansu wyszło, że grupka pracowników fundacji
w ciągu roku (musiałem uśrednić liczbę pracowników gdyż w czasie roku
liczba się zminiła, sednią wziałem na 11 czy 12 osób bodajże, nie
pamiętam bo miało to miejsce przed kilku laty, ale w archiwach
niniejszej grupy można odnaleźć pod moim imieniem i nazwiskiem) miała
ona (fundacja) kosztów jeden milion trzysta tysięcy co daje około 100
miesięcznie na całe biuro...nieźle nieprawdaż ?
Cła firma mogła mieć codziennie catering z mariotta...
Oczywiście zakrzyczano mnie...
a ja tylko pytałem o koszty grupy czwartej i piatej...
ciekawe czy ktoś tutaj zrozumie o co biega :-))) a zwłaszcza towarzysz
jadrysek dobry czekista z pistoletem na wodę propagandy
socjalizmu :-)))
oczywiście nigdy czegoś takiego nie widziałem...natomiast w
sprawozdaniach które wtedy przejrzałem, ewidentnie było widać
tzw. koszty różne...
a koszty różne :-))) stara sztuczka w księgowości, pod tym można
znaleźć nijedno, np. w jednej firmie widziałem "podlewanie kwiatków"
miesięcznie 3500 netto
w sklepie kosmetycznym za rok 1999 :-))) kiedy to ukróciłem to
oczywiście zostałem wrogiem publicznym nr jeden kierownika w/w sklepu
bo "usługę" wykonywała firma jego córki...

na koniec warto przypomnieć pierwszy finał, orkiestra zebrała osiem
miliardów tj. 800 tys PLN
zaś posłowie te 800 tys odjęli z budżetu tzw. służby zdrowia...kiedy
się o tym dowiedziałem, powiedziałem, że nigdy nie zapłacę tym
oszustom ani grosza
wiem jedno, że pieniądze w tzw. słóżbie zdrowia są marnowane w sposób
porażający...
przykład:
szpital dostał kasę na kompy ale z nakazem, jakie kompy i gdzie ma
kupić...
więc zakupiono pięć wypasionych komputerów z multimediami i bajerami
to było w 1999 roku... za te piniądze, można było kupić wtedy serwer,
10 kompów, oprogramowanie Novell 4.xx i dwie drukarki
tak mi wyszło z kalkulacji którą zrobiłem na kartce w 5 minut...
niestety, rozkaz to rozkaz :-)

Kawecki nie podniecaj się tą orkiestrą niemocy służby
tzw zdrowia :-)
Mariusz Merta

Data: 2009-12-03 21:44:31
Autor: Adam
[...]
Tak, tak! Zwłaszcza, że czasu jest mało i trzeba dla przyszlych prywatnych klinik wyszarpać od ludu jeszcze więcej sprzętu, aby potem możnaby lepiej kręcić lody na uwłaszczonym za psie pieniądze majątku.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4658 (20091203) __________

Data: 2009-12-04 19:10:02
Autor: White Power
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.
11 stycznia sklepy z drobnym rtv i allegro odnotują większe zainteresowanie kupujących. Wzorowi i święci ministranci księdza owsiaka pobierając mały i cichy podatek od swojego wolontariatu wybiora się na zakupy. Dlatego ja, jak już od 10 lat nie dam ani grosza.

Data: 2009-12-05 08:43:31
Autor: J-23
XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Po mocy odbędzie się 10 stycznia.
On 4 Gru, 20:10, "White Power " <linke-hofm...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
[...]

Nastepne sensacje, ze swiat nie widzial, niekoniecznie przez pryzmat.
Czyli pier*olenie kotka, przy uzyciu mlotka.

J-23 itede...

XVIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 10 stycznia.