XVIII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

Data: 2012-09-30 09:10:38
Autor: abc
XVIII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Introit na XVIII Niedziele po Zesłaniu Ducha Swietego mozna wysluchac tu
http://www.youtube.com/watch?v=-eud9WCEvYA

Tekst:

Da pacem, Domine, sustinentibus te, ut prophete tui fideles inveniantur :
exaudi preces servi tui, et plebis tuae Israel.

 Laetatus sum in his, quae dicta sunt mi-hi : in domum Domini ibimus.

Gloria Patri...

Da pacem...

czyli

Użycz pokoju, Panie, tym, którzy od Ciebie czekają pomocy, aby się ziściły
proroków Twoich obietnice. Wysłuchaj prośby Twojego sługi oraz wiernego ludu
Izraela.

Uradowałem się, gdy mi powiedziano: Pójdziemy do domu Pańskiego.

Chwała Ojcu...

Użycz pokoju...

XVIII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]