XVS 650 Dragstar - skan artykułu poszukiwany

Data: 2009-04-08 12:51:01
Autor: j.siinski
XVS 650 Dragstar - skan artykułu poszukiwany
Czytałem ten artykuł i śmiałem się w kułak.Według autora Drag Star po
50 tyś kwalifikuje się do kapitalnego remontu silnika o skrzyni i
zawieszeniu nie wspominając.Tymczasem praktyka wskazuje że te motory
bez najmniejszych problemów robią po 100 i więcej tyś km i są w
znakomitej kondycji.Wejdź sobie na

http://yamaha-dragstar.pl/index.php?sid=5891707487b714cb5df0f186aab0ffec

i z wiedzy i porad tam zamieszczonych napewno skorzystasz więcej niż z
owego artykułu z "Motocykla"
Pozdro

XVS 650 Dragstar - skan artykułu poszukiwany