XVi Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

Data: 2012-09-16 07:00:02
Autor: abc
XVi Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Introit na XVI Niedzielę po Zesłaniu Ducha Świętego można wysłuchać tu

http://www.youtube.com/watch?v=jR6s5RsRJR4

Tekst:

Miserere mihi, Domine, quoniam ad te clamavi tota die : quia tu, Domine
suavis ac mitis es, et copiosus in misericordia omnibus invocantibus te.

Inclina, Domine, aurem tuam mihi, et exaudi me : quoniam inops, et pauper
sum ego.

Gloria Patri...

Miserere mihi...

czyli

Zmiłuj się nade mną, Panie, bo ustawicznie wołam do Ciebie. Tyś Panie dobry
i łaskawy, wielce miłosierny dla wszystkich, którzy Cię wzywają.

Nakłoń, Panie ucho swoje i wysłuchaj mnie, bo biedny jestem i nędzny.

Chwała Ojcu...

Zmiłuj się nade mną...

XVi Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]