[OT] XX Pielgrzymka Dominikańska

Data: 2011-08-02 22:44:10
Autor: Hinek
[OT] XX Pielgrzymka Dominikańska

Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał

Je¶li pielgrzymi będ± mieli jakie¶ problemy to zatrzymujcie się i pomagajcie w my¶l Ewangelii.

Widziałem swego czasu jak "zderzyły" się dwie pielgrzymki. Mniejsza szła
główn± drog±, większa usiłowała wyjsc z bocznej i chciała wymusic
pierszenstwo. Doszlo do przepychanek...korek byl potezny bo musieli
oczywiscie blokowac jedyne polaczenie Oliwy z Obwodnica Trojmiejska.
Nie pomoglem im. Zyczylem im wszystkiego najgorszego i tak mi sie
juz zostalo. Lezacym po jezdniach i blokujacym ruch zycze odciskow.
Nie gojacych sie i bolesnych.

--
Hinek

Data: 2011-08-02 20:52:50
Autor: to
[OT] XX Pielgrzymka Dominikańska
begin Hinek
Nie
pomoglem im. Zyczylem im wszystkiego najgorszego i tak mi sie juz
zostalo. Lezacym po jezdniach i blokujacym ruch zycze odciskow. Nie
gojacych sie i bolesnych.

To po prostu zwykli egoiści, którzy uważają, że ich wierzenia i rytuały są ważniejsze niż codzienne potrzeby tysięcy ludzi, którym utrudnią życie swoim "miłosiernym" pochodem.

Data: 2011-08-05 08:27:45
Autor: Arek
W dniu 2011-08-02 22:52, to pisze:
[...]

Pogadaj z kimś kto mieszka w częstochowie. Tam dopiero mają masakrę i to przez cały miesiąc.

Ale z drugiej strony trzeba być wyrozumiałym, młodzież musi sobie pobzykać, napić się - ogólnie wyszumieć.

A.

Data: 2011-08-02 22:52:39
Autor: jack
> [...]

Nie pomoglem im. Zyczylem im wszystkiego najgorszego i tak mi sie

juz zostalo. Lezacym po jezdniach i blokujacym ruch zycze odciskow.

To juz na kolanach nie chodza???
To chyba lepiej po miekkim,nie?
pozdro.jack
ps.dziadek zawsze powtarzał :na kolanch do czestochowy..

--

[OT] XX Pielgrzymka Dominikańska