XXI wiek, a Polacy wciąż masowo z koszyczkam i do kościołka

Data: 2015-04-04 13:42:15
Autor: ada
XXI wiek, a Polacy wciąż masowo z koszyczkam i do kościołka
Niby ludzie wykształceni, ładnie ubrani, często sędziowie, prokuratorzy, urzędnicy, politycy, a także doły społeczne, wszyscy masowo w tzw. święta wielkanocne zasuwają z koszyczkami święcić pokarmy. Bez różnicy, czy to na wsiach czy w wielkich miastach.
Trochę to już śmiesznie wygląda, w tym XXI wieku. Czy z tego nigdy nie wyrosną Polacy? Czy za 100 lat będziemy się z tego śmiali, czy dalej będą Polacy masowo chodzić z kobiałkami do kościołów święcić jajka?

Data: 2015-04-04 06:25:24
Autor: leming.show
XXI wiek, a Polacy wciąż masowo z koszyczkami do kościołka
Jak przed wojną tą pierwszą i tą drugą spierdalali do niemca marki zarabiać, tak i obecnie, tyle że euraski.

Data: 2015-04-04 14:00:33
Autor: Budzik
XXI wiek, a Polacy wciąż masowo z koszyczkami do kościołka
Użytkownik ada ada@gmail.com ...

[...]

Motywacji nie rozumiesz to i smiesznie ci to wyglada...

Data: 2015-04-04 17:20:14
Autor: silvio balconetti
Am 04.04.2015 um 13:42 schrieb ada:
[...]

Pewnie to z biedy? Kobialki dostali w spadku, a tylko na jajka ich stac. Moze tez wierza, ze jak poswieca to im sie zarcie rozmnozy albo bozia da za darmo, zeby nie umarli z glodu?
Nie to co u nas. Ludzie tlocza sie w sklepach i blokuja parkingi. Wysiadl mi wlasnie kocher i pojechalem do media marktu, a tam szalenstwo. Ludzie kupuja tabletsy, notebooki, smartphony, dvd, telewizory i inne roznosci. Szczesliwie zaparkowalem, a jak wyjezdzalem to zrobilem przyjemnosc jakiemus innemu bezboznikowi.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-04-04 20:10:35
Autor: t-1
W dniu 2015-04-04 o 13:42, ada pisze:

[...]

A co proponujesz w zamian?
Ale coś takiego na tysiąclecia, nie chwilowe mądrości etapu.

Data: 2015-04-04 20:45:43
Autor: ruski szpieg
W dniu 04.04.2015 o 13:42, ada pisze:
[...]
Nie rób sobie jaj z tradycji. Tradycja jest jednym z elementów stanowiących o tożsamości narodowej. Bez systemu tradycji nie ma narodu.

Data: 2015-04-04 22:24:03
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 20:45:52 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:
W dniu 04.04.2015 o 13:42, ada pisze:

Nie rób sobie jaj z tradycji. Tradycja jest jednym z elementów stanowiących o tożsamości narodowej. Bez systemu tradycji nie ma narodu.

Wyświechtany frazes.

Data: 2015-04-05 11:00:48
Autor: ruski szpieg
W dniu 05.04.2015 o 07:24, Stachu Chebel pisze:
[...]

Może i frazes a może nie. Dla mnie współczesna walka z KK to przejaw woli okupanta Polski, który zwalcza każdą organizację i każdą ideologię zdolną skupić dużą część społeczeństwa. Zapewnia on sobie w ten sposób tanich niewolników, mięso armatnie i rynek zbytu.

Data: 2015-04-05 05:41:21
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 5 kwietnia 2015 11:00:50 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:

> [...]
Może i frazes a może nie. Dla mnie współczesna walka z KK to przejaw woli okupanta Polski, który zwalcza każdą organizację i każdą ideologię zdolną skupić dużą część społeczeństwa. Zapewnia on sobie w ten sposób tanich niewolników, mięso armatnie i rynek zbytu.

Owym wrogiem jest sam KK strzygącym baranki na każdym kroku. A barankom właśnie się wciska owe demagogiczne pierdulamenty typu tradycja, tożsamość narodowa itp.

Data: 2015-04-05 15:24:05
Autor: ada
napisał:
[...]

  a kk to wlasnie okupant polski...

Data: 2015-04-05 19:03:30
Autor: the_foe
XXI wiek, a Polacy wciąż masowo z koszyczkami do kościołka
W dniu 2015-04-05 o 11:00, ruski szpieg pisze:
Może i frazes a może nie. Dla mnie współczesna walka z KK

<cytat>
Ci prześladowani katolicy mają w Polsce po prostu przerąbane. Na każdym
kroku są prześladowani, zastraszani, gnębieni i tępieni. Po ulicach
chodzą hordy ateistów, agnostyków i palą żywym ogniem katolików, płoną
stosy.

Nie mówiąc już o kościołach, które non-stop są niszczone, dewastowane
itp. podobnie jak cmentarze. Księża chodzący po mieście muszą być w
towarzystwie ochroniarzy, którzy będą chronić ich świętą i nieskazitelną
dobroć jako dobrodziejów.

Co więcej - księży w Polsce już nikt nie chce słuchać, zagłuszane są
radiostacje i telewizje katolickie.

Nad losem gnębionych i prześladowanych katolików w Polsce pochylił się
Święty Moriture.
</cytat>

--
@foe_pl

Data: 2015-04-05 19:23:52
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-05 o 19:03, the_foe pisze:
[...]

KK jako potencjalny ośrodek sprzeciwu stanowi jak na razie jedyne realne zagrożenie dla tych sprzedawczyków i zdrajców Polski i Polaków. W historii naszego kraju księża pokazali wielokrotnie że są siłą z którą każdy niegodziwiec musi się liczyć. To dlatego reżymowe media gdzie i kiedy  tylko mogą tam próbują zdyskredytować ludzi kościoła.

Data: 2015-04-05 11:03:29
Autor: szklanynocnik
użytkownik Patriota napisał:

KK jako potencjalny ośrodek sprzeciwu stanowi jak na razie jedyne realne zagrożenie dla tych sprzedawczyków i zdrajców Polski i Polaków.

W okresie powojennym też tak było.

L.Żebrowski na YT mówił jak Kuroń wystosował list do partii
gdzie wytykał - w gojcowie jest za mało socjalizmu, zlikwidować
prywatną własność i niezależny kościół. A kto to wszystko napędza?
Srule, proste jak drut. Dla kasy, dla władzy.

Będą gojce ze 5 kopiejek zapierdalać u srula jak przed wojną.

Data: 2015-04-05 11:06:13
Autor: leming.show
XXI wiek, a Polacy wciąż masowo z koszyczkami do kościołka
Będą gojce ze 5 kopiejek zapierdalać u srula jak przed wojną.

Nie wiem jak tam na wiochach, ale w wawce  przedsiębiorstwa
z roku na rok przechodzą pod srulowy nadzór.

Data: 2015-04-06 09:01:13
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-05 o 20:06, leming.show@gmail.com pisze:
Będą gojce ze 5 kopiejek zapierdalać u srula jak przed wojną.

Nie wiem jak tam na wiochach, ale w wawce  przedsiębiorstwa
z roku na rok przechodzą pod srulowy nadzór.

Na wsiach normalnym ludziom coraz bardziej ograniczają przestrzeń potomkowie przedwojennych jaśniepanów którzy w panice pouciekali za granicę a dzisiaj ich potomkowie wyłażą na światło dzienne i dopominają się o "swoje".

Data: 2015-04-06 09:00:33
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-05 o 20:03, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

Kapitalistyczne ścierwa, nie ma to nic wspólnego z ich narodowością.. Po upadku tzw Bloku Wschodniego kapitalizm zaczał się konsolidować w jedno światowe konsorcjum bez określania na państwa. To jaes zagrożenie dla człowieka w dzisiejszym świecie a nie twoi mityczni Żydzi, których te kurwy bez żadnych zahamowań gnębią i okradają tak samo jak pozostałych ludzi.

Data: 2015-04-05 19:50:25
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 05 Apr 2015 19:23:52 +0200, Patriota napisał(a):

[...]

I wierzących tego Kościoła.
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-04-05 22:28:13
Autor: ada
W dniu 2015-04-05 o 19:23, Patriota pisze:
[...]

Kościół zawsze służył władzy, nigdy narodowi...

Data: 2015-04-06 01:33:39
Autor: the_foe
W dniu 2015-04-05 o 22:28, ada pisze:
[...]

przede wszytkim mamonie, gdy władza chciała uszczuplać biznes to stawała sie wrogiem. Chocby Konstytucja 3. Maja - polski KK podjudzał obce siły do interwencji.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-06 09:01:21
Autor: Patriota
[...]

Normalka,  w Kościele, jak wszędzie indziej zdarzają się czarne owce.

Data: 2015-04-05 00:51:00
Autor: andal
On Sat, 04 Apr 2015 20:45:43 +0200, ruski szpieg wrote:

[...]
pokarmy. Bez róşnicy,
[...]
Nie rĂłb sobie jaj z tradycji. Tradycja jest jednym z elementĂłw
stanowiących o tożsamości narodowej. Bez systemu tradycji nie ma narodu.

a jakie sa tradycje mongolow ?

Data: 2015-04-05 11:27:09
Autor: dante
Dnia Sat, 04 Apr 2015 20:45:43 +0200, ruski szpieg napisał(a):

[...]

" - Tradycja... to jest coś extra"

Data: 2015-04-05 19:19:26
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 04 Apr 2015 13:42:15 +0200, ada napisał(a):

[...]

Cieszę się, że Ci ta MASOWOŚĆ daje do myślenia.

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-04-05 22:23:17
Autor: ada
W dniu 2015-04-05 o 19:19, Ikselka pisze:
[...]

Masy zawsze były ogłupione...

XXI wiek, a Polacy wciąż masowo z koszyczkam i do kościołka