XXI wiek w urzędzie Komunikacji

Data: 2010-08-23 16:50:01
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
XXI wiek w urzędzie Komunikacji
Witam,

ponieważ dorabiałem kategorię prawa jazdy, muszę teraz dostać nowe
prawko. XXI wiek w urzędzie oznacza ,,przyjdź, odstój swoje, zapłać
84,60zł i czekaj, ponownie przyjdź za 14 dni i odstój swoje''. Tak samo
miałem przy zamawianiu zagubionej tablicy rejestracyjnej. Nie można po
prostu ot tak zapłacić przelewem i przyjść po odbiór. Najpierw pół dnia
na stanie w kolejce i spisywanie wniosku o nową, a potem apiać to samo
na stanie i odbieranie tablicy.

--
Przemysław Adam Śmiejek

XXI wiek w urzędzie Komunikacji