XXIII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

Data: 2012-11-04 08:30:55
Autor: abc
XXIII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html > Msza Święta > XXIII Niedziela po Zesłaniu
Ducha Świętego

Na XXIII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego czyta nam Kościół Święty
Ewangelię według św. Mateusza, Mt 9:18-26

"Gdy to mówił do nich, pewien zwierzchnik /synagogi/ przyszedł do Niego i,
oddając pokłon, prosił: Panie, moja córka dopiero co skonała, lecz przyjdź i
włóż na nią rękę, a żyć będzie . Jezus wstał i wraz z uczniami poszedł za
nim.

Wtem jakaś kobieta, która dwanaście lat cierpiała na krwotok, podeszła z
tyłu i dotknęła się frędzli Jego płaszcza. Bo sobie mówiła: żebym się choć
Jego płaszcza dotknęła, a będę zdrowa. Jezus obrócił się, i widząc ją,
rzekł: Ufaj, córko! Twoja wiara cię ocaliła. I od tej chwili kobieta była
zdrowa.

Gdy Jezus przyszedł do domu zwierzchnika i zobaczył fletnistów oraz tłum
zgiełkliwy, rzekł: Usuńcie się, bo dziewczynka nie umarła, tylko śpi. A oni
wyśmiewali Go. Skoro jednak usunięto tłum, wszedł i ujął ją za rękę, a
dziewczynka wstała. Wieść o tym rozeszła się po całej tamtejszej okolicy."

Stałe części Mszy Świętej są tu
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2012-11-04 08:35:00
Autor: abc
XXIII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Introit na XXIII Niedziele po Zesłaniu Ducha Świętego mozna wysluchac tu

http://www.youtube.com/watch?v=8m-9CuPUwx4

Tekst:

Dicit Dominus: Ego cogito cogitationes pacis, et non afflictionis :
invocabitis me, et ego exaudium vos : et reducam captivitatem vestram de
cunctis locis.

 Benedixisti, Domine, terram tuam : avertisti captivitatem Iacob.

Gloria Patri...

Dicit Dominus...

czyli

Oto co mówi Pan: Ja żywię myśl pokoju, a nie udręczenia. Wzywać Mnie
będziecie, a Ja was wysłucham, i spro-wadzę was do domu ze wszystkich krajów
waszego wygnania.

 Łaskę okazałeś, Panie, ziemi swojej : przywróciłeś z niewoli potomków
Ja-kuba

Chwała Ojcu...

Oto co mówi Pan...

XXIII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]