XXL

Data: 2011-10-22 05:15:05
Autor: MH
XXL
Matkoboskojedyna !!!  Cóż to za niewiasta się pojawiła na psp ??!! Wielkiego
rozmiaru chyba jest , bo zowie się XXL. A wypisuje toto głupoty w "kuchni" i
cotylko...  I matematyką , i Fizyką , I Biologią , i cholera wie na czym
jeszcze ta XXl się zna ??!!

XXL !!  SIO mi stąd!!!

MH

Data: 2011-10-22 07:32:18
Autor: oyster
XXL
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Idź się połóż, idioto.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 09:27:01
Autor: MH
XXL
oyster <morska@glizda.com> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:
> [...]
> cotylko...  I matematyką , i Fizyką , I Biologią , i cholera wie na czym

==================

SIO bezkręgowcu !!

MH

Idź się połóż, idioto.

Data: 2011-10-22 11:29:12
Autor: oyster
XXL

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Naucz się odpowiadać pod postem, lamerze.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 13:39:03
Autor: raff
XXL

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j7tjgp$qvt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bace ci podrywa, co ? ;)

R.

Data: 2011-10-22 11:49:14
Autor: MH
XXL
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message =
> Matkoboskojedyna !!!  C=F3=BF to za niewiasta si=EA pojawi=B3a na psp =
??!! Wielkiego
> rozmiaru chyba jest , bo zowie si=EA XXL. A wypisuje toto g=B3upoty w =
"kuchni" i
> cotylko...  I matematyk=B1 , i Fizyk=B1 , I Biologi=B1 , i cholera wie =
na czym
> jeszcze ta XXl si=EA zna ??!!
>=20
> XXL !!  SIO mi st=B1d!!!
>=20
> MH

Bace ci podrywa, co ? ;)

R.

=================

Idź precz tłuściochu !!

MH

Data: 2011-10-22 22:42:02
Autor: Polok_Prawdziwy
XXL
raff wrote:

[...]

RAFAŁELA...!!!

- telarazy cigodołem, zemos zboku siedzieć i słuchać, jak starse i mondżejse deskutujom...!

Aty cozcymś wyskocys, to gupse...!!!

Pseca wis, zejo Maryny wolem, winc niezagaduj...

Data: 2011-10-22 13:57:53
Autor: jadrys
XXL
W dniu 2011-10-22 07:15,  MH pisze:
Matkoboskojedyna !!!  Cóş to za niewiasta się pojawiła na psp ??!! Wielkiego
[...]

Nie lubisz babek, MH? Mimo że pewnie w twoim życiu nie ma miejsca na kobitki, to jednak musisz się z tym pogodzić że one są, że istnieją, a wiec będą obecne również i na grupach dyskusyjnych.

Data: 2011-10-22 12:13:08
Autor: MH
XXL
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-10-22 07:15,  MH pisze:
> Matkoboskojedyna !!!  Cóş to za niewiasta siÄ&#65533; pojawiĹ&#65533;a na psp ??!! Wielki
ego
> rozmiaru chyba jest , bo zowie siÄ&#65533; XXL. A wypisuje toto gĹ&#65533;upoty w "kuchni" i
> cotylko...  I matematykÄ&#65533; , i FizykÄ&#65533; , I BiologiÄ&#65533; , i cholera wie na czym
> jeszcze ta XXl siÄ&#65533; zna ??!!
>
> XXL !!  SIO mi stÄ&#65533;d!!!
>
> MH

Nie lubisz babek, MH?

==================

Takich dużych XXL się boję !!!

MH

Data: 2011-10-22 15:21:50
Autor: Ikselka
XXL
Dnia Sat, 22 Oct 2011 12:13:08 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Masz uraz wyniesiony z domu, to widać  :->
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-22 18:12:43
Autor: oyster
XXL
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Już sobie wyobrażam jak łoisz w pory na widok pani prezydentowej. :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 18:38:38
Autor: Ikselka
XXL
Dnia Sat, 22 Oct 2011 18:12:43 +0200, oyster napisał(a):

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Pani prezydentowa jest ode mnie ze 3 razy większa - to ani chybi facet
zszedłby już śmiertelnie :-D

Data: 2011-10-22 19:13:08
Autor: raff
XXL

=================>>
Takich dużych XXL się boję !!!

MH

Już sobie wyobrażam jak łoisz w pory na widok pani prezydentowej. :-D

Hehehe.

R.

Data: 2011-10-22 21:33:05
Autor: MH
XXL
pojawi=C5&#65533;a na psp ??!! Wielki
Biologi=C4&#65533; , i cholera wie na czym

prezydentowej. :-D

Hehehe.

R.

==============

SIO Tłuściochu !!

MH

Data: 2011-10-22 23:41:07
Autor: raff
XXL

>=20
> Ju=BF sobie wyobra=BFam jak =B3oisz w pory na widok pani >> prezydentowej. :-D

> [...]

Lepiej swoj brzuch pokaz, Carter.

R.

Data: 2011-10-22 15:21:15
Autor: Ikselka
XXL
Dnia Sat, 22 Oct 2011 13:57:53 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Spoko, to jakiś odreagowywacz - żona go tłucze, to przyszedł tutaj się
wyżyć :-D

Data: 2011-10-22 22:52:27
Autor: jadrys
XXL
W dniu 2011-10-22 15:21, Ikselka pisze:
[...]

Nie lubisz babek, MH? Mimo Ĺźe pewnie w twoim Ĺźyciu nie ma miejsca na
[...]

No fakt, tak może być.. Niepotrzebnie najechałem na MH.

Data: 2011-10-22 15:19:45
Autor: Ikselka
XXL
Dnia Sat, 22 Oct 2011 05:15:05 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Widzę, że tutaj jakieś wałkiem przez żonę tępione MENstwo się odzywa...

Data: 2011-10-22 13:39:57
Autor: MH
XXL
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> jeszcze ta XXl się zna ??!!

Widzę, że tutaj jakieś wałkiem przez żonę tępione MENstwo się odzywa...

================

SIO do garów i nie tyj tyle !!

MH

Data: 2011-10-22 16:19:13
Autor: Ikselka
XXL
Dnia Sat, 22 Oct 2011 13:39:57 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Te, schowaj sobie te piąstki w gatki, jak to robisz w nocy.

Data: 2011-10-22 16:00:42
Autor: MH
XXL
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

> Te, schowaj sobie te piąstki w gatki, jak to robisz w nocy.

====================

SIO do kuchni wielka kobito !!

MH

Data: 2011-10-22 18:33:53
Autor: oyster
XXL
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Jaki buc! :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 17:32:57
Autor: MH
XXL
Użytkownik -  MH napisał:

> ====================
>
> SIO do kuchni wielka kobito !!
>
> MH

Jaki buc! :-D

=============

O jaruniu beblasz ostrygo ??

MH

Data: 2011-10-22 19:39:25
Autor: Ikselka
XXL

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Słuchaj no, niedorobie - idź swojej żonce wypastuj buciki na jutrzejszą
mszę, a nie się tutaj dowartościowuj, kiedy nie patrzy.

Data: 2011-10-22 22:37:57
Autor: Polok_Prawdziwy
XXL
 MH wrote:

[...]

Ponosik wielgachne cycory mo i straśnie zawilgoconom sparkem...

- sama mito kiedysik godała, jaksiem jom pytołem...

Nowet jej łobiecołem, zejak wjej łokoli bedem, tojej poziom gżechuw pomieżem...

Dockej jesce cipkem, sprawdzem tom Marynem isiem zastanowimy cozniom pocońć...

Data: 2011-10-22 21:03:48
Autor:
XXL
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

Dockej jesce cipkem, sprawdzem tom Marynem isiem zastanowimy cozniom pocońć...

Hahhh , na inksej grupie zek siem dowiedzoł , ze wielgom dupem mo ...

MH

Data: 2011-10-22 23:13:55
Autor: Ikselka
XXL

 MH wrote:

[...]

Ano mom. Zatym spadoj, bo cię przysiende, amatoze rachitycnych chłopiencych
biederek..

Data: 2011-10-22 21:04:06
Autor:

Data: 2011-10-22 21:04:30
Autor:

Data: 2011-10-22 23:11:33
Autor: Ikselka
XXL
Dnia Sat, 22 Oct 2011 22:37:57 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

 MH wrote:

[...]

Łod pocynania to jo mom swojego chłopa, a nie takie chachary jak wy 3-)

Data: 2011-10-22 21:38:47
Autor:
XXL
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Łod pocynania to jo mom swojego chłopa, a nie takie chachary jak wy 3-)

=================

I cosik mniem se wydawo , ze dupsko wielgie i smierdzonce mos...

MH

Data: 2011-10-23 00:11:32
Autor: Ikselka
XXL

 MH wrote:

[...]

Tak ci sie wydaje, jakie mas swoje.

Data: 2011-10-22 21:40:03
Autor:

Data: 2011-10-22 23:50:48
Autor: Polok_Prawdziwy
XXL

 MH wrote:

[...]

Acyjo twojego chopa brać chcem, cyco...!?

- piknie siem podmyjes, najakomś zupkem wbaże mlecnym ciem zaprosem, apotem sem do huteliku pujdziemy, cobymci gżechy pomieżył...

Ajak cycory faktycnie wielgachne mos, toci i patelniem śmignem, cobyś cosik psyjemnego wżyciu zaznoła...

Achopa doma ostawis...

Data: 2011-10-23 00:14:18
Autor: Ikselka
XXL

 MH wrote:

[...]

To ci dopiero atrakcje. Tylko na tyle cie stoć?

Achopa doma ostawis...

Atam - psyjdziemy razym. Bedzies móg sie popisywać ile wlezie.
:-/

Data: 2011-10-23 00:54:51
Autor: Polok_Prawdziwy
XXL

 MH wrote:

[...]

ŁODPADO...!!!

Jo prete..., perte..., peter...

- KACEZIMNEROBOKIEMTOCONE...!!!

-prefetencje HETEROSUKSEŁALNE mom i ino do WILGOTNEJ SPARKI wtykom...!!!

XXL