XXL

Data: 2011-10-22 13:39:03
Autor: raff
XXL

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j7tjgp$qvt$1inews.gazeta.pl...
Matkoboskojedyna !!!  Cóż to za niewiasta się pojawiła na psp ??!! Wielkiego
rozmiaru chyba jest , bo zowie się XXL. A wypisuje toto głupoty w "kuchni" i
cotylko...  I matematyką , i Fizyką , I Biologią , i cholera wie na czym
jeszcze ta XXl się zna ??!!

XXL !!  SIO mi stąd!!!

MH

Bace ci podrywa, co ? ;)

R.

Data: 2011-10-22 11:49:14
Autor: MH
XXL
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message =
> Matkoboskojedyna !!!  C=F3=BF to za niewiasta si=EA pojawi=B3a na psp =
??!! Wielkiego
> rozmiaru chyba jest , bo zowie si=EA XXL. A wypisuje toto g=B3upoty w =
"kuchni" i
> cotylko...  I matematyk=B1 , i Fizyk=B1 , I Biologi=B1 , i cholera wie =
na czym
> jeszcze ta XXl si=EA zna ??!!
>=20
> XXL !!  SIO mi st=B1d!!!
>=20
> MH

Bace ci podrywa, co ? ;)

R.

=================

Idź precz tłuściochu !!

MH

Data: 2011-10-22 22:42:02
Autor: Polok_Prawdziwy
XXL
raff wrote:

[...]

RAFAŁELA...!!!

- telarazy cigodołem, zemos zboku siedzieć i słuchać, jak starse i mondżejse deskutujom...!

Aty cozcymś wyskocys, to gupse...!!!

Pseca wis, zejo Maryny wolem, winc niezagaduj...

XXL