XXL

Data: 2011-10-22 15:19:45
Autor: Ikselka
XXL
Dnia Sat, 22 Oct 2011 05:15:05 +0000 (UTC), MH napisał(a):

Matkoboskojedyna !!!  Cóż to za niewiasta się pojawiła na psp ??!! Wielkiego
rozmiaru chyba jest , bo zowie się XXL. A wypisuje toto głupoty w "kuchni" i
cotylko...  I matematyką , i Fizyką , I Biologią , i cholera wie na czym
jeszcze ta XXl się zna ??!!

XXL !!  SIO mi stąd!!!

MH

Widzę, że tutaj jakieś wałkiem przez żonę tępione MENstwo się odzywa...
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-22 13:39:57
Autor: MH
XXL
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> jeszcze ta XXl się zna ??!!

Widzę, że tutaj jakieś wałkiem przez żonę tępione MENstwo się odzywa...

================

SIO do garów i nie tyj tyle !!

MH

Data: 2011-10-22 16:19:13
Autor: Ikselka
XXL
Dnia Sat, 22 Oct 2011 13:39:57 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Te, schowaj sobie te piąstki w gatki, jak to robisz w nocy.

Data: 2011-10-22 16:00:42
Autor: MH
XXL
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

> Te, schowaj sobie te piąstki w gatki, jak to robisz w nocy.

====================

SIO do kuchni wielka kobito !!

MH

Data: 2011-10-22 18:33:53
Autor: oyster
XXL
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Jaki buc! :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-22 17:32:57
Autor: MH
XXL
oyster <morska@glizda.com> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:

> ====================
>
> SIO do kuchni wielka kobito !!
>
> MH

Jaki buc! :-D

O jaruniu beblasz ostrygo ??

MH

Data: 2011-10-22 19:39:25
Autor: Ikselka
XXL

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Słuchaj no, niedorobie - idź swojej żonce wypastuj buciki na jutrzejszą
mszę, a nie się tutaj dowartościowuj, kiedy nie patrzy.