XXlka

Data: 2011-10-22 22:32:18
Autor: MH
XXlka
Ekselko , Ekselko !!  Gupot niebebloj !! Wesyćkich grupach łokrutnie wieldze
mos wiele dopedzenia !!  Cosik winnaś wiedzieć ło matematyce , fizyce , i
inksych nałukach. A kiej siem na tym nieznos , to niepierdol !!

MH

Data: 2011-10-23 18:08:35
Autor: Ikselka
XXlka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 22:32:18 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Starcy, ze ty pierdolis za wsyćkich.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

XXlka