Xbox 360 + glosniki Jak polaczyc? Prosze o pomoc.

Data: 2010-01-07 06:28:45
Autor: leziw
Xbox 360 + glosniki Jak polaczyc? Prosze o pomoc.
Czesc,

liczac na wasza wiedze poparta praktyka chcialem zasiegnac informacji
w takiej oto sprawie:

Mam xbox'a 360 i glosniki gigaworks s750. Xbox ma wyjscie tylko
wyjscie optyczne a glosniki niestety go nie maja, a chcialbym moc
cieszyc sie dzwiekiem przestrzennym.

Wiem ze jednym z rozwiazan problemu jest zakup zewnetrzengo dekodera
DD takiego jak np. ten CREATIVE SOUND BLASTER AUDIGY 2 NX 2NX 7.1 USB
(http://allegro.pl/
item870881774_creative_sound_blaster_audigy_2_nx_2nx_7_1_usb.html)
albo ten Creative Sound Blaster EXTIGY USB SB0130 (http://allegro.pl/
item869659253_creative_sound_blaster_extigy_usb_sb0130.html)
ale to sa jednak spore wydatki ktorych probuje uniknac.

Dlatego zwracam sie z uprzejma prosba o pomoc i rade do was drodzy
koledzy.
Jak polaczyc mojego xbox'a z glosnikami i uzyskac dzwiek DD najtanszym
kosztem.

Oczywiscie wiem ze moglem nie umiescic jakichs waznych inormacji
dlatego w razie czego prosze pytac a ja zaraz odpisze.

Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje.
Lukasz

Data: 2010-01-07 16:02:49
Autor: KILu
leziw wrote:
Wiem ze jednym z rozwiazan problemu jest zakup zewnetrzengo dekodera
DD takiego jak np. ten CREATIVE SOUND BLASTER AUDIGY 2 NX 2NX 7.1 USB
[...]

Dokladnie. Kup i nie kombinuj - masz glosniki, ktore do dzis w zasadzie
nie maja alternatywy w tej klasie.

--
KILu

Data: 2010-01-07 14:05:26
Autor: leziw
On 7 Sty, 16:02, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:

Dokladnie. Kup i nie kombinuj - masz glosniki, ktore do dzis w zasadzie
nie maja alternatywy w tej klasie.

--
KILu

Dziekuje, duzo wyrzeczen kosztowal mnie ich zakup. Tym bardziej
niestety boli brak w sprzecie tej klasy wejscia optycznego, w
logitech'ach podobnej klasy o ile wiem juz takie wejscie wystepuje i
nie ma zadnego problemu z podlaczeniem takiego chocby xboxa.

Wracajac do meritum to wiem z tego co znalazlem w internecie, ze jedna
z opcji jest zewnetrzna karta dzwiekowa (drogo,drogo),
taka opcja jest rowniez jakis odtwarzac dvd z wejsciem optycznym
dekoderem i wyjsciami na odpowiednie glosniki (jaki?, czy to by
dzialalo?) ,
slyszalem tez ze moznaby w jakis sposob bawic sie w przejsciowki ale
to raczej ponad moje sily i nerwy.

KILu - jesli radzisz zainwestowac w zewnetrzna karte to moze istnieje
jakas alternatywa dla tych drogich zewnetrzynych kart?
Priorytetem dla mnie sa pieniadze.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-08 00:04:42
Autor: KILu
leziw wrote:
Wracajac do meritum to wiem z tego co znalazlem w internecie, ze jedna
z opcji jest zewnetrzna karta dzwiekowa (drogo,drogo),

W zasadzie moglbys zapolowac na dekoder od zestawu Teac PowerMax albo
Creative z serii DTT (2500, 3500, 5500...), ale zdaje sie, ze zaden z nich
nie posiada wyjscia liniowego, tylko od razu wyjscie na glosniki (a wiec
za wzmacniaczem) - choc oczywiscie w gre wchodzi przerobka.

taka opcja jest rowniez jakis odtwarzac dvd z wejsciem optycznym
dekoderem i wyjsciami na odpowiednie glosniki (jaki?, czy to by
dzialalo?) ,

Nie znam takich odtwarzaczy, a kompletny amplituner bedzie drozszy. Choc
mozesz sie rozejrzec za jakims starym modelem, a nuz...

slyszalem tez ze moznaby w jakis sposob bawic sie w przejsciowki ale
to raczej ponad moje sily i nerwy.

Przejsciowki nie wchodza w gre, chyba, ze wystarczy Ci stereo.

Zdaje sie, ze daloby sie taki dzwiek zdekodowac za pomoca PC, ale tu
musialby Ci pomoc ktos inny.

--
KILu

Data: 2010-01-07 15:33:45
Autor: leziw
On 8 Sty, 00:04, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:

[...]

Wybacz, moze to pytanie bedzie smieszne ale jestem laikiem, co to jest
wyjscie liniowe?
Ja wyglada "wyjscie odrazu na glosniki"?
I ostatnie - przerobka? Przeciez ja nie wiem co to jest wyjscie
liniowe...

> [...]

Nie znam takich odtwarzaczy, a kompletny amplituner bedzie drozszy. Choc
mozesz sie rozejrzec za jakims starym modelem, a nuz...

Czego konkretnie szukac?
Ma miec wejscie optyczne, dekoder Dolby Digital i wyjscia na konkretne
glosniki czy na ten kabel co lacze nim komputer z subwooferem z mojego
zestawu? O to chodzi czy cos jeszcze?

Przejsciowki nie wchodza w gre, chyba, ze wystarczy Ci stereo.

Wlasnie w tym sek, ze dzwiek stereo bylby swoistym marnotrawstwem
sprzetu. Staram sie o 5.1, 6.1 lub 7.1 jak najtanszym kosztem.

Zdaje sie, ze daloby sie taki dzwiek zdekodowac za pomoca PC, ale tu
musialby Ci pomoc ktos inny.

Mam w komputerze Audigy 2 ZS ale, znowu, ta karta nie ma tego
upragnionego wejscia optycznego, ma tylko to drugie cyfrowe - nie
optyczne, jesli sie nie myle to
nazywa sie ono S/PDIF (CHYBA, bo samemu ciezko mi rozpoznac, gdzies w
recenzjach tej karty znalazlem ze mam wejscie cyfrowe ale nie
optyczne)

KILu

Xbox 360 + glosniki Jak polaczyc? Prosze o pomoc.